Kas ladale saab panna fiati plokikaant?
Kas ladale saab panna fiati plokikaant?
- juss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 171
- Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
- Asukoht: põlva
- Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)
Kas ladale saab panna fiati plokikaant?
Lammerid kolades tekkis siis idee, et kas siksile äkki saab peale panna fiati plokikaane ja ma mõtlen loomulikult tohkatsi kaant kuna siis on nukke parem regullida ja muud lollust seal teha?!:P
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
sellel asjal puudub igasugune mõte ju..
palju lihtsam on mõni teine mootor peale tõsta juba..
nukiratastega tekib kohe jama,
samas saad ju ainult 1300 mootorit proovida doch iks teha - teised ju ketiga, fiat rihmaga.
bmw 1,8 mootor vahele koos kastiga ja rahu majas
võimsuse ja kaalu järgi peaks arvele ka saama ametlikult.
samas kui endal vastavad pingid olemas ja viitsimist on siiss võid katsetada.
PS! kust sa fiati doch plokikaane leiad - 16 klapilisi aetakse tikutulega taga ja 8 klapilisi ei vedele ka just iga kuuri all.
palju lihtsam on mõni teine mootor peale tõsta juba..
nukiratastega tekib kohe jama,
samas saad ju ainult 1300 mootorit proovida doch iks teha - teised ju ketiga, fiat rihmaga.
bmw 1,8 mootor vahele koos kastiga ja rahu majas

samas kui endal vastavad pingid olemas ja viitsimist on siiss võid katsetada.
PS! kust sa fiati doch plokikaane leiad - 16 klapilisi aetakse tikutulega taga ja 8 klapilisi ei vedele ka just iga kuuri all.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- juss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 171
- Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
- Asukoht: põlva
- Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)
Ah tolknesin tutaval lammeris ringi ja avastasin ,et riiuli peal on üks fiati kaan.
pean käima korra seal veel ja toda kaant lähemalt uurima aga kui poldiaugud sobivad siis pole hullu ja kindlast kannatab panna teisi rihmarattaid.
Aga eks näeb ma käin lähipäevadel sealt läbi ja siis saab teada!
Muide see lammer asub ikka mul kodulinnas;) ja netis ei ole kaant üleva:D
pean käima korra seal veel ja toda kaant lähemalt uurima aga kui poldiaugud sobivad siis pole hullu ja kindlast kannatab panna teisi rihmarattaid.
Aga eks näeb ma käin lähipäevadel sealt läbi ja siis saab teada!
Muide see lammer asub ikka mul kodulinnas;) ja netis ei ole kaant üleva:D
-
tTegija
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 187
- Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
- Asukoht: Viljandi
- Autod: Suzuki Baleno 1.3
- Kontakt:
Kuna Fiati "kahenukastel" pole klapid vertikaalse asetusegaAlgselt postitas: Walter
Küsimus mix just siis regullitakse kui kaan maas on? Kas siis mingid eelised või lihtsalt pole võimalik peal olles regullida? Ei mõista mis vahet seal olema peaks?
vaid V kujuliselt, siis ei ole mõistlik nukkvõlle seadistada kui kaan mootoril ja ei näe kui klapid juba kokku saanud on.

- juss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 171
- Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
- Asukoht: põlva
- Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)
Idee jah õige. Endal juhtus selline probleem 1000cc-se bikega,et timmisin klappe ja kogemata keerasin kaks kleppi omavahel kokku (kaan oli lauapeal, mutte mootori peal!) .Algselt postitas: Walter
Kui ma nüüd siis õigesti aru saan siis on oht et lased väljalaske klapi sisselaske klapile külge???:sein
Kui tead mida teed siis pole mingit probleemi nukke regullida kui kaan on peal ja kas maas see toiming keerulisem pole mitte?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kui natuke mootoreid uurida siis on selge et lada 16v kaant peale panna on sisuliselt võimatu - silindrite asend, õlituskanalite asend, tosool peab ka läbi käima - kui panna, siis terves tükis lada kone.
fiati kaanega sama lugu.. täiesti lootusetu tegevus. kordi odavam on panna terve mootor...
fiati kaanega sama lugu.. täiesti lootusetu tegevus. kordi odavam on panna terve mootor...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."