21053, kapa, 1991
21053, kapa, 1991
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Mis mina keldrist välja otsisin... Said nood varutud sinna millalgi eelmisel aastal ja plaan on paar asja käiku võtta. Juppid saadud kellegi krossimehe käest, kel need peale juhtumit (mida mulle ei täpsustatud) enam vaja ei läinud.
Karburaatorid: üks 2101 mehaaniline, teine 2105 DAAZ mis pole ka normaalne. Midagi oli hoovastikuga seal mässitud:
(Pildid telefoniga)

Käiku läheb peale puhastust ja remontkomplekti (äkki tuleb düüsidega ka mängida) mehaaniline isend.
Hooratas:

Plaan seegi külge panna, kuid kardan, kuidas ta vastu peab ja kas ta mulle põlvedesse ei lenda...
Selline siduriketas: peal kiri Sachs Sports

Ei tea, mis tast kasu on, aga pulli pärast võiks külge keerata.
Veel leidsin kolvid-kepsud, viimased kergendatud. Siis oli kraami hulgas paljaks tehtud termostaat, väntvõll (vajaks lihvi, vastukaaludega on miskit tehtud) ja hulganisti muud kraami. Veel tuli välja üks plokikaas, mis oli meistri kätt kohanud:



Ja külge lähebv kindlasti ka see vasakpoolne:

Ootan meeletult garaa?i valmimist
Karburaatorid: üks 2101 mehaaniline, teine 2105 DAAZ mis pole ka normaalne. Midagi oli hoovastikuga seal mässitud:
(Pildid telefoniga)

Käiku läheb peale puhastust ja remontkomplekti (äkki tuleb düüsidega ka mängida) mehaaniline isend.
Hooratas:

Plaan seegi külge panna, kuid kardan, kuidas ta vastu peab ja kas ta mulle põlvedesse ei lenda...
Selline siduriketas: peal kiri Sachs Sports

Ei tea, mis tast kasu on, aga pulli pärast võiks külge keerata.
Veel leidsin kolvid-kepsud, viimased kergendatud. Siis oli kraami hulgas paljaks tehtud termostaat, väntvõll (vajaks lihvi, vastukaaludega on miskit tehtud) ja hulganisti muud kraami. Veel tuli välja üks plokikaas, mis oli meistri kätt kohanud:



Ja külge lähebv kindlasti ka see vasakpoolne:

Ootan meeletult garaa?i valmimist

Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kuramus, vaatan et korralikku pilti kolvist polegi. Süvendiga kolvid, aga nad on kasutatud kolvid juuu. Neid ei pane sisse enam. Kepsusid ehk annab uurida.
Kaanel polegi uurinud kanaleid. Jõuab veel, plaanin selle kaane tükkideks võtta. Näha on, et kaanelt on maha võetud, aga palju, ma ei tea (veel). Üks tugevdus mis on sisse löödud, on ka plehku pannud.
Hooratta materjali ei oska öelda. Aga kerge ta on, nagu kommikott:P.
Sidurikorv olemas.
Kaanel polegi uurinud kanaleid. Jõuab veel, plaanin selle kaane tükkideks võtta. Näha on, et kaanelt on maha võetud, aga palju, ma ei tea (veel). Üks tugevdus mis on sisse löödud, on ka plehku pannud.
Hooratta materjali ei oska öelda. Aga kerge ta on, nagu kommikott:P.
Sidurikorv olemas.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Ikka tänavale, aga millal? Kere seisab juba pool aastat. Kohta, kus teha, ei ole. Raha ka pole 
Loodan muidugi suveks koha leida, aga...
EDIT: kolbe minema ei viska, aga kahtlen nende korrasoleksus. Mõnel olid ikka triibud peal. Millalgi teen pilti ka, siis oskab targem öelda...
Aeg näitab mis ja kas ja kuidas millessegi sisse läheb...
[Muudetud: 15-3-2008 kapa]

