Tänud ,Ardi!
Siis on isegi vist võimalik sealt 2,3 liitrine välja puurida. 7mm seinast ära võtta? Eks teadjamad kommigu ,aga nii mulle väidetakse.....
2315kuupi 96mm läbimõõdu juures
Väidetavalt kärutab nüüd üks mees superkrossi sellisega ja üldsegi mitte pahasti. Ei tea kauaks ainult tal seda mootorit jätkub.
Silindriseina paksus 4,5mm.Äärmisel juhul annab silindriseinast 1mm maha võtta,84mm kolbide peale,siis saaks 1,8-se mootori,või kasutades 2131 vänta,siis saaks 1,9-se mootori.
Jah ,oli ulmejutuga tegemist. Sai väheke asja ka siitpoolt täpsustatud. Tegelikult pandi sisse 84mm kolb ja ju siis ka pikk vänt.
Aga igavesti hästi lendab edasi ,kui sõidab 2,5 klassis ja püsib esivedustega konkurentsis. Weberid peal ja puha. Võib minna Taali 17.09. kaema ,kui ta seal ainult võistleb. Rattasep Tiit siis.
Seda autot ei saa ju võrrelda tava kopikaga. Nagu pole ka Liguri GAZ-51 vana vene krusa. Või mis on ühist WRC-l ja salongis müüdaval Citroenil.
Ma arvan, et Rattasepa auto tagasild (Volvo) maksab rohkem, kui enamiku enamiku siinkirjutajate auto kokku (ise kaasa arvatud).