Tooreklappi ei saa kasutada
Tooreklappi ei saa kasutada
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Tooreklappi ei saa kasutada
Nimelt on tooreklapi kasutamine autol keelatud.
Nali naljaks, aga nagu käivitamisel toorest peale tõmmata on käivitamisega raskusi ja mootor hakkab tõsiselt vahele jätma. Korralikust tühikäigust ei maksa rääkidagi. Sama juhtub koheselt ka siis kui töösooja mootoriga tooreklappi tõmmata.
Kuna ilmad lähevad järjest külmemaks, siis ilma tooreta käivitamine on varsti juba võimatu.
Ujukitase on normis, kõik düüsid vastavalt karpa tüübile raamatu järgi pandud. Kõik on kordi kontrollitud. Vaakumvoolikutest lisa ei saa.
Äkki oskab keegi aidata, minu mõistus seda asja enam ei võta:P
Nali naljaks, aga nagu käivitamisel toorest peale tõmmata on käivitamisega raskusi ja mootor hakkab tõsiselt vahele jätma. Korralikust tühikäigust ei maksa rääkidagi. Sama juhtub koheselt ka siis kui töösooja mootoriga tooreklappi tõmmata.
Kuna ilmad lähevad järjest külmemaks, siis ilma tooreta käivitamine on varsti juba võimatu.
Ujukitase on normis, kõik düüsid vastavalt karpa tüübile raamatu järgi pandud. Kõik on kordi kontrollitud. Vaakumvoolikutest lisa ei saa.
Äkki oskab keegi aidata, minu mõistus seda asja enam ei võta:P
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Minul aitas natukeseks selle membraani vahetamine. Kuid nüüdseks on taastunud sama olukord, mis sinulgi praegu.Algselt postitas: Laurimetall
Võib-olla on viga käivitusüsteemi membraanis ,mis liigrikastab segu ,kui tooreklapp on peal. Põhimõtteliselt on nii ,et kui toores on põhjas ,siis peale mootori käivitumist peab tooreklapp ise natuke lahti tulema. Kui ei tule ,siis segu liigrikastub ja mootor seiskub. Sina aga lükkad samal ajal toorest tagasi ,et segu lahjem oleks ,kuid samaaegselt lükkad mehaaniliselt ka seguklappi kinni ja mootori pöörded langevad.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
No sellist soovitust küll anda ei saa. Milline on "see" kruvi ja mis mõõt on kolm pööret.Algselt postitas: -grazy-
Küttesegu valesti regullitud.Normaalne on siis, kui keerad selle kruvi täiesti kinni,ning seejärel 3 pool pööret lahti.
See ikka igal karbal individuaalne. Kolme pöörde soovitus võib olla ainult reguleeringu alustuseks. Pole ilmselt mõtet seletama hakata, kuidas vanasti regulliti. Selleks tänapäeval olemas neljagaasitestrid. Need ütlevad kohe ära, mis on valesti seal.
Oletan, et segu on algselt liiga rikas, toorest andes hakkab lämbuma.
C
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Ei olegi siis kellelgi rohkem häid mõtteid?
Nadi on talvel niimoodi. Tahaks auto käima panna ja soojenema jätta, aga peab gaasipedaali all hoidma, et mootor natuke soojemaks läheks ja alles siis jääb tooreklapi jõul tööle. Kui üritada kohe nii, et tooreklapp kinni ja gaasipedaali ei puutu, siis on peaaegu olematu tühikäik.
Nadi on talvel niimoodi. Tahaks auto käima panna ja soojenema jätta, aga peab gaasipedaali all hoidma, et mootor natuke soojemaks läheks ja alles siis jääb tooreklapi jõul tööle. Kui üritada kohe nii, et tooreklapp kinni ja gaasipedaali ei puutu, siis on peaaegu olematu tühikäik.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kopikaomanikuna viskasin karpa küljest minema selle ekstsentriku ,mis koos tooreklapi kinnitõmbamisega avab segusiibrit. Ei mäleta täpselt ,aga mingi jama temaga igatahes oli ,et sellest loobusin. Nüüd külmalt käivitades ei saanudki autost lahkuda enne kui mootor parajalt soe oli ,et sai ta jätta vaikselt tühikäigul omapead tiksuma.
Lahendus lihtne. Käima ja mõnekümne sekundi pärast sõitma. Polnud probleemi.
Samaral tõmban klapi lõpuni kinni. Kohe kui käivitub ,lükkan u.1/4 trossi käigu pikkusest nuppu sissepoole tagasi. Kui seda ei tee ,siis hakkab samuti puterdama nagu eespool kirjeldatud. Ja otse loomulikult valvan algul vähe aega auto juures ,sest u. pool minutit peale käivitust saab õhuklappi veelgi avada (u.1/2 trossi ülejäänud käigust) ja siis jääb ta ~1300rpm juures kenasti edasi soojenema kui tarvis.