Loodan muidugi suveks koha leida, aga...
EDIT: kolbe minema ei viska, aga kahtlen nende korrasoleksus. Mõnel olid ikka triibud peal. Millalgi teen pilti ka, siis oskab targem öelda...
Aeg näitab mis ja kas ja kuidas millessegi sisse läheb...
[Muudetud: 15-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Hooratas malm st.orginaal.Avaustest väljapoole mõjub ainult starteri käivitusjõud.
Küsimus omanikule:kas hoorattast on kasutatud praeguses konditsioonis?
Kolbidest niipalju:Kap.remonditud mootor "jooksis kokku" peale 30000km läbimist,sest mind aeti taga (välismaal)mitte kõigeparemini meelestatud inimloomade poolt.Iva selles , et mootor oli tehtud OMA jaoks st.väga täpselt ja tuld andes pitsitas kolvi ära(külm mootor koliseb aga soojalt kaob kolin ära).
Äkilisemak sõiduks tehaksegi lohvkam mootor.
[Muudetud: 15-3-2008 SexSix]
Küsimus omanikule:kas hoorattast on kasutatud praeguses konditsioonis?
Kolbidest niipalju:Kap.remonditud mootor "jooksis kokku" peale 30000km läbimist,sest mind aeti taga (välismaal)mitte kõigeparemini meelestatud inimloomade poolt.Iva selles , et mootor oli tehtud OMA jaoks st.väga täpselt ja tuld andes pitsitas kolvi ära(külm mootor koliseb aga soojalt kaob kolin ära).
Äkilisemak sõiduks tehaksegi lohvkam mootor.
[Muudetud: 15-3-2008 SexSix]
Ninii. Pole keldris küll vahepeal kõlistamas käinud, aga et kas teda on kasutatud? Mina teda külge pole keeranud, aga väidetavalt temaga sõideti krossi. Arvate, et viskab katki hooratta? Mulle nagu meenub, et ma oleks selliseid hoorattaid kuskil mujalgi näinud...
2.5 mm kaanest on liiga palju...
Kui ma aega leian, lähen keldrisse ja tegelen mõõtmisega.
2.5 mm kaanest on liiga palju...
Kui ma aega leian, lähen keldrisse ja tegelen mõõtmisega.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Sorry, kapa, ajasin kiirustades pada.
Mitte 2,5 mm, vaid koguni 3-3,1mm.
Täpselt nii kõrge on küünlaava vastas olev põlemiskambri sein.
Ainult et ma ei saa aru, miks pidi nii palju maha võtma, kui samas on küünlaava ümbert surveastet tagasi alla kraabitud. Klapid ehk suuremad pandud...?
Avaustest väljapoole võib ju starteri jõud mõjuda, kuid siduri kinnitus mängib palju tähtsamat osa. Asi neid kodaraid võimsa mootoriga puruks rammida siis pole. Malm - seda enam.
Mitte 2,5 mm, vaid koguni 3-3,1mm.
Täpselt nii kõrge on küünlaava vastas olev põlemiskambri sein.
Ainult et ma ei saa aru, miks pidi nii palju maha võtma, kui samas on küünlaava ümbert surveastet tagasi alla kraabitud. Klapid ehk suuremad pandud...?
Avaustest väljapoole võib ju starteri jõud mõjuda, kuid siduri kinnitus mängib palju tähtsamat osa. Asi neid kodaraid võimsa mootoriga puruks rammida siis pole. Malm - seda enam.
Krt, mehed, teeks siis joba diisli?:D:lol
Nali naljaks, aga seda mina ei osanudki märgata, et küünla ümbert kaabatud. Ohh, millalgi tuleb mõõtma tormata. Mitte ei sa hetkel toast lahkuda. Suured klapid poleks ka juu paha... Kui see kaas selline juba tehtud, siis peaks teda ikka kasutama. Süvendiga kolb sisse ja...
Klapid mõõdan kindlasti üle, prooviks võtan ühe maha ka.
Ei, hooratta panen kindlasti peale, kasvõi prooviks. Läheb laiali, siis läheb...
Nali naljaks, aga seda mina ei osanudki märgata, et küünla ümbert kaabatud. Ohh, millalgi tuleb mõõtma tormata. Mitte ei sa hetkel toast lahkuda. Suured klapid poleks ka juu paha... Kui see kaas selline juba tehtud, siis peaks teda ikka kasutama. Süvendiga kolb sisse ja...
Klapid mõõdan kindlasti üle, prooviks võtan ühe maha ka.
Ei, hooratta panen kindlasti peale, kasvõi prooviks. Läheb laiali, siis läheb...
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Täpselt minu mõte, kui viisin kunagi treialile oma kopika kaane, et see 0,6 maha võtaks ja 2,5 alles jätaks.Algselt postitas: kapa
Krt, mehed, teeks siis joba diisli?:D:lol
Kui järgi läksin, oli too jobukakk just vastupidiselt toiminud

Hakkasin täpselt samamoodi küünla ümbert tagasi uuristama, aga õigeid riistu tol ajal laialt saada polnud, asi sai väga nurgeline, ebaühtlane ja lõpuks võtsin teiselt mootorilt uue kaane ning sedakorda enam tolle treiali ust ei kulutanud.
Käisin uurisin värki. Suuremaid klappe pole, st. klapid 31mm ja 37mm.
Kui nüüd keegi ütleks 21011 kaane originaal kõrguse, võiks ju arvutada, palju maha lastud. Minu mõõtmised andsid kõrguseks 110mm.
Kolvid, kolvid. 79,3 mm (ebatäpse riistaga). Pilti kah, kaamera on keegi ära pätsanud, jälle telefoniga.





Kolbe oli tegelikult 5, aga ühega oli miskit juhtunud, sügav kahjustus peal. Nii ja nüüd mind huvitabki, miks on kolvil sellised sooned sees?

Teoreetiliselt võiks ju sisse need kolvid panna, jubedaid sooni ei paistnud, ühel kolvil oli sõrm suhteliselt kinni. Aga probleem seisneb selles, et mul oli plaan juppe kasutada oma 1.5 peal. Nüüd tuleks 1.6 plokk leida, mis pole väga mitmendas remondis...
Kui nüüd keegi ütleks 21011 kaane originaal kõrguse, võiks ju arvutada, palju maha lastud. Minu mõõtmised andsid kõrguseks 110mm.
Kolvid, kolvid. 79,3 mm (ebatäpse riistaga). Pilti kah, kaamera on keegi ära pätsanud, jälle telefoniga.





Kolbe oli tegelikult 5, aga ühega oli miskit juhtunud, sügav kahjustus peal. Nii ja nüüd mind huvitabki, miks on kolvil sellised sooned sees?

Teoreetiliselt võiks ju sisse need kolvid panna, jubedaid sooni ei paistnud, ühel kolvil oli sõrm suhteliselt kinni. Aga probleem seisneb selles, et mul oli plaan juppe kasutada oma 1.5 peal. Nüüd tuleks 1.6 plokk leida, mis pole väga mitmendas remondis...
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...



Seda kõike selleks, et kapotialust korrastada (puhastus, mõnele kohale tugevdused, värv) ja mootorile ka pisiremonti teha (õli võtab va sindrinahk ja jube sitane on). Ees ootab kerele veel pahtlit, krunti ja värvi.

Et siis jahutusradiaator???

Krt, nüüd on jama, peab autot lükkama

Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...