1,7 liitrisest Lada mootorist kõva konkurent esivedustele..

1,7 liitrisest Lada mootorist kõva konkurent esivedustele..

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

1,7 liitrisest Lada mootorist kõva konkurent esivedustele..

Postitus Postitas logman »

Huvitaks 1,7 liitrise standard (tehasest tulnud) mootori silindri läbimõõt ja kolvikäik.

Niisama pulli pärast ei küsi. Kuulsin üht imelikku uudist. On väikesed kahtlused ,aga sellest hiljem ;)
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kolvikäik 80 mm ja sil.läbimõõt 82mm.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Tänud ,Ardi!
Siis on isegi vist võimalik sealt 2,3 liitrine välja puurida. 7mm seinast ära võtta? Eks teadjamad kommigu ,aga nii mulle väidetakse.....
2315kuupi :P 96mm läbimõõdu juures :o
Väidetavalt kärutab nüüd üks mees superkrossi sellisega ja üldsegi mitte pahasti. Ei tea kauaks ainult tal seda mootorit jätkub.

Kel huvi ,see loeb:
http://www.rally.ee/?a=a009&b=5007
http://www.motorsport.ee/?page=15&id=478&g=478&m=&menu=
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Silindriseina paksus 4,5mm.Äärmisel juhul annab silindriseinast 1mm maha võtta,84mm kolbide peale,siis saaks 1,8-se mootori,või kasutades 2131 vänta,siis saaks 1,9-se mootori.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Jah ,oli ulmejutuga tegemist. Sai väheke asja ka siitpoolt täpsustatud. Tegelikult pandi sisse 84mm kolb ja ju siis ka pikk vänt.
Aga igavesti hästi lendab edasi ,kui sõidab 2,5 klassis ja püsib esivedustega konkurentsis. Weberid peal ja puha. Võib minna Taali 17.09. kaema ,kui ta seal ainult võistleb. Rattasep Tiit siis.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Väga kihvt oli vaadata küll kuidas Rattasep oma 01ga teistele konkurentsi pakkus. Huvitas ennastki mis tal seal tehtud on kapoti all.
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: logman
96mm läbimõõdu juures...
...hõõruvad kolvid juba üksteise vastu :lol
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

Seda autot ei saa ju võrrelda tava kopikaga. Nagu pole ka Liguri GAZ-51 vana vene krusa. Või mis on ühist WRC-l ja salongis müüdaval Citroenil.
Ma arvan, et Rattasepa auto tagasild (Volvo) maksab rohkem, kui enamiku enamiku siinkirjutajate auto kokku (ise kaasa arvatud).
Vasta