Lahendus lihtne. Käima ja mõnekümne sekundi pärast sõitma. Polnud probleemi.
Samaral tõmban klapi lõpuni kinni. Kohe kui käivitub ,lükkan u.1/4 trossi käigu pikkusest nuppu sissepoole tagasi. Kui seda ei tee ,siis hakkab samuti puterdama nagu eespool kirjeldatud. Ja otse loomulikult valvan algul vähe aega auto juures ,sest u. pool minutit peale käivitust saab õhuklappi veelgi avada (u.1/2 trossi ülejäänud käigust) ja siis jääb ta ~1300rpm juures kenasti edasi soojenema kui tarvis.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Vääna tangidega varrast natuke kõveramaks. Varras läheb õhuklapi süsteemi küljest alla seguklapi võlli küljes oleva ekstsentriku külge. See on juba tehasest väikse kõverusega. Sealtsamast saad juurde paenutada.Algselt postitas: Raxo
Kui üritada kohe nii, et tooreklapp kinni ja gaasipedaali ei puutu, siis on peaaegu olematu tühikäik.
Seda asja on vaja katsetamise teel timmida. Sealt keerab vastavalt õhuklapi asendile ka seguklappi. Omavahelised proportsioonid peavad paigas olema. Siis jääb masin ka käima.
C
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Nii äratan teema ellu. Et siis selline jama oli eile oma 01-hega. ET sõitsin. Nautsisin talvemõnusi. Ja siis järsku enam ei tahtnud töödata. Jõudu ei olnud jne. Mootor oli töösoe. Ja siis toorest peale tõmmates saab sõita. Aga jõudu ei ole. Toore maha lükkan tühikäigul töötab. Aga nii kui sõita üritad tahab välja surra. SÕidu peal toorest maha lükates sama lugu. Ei tööta enam. Ei tea mis tal nüüd hakkas. Kunagi vahepeal kui rohkem piitsa andsid. Siis oli sama moodi korra. Et järsku toorega ei töödanud. TOores peale sai koju sõidetud ja siis jälle korras. Siis ei hakanud veel uurima seda.
Täna on vaja üks tähtis sõit ära teha aga võta näpust nüüd ei jõua vist kuhugile. ET mis võiks viga olla. Kuna lageda taeva all külmaga halb seal viga otsida. Teaks mida teha. Teeks kiirelt ära.
Täna on vaja üks tähtis sõit ära teha aga võta näpust nüüd ei jõua vist kuhugile. ET mis võiks viga olla. Kuna lageda taeva all külmaga halb seal viga otsida. Teaks mida teha. Teeks kiirelt ära.
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Tänud, see vist aitaski!Algselt postitas: motamees
Vääna tangidega varrast natuke kõveramaks. Varras läheb õhuklapi süsteemi küljest alla seguklapi võlli küljes oleva ekstsentriku külge. See on juba tehasest väikse kõverusega. Sealtsamast saad juurde paenutada.
Seda asja on vaja katsetamise teel timmida. Sealt keerab vastavalt õhuklapi asendile ka seguklappi. Omavahelised proportsioonid peavad paigas olema. Siis jääb masin ka käima.
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Ei usu. See sind sooja mootoriga küll ei aita. Äkki külmus sul karba ära? Kas õhufiltrisse ikka läheb soe õhk?Algselt postitas: RaxoTänud, see vist aitaski!Algselt postitas: motamees
Vääna tangidega varrast natuke kõveramaks. Varras läheb õhuklapi süsteemi küljest alla seguklapi võlli küljes oleva ekstsentriku külge. See on juba tehasest väikse kõverusega. Sealtsamast saad juurde paenutada.
Seda asja on vaja katsetamise teel timmida. Sealt keerab vastavalt õhuklapi asendile ka seguklappi. Omavahelised proportsioonid peavad paigas olema. Siis jääb masin ka käima.
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Alustuseks tee nii nagu siim789: puhu kõik karpa kanalid ja kütusetorustik suruõhuga läbi, siis eemalda ujukiruumist sete ja vaheta bensufiltrid (kui neid pole, siis pane). edasi kontrolli, kas bensupump ikka annab piisavalt peale (kas membraanid on terved etc.)Algselt postitas: grimes
Ja siis toorest peale tõmmates saab sõita. Aga jõudu ei ole. Toore maha lükkan tühikäigul töötab. Aga nii kui sõita üritad tahab välja surra. SÕidu peal toorest maha lükates sama lugu.
P.S. Kas kõik silindrid ikka töötavad? Mul on kogemusi, et piisava hulga küttesegu olemasolul suudab mootor isegi kahe silindriga edasi longata, jõudu pole siis masinal mõistagi ollagi.