Kas ladale saab panna fiati plokikaant?

Kas ladale saab panna fiati plokikaant?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Kas ladale saab panna fiati plokikaant?

Postitus Postitas juss »

Lammerid kolades tekkis siis idee, et kas siksile äkki saab peale panna fiati plokikaane ja ma mõtlen loomulikult tohkatsi kaant kuna siis on nukke parem regullida ja muud lollust seal teha?!:P
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Otsi parem terve mootor! Mõttetu on aretada! :sein Ja Dohc mootori nukke reguleeritakse siis, kui kaan maas on!
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

:o Küsimus mix just siis regullitakse kui kaan maas on? Kas siis mingid eelised või lihtsalt pole võimalik peal olles regullida? Ei mõista mis vahet seal olema peaks?
MännikuLaiali.
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Pole vaja seda jama, et milleks aretada ma tahan teada kas keegi on proovinud panna või mõelnud selle peale või kas lihtsalt sobib. Ilmselt vaja keti kamber laiemaks keevitada aga kindlalt saaks teada siis kui võtte plokk ja kaan ning kokku proovida!
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

seletage mis asi see "tohkatsi kaan" veel on?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

DOHC mootori kaas. Kahe nukkvõlliga mootori kaas. Popp ja noortepärane släng :)
Põlvamaal on vähe teisem kõne ,midagi pole teha ,Eesti omapära ;)
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Noh aga miks on mõtetu aretada,kui sobib kahe nukvõlliga kaas,siis äkki sobib ka näiteks 16 klapilise kaas
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

släng või asi :(
mis siin ikka jalad selga ja hakka aga kaant otsima.kolvid lähevad vahetusse ja veel asju.kui rahakott vastu peab siis ON kõik võimalik
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sellel asjal puudub igasugune mõte ju..
palju lihtsam on mõni teine mootor peale tõsta juba..

nukiratastega tekib kohe jama,
samas saad ju ainult 1300 mootorit proovida doch iks teha - teised ju ketiga, fiat rihmaga.

bmw 1,8 mootor vahele koos kastiga ja rahu majas :) võimsuse ja kaalu järgi peaks arvele ka saama ametlikult.

samas kui endal vastavad pingid olemas ja viitsimist on siiss võid katsetada.
PS! kust sa fiati doch plokikaane leiad - 16 klapilisi aetakse tikutulega taga ja 8 klapilisi ei vedele ka just iga kuuri all.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Ah tolknesin tutaval lammeris ringi ja avastasin ,et riiuli peal on üks fiati kaan.
pean käima korra seal veel ja toda kaant lähemalt uurima aga kui poldiaugud sobivad siis pole hullu ja kindlast kannatab panna teisi rihmarattaid.
Aga eks näeb ma käin lähipäevadel sealt läbi ja siis saab teada!
Muide see lammer asub ikka mul kodulinnas;) ja netis ei ole kaant üleva:D
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Saab kindlasti igasuguseid rihmarattaid panna.Aga väntvõlli rihmaratas tuleb siis ka teine panna.
56506878
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Algselt postitas: Walter
:o Küsimus mix just siis regullitakse kui kaan maas on? Kas siis mingid eelised või lihtsalt pole võimalik peal olles regullida? Ei mõista mis vahet seal olema peaks?
Kuna Fiati "kahenukastel" pole klapid vertikaalse asetusega
vaid V kujuliselt, siis ei ole mõistlik nukkvõlle seadistada kui kaan mootoril ja ei näe kui klapid juba kokku saanud on.:yllatunud. Sellepärast on arukas seda teha siis, kui KAAN MAAS. Lisaks on hea erinevate mõõteriistadega kaane kallal toimetada kui see mootoril ei asetse. Oli vast arusaadav jutt...
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Kui ma nüüd siis õigesti aru saan siis on oht et lased väljalaske klapi sisselaske klapile külge???:sein
MännikuLaiali.
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Algselt postitas: Walter
Kui ma nüüd siis õigesti aru saan siis on oht et lased väljalaske klapi sisselaske klapile külge???:sein
Idee jah õige. Endal juhtus selline probleem 1000cc-se bikega,et timmisin klappe ja kogemata keerasin kaks kleppi omavahel kokku (kaan oli lauapeal, mutte mootori peal!) .
Kui tead mida teed siis pole mingit probleemi nukke regullida kui kaan on peal ja kas maas see toiming keerulisem pole mitte?
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Keerulisem on kuid tulemus täpsem!
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Selge, elutarkust jälle juurde kui tulevikus puutub selliste kaantega kokku siis teab mida jälgida:)
MännikuLaiali.
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Kaan siis Fiat Croma 2,0 86a.
Aga ennem ma toda kaant omale koju ei ve kui kindel, et istub peale!
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Ega keegi pole proovinud peale uuema lada 110-ne 16V kaant ?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Kui natuke mootoreid uurida siis on selge et lada 16v kaant peale panna on sisuliselt võimatu - silindrite asend, õlituskanalite asend, tosool peab ka läbi käima - kui panna, siis terves tükis lada kone.

fiati kaanega sama lugu.. täiesti lootusetu tegevus. kordi odavam on panna terve mootor...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta