Blokk katki või terve?
Blokk katki või terve?
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Blokk katki või terve?
Sain 1,5-se mootori, eelmine omanik arvas, et blokk on katki, vist külmetanud, aga polnud väga kindel ka katki olekus. Mootor oli aga täiesti lahti võetud.
Seega, kas on võimalik kuidagi kindlaks teha, kas blokk terve või katki, ilma mootorit kokku panemata?
Silmaga vaadates ei paista küll kuskil midagi viga olevat.
Seega, kas on võimalik kuidagi kindlaks teha, kas blokk terve või katki, ilma mootorit kokku panemata?
Silmaga vaadates ei paista küll kuskil midagi viga olevat.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Eelmine omanik ütles, et surve tuli jahutussüsteemi. Ma pakkusin näiteks ka plokikaane tihendi varianti, kuid vana oli veendunud, et külm liiga teinud.
Lisaks kolvid, kepsud, vänt on küljes.
Lisaks kolvid, kepsud, vänt on küljes.
Viitsid rääkida kuidas?Kui on ikka katki siis saab ka ilma kokku panematta,kuid mõned tetailid tuleb ikka peale keerata või raud plaadid teha.
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Keerad plokile kaane peale.Veepumba asemele keerad(teed eelnevalt)metall plaadi.Kaane küljes olevale kolmikule paned ühe otsa kinni ja teisest kallad vee sisse.Ning paned selle otsa ka kinni,aga nii et saaks õhu surve sisse lasta.Ja kui nii ei näita siis tuleb küünla august survestada mootor,kõik neli üks haaval.Muidugi nii naljalt ploki lõhki ei löö et pragu näha ei ole.Kui muidugi 03 ei ole puuritud 06-ks.
56506878
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
eks ikka vesi sisse ja mootor tööle ja siis vaadata kas kuskilt jookseb ja kas vesi kaob ära ja kui vesi silindrisse jookseb siis on seda sumbutist tuleva auruna näha ajab hullult valget auru väljaEsialgne postitaja marks
aga kuidas auto peal oleval mootoril ploki korrasolekut kontrollida?:puzzled
asjale tuleb läheneda loogiliselt ega siin mingeid ime nippe ei ole kuidas seda kindlaks teha

-
zzigullivend
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Vesi 4.silindris.
Tegu küll FIAT 2000TC mootoriga aga siiski küsin.Nüüd teist korda ei jõudnud starter käima vedada,nigu kännu taga kinni(mingis kindlas asendis).Kuna kunagi küünlaid maha keerates oli 4.silindri oma punaka varjundiga siis täna keerasingi 4.küünla maha.Märg(vesi).Ja starterit andes läks käima(starter jõudis surnud seisu üle tõmmata.Samas lõi küünlaaugust udupive välja).Küünal tagasi ja käivitub ja käib kui kell.Pika seismise järel nüüd siis teistkortselt selline jama.Tundub,et väntvõlli(kolvi,sisse-ja väljalaskeklapi)mingis asendis satub silindrisse vesi.
Surved 12,2;12,3;12,9 ja 4.silindris 12,3.
VARJANDID?
Surved 12,2;12,3;12,9 ja 4.silindris 12,3.
VARJANDID?
Silinder jookseb kuskil vett täis kui kolb on ASS-is. Kas sõidu aeg jahutus vedelik kaob? Kas summutist sooja mootori korral ka auru tuleb? Plokikaanetihend, kaas või plokk annab kuskit läbi!! Võiksid sooja mootori korral silindrit survestada kui kolb on alumises surnud seisus.Algselt postitas: SexSix
Tegu küll FIAT 2000TC mootoriga aga siiski küsin.Nüüd teist korda ei jõudnud starter käima vedada,nigu kännu taga kinni(mingis kindlas asendis).Kuna kunagi küünlaid maha keerates oli 4.silindri oma punaka varjundiga siis täna keerasingi 4.küünla maha.Märg(vesi).Ja starterit andes läks käima(starter jõudis surnud seisu üle tõmmata.Samas lõi küünlaaugust udupive välja).Küünal tagasi ja käivitub ja käib kui kell.Pika seismise järel nüüd siis teistkortselt selline jama.Tundub,et väntvõlli(kolvi,sisse-ja väljalaskeklapi)mingis asendis satub silindrisse vesi.
Surved 12,2;12,3;12,9 ja 4.silindris 12,3.
VARJANDID?
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Silindrisse jookseb jah NATS vett.Seistes ja sõiduaeg vedelik kaob(seepärast vesi sees),aga radikast või lõdvikust on ka leke.Sumbutajast auru nagu ei pane tähele aga pika kihutamise peale tekkivad vee-õli segused täpid tagapaneelile(mootor ajab hirmsasti õli välja ja ka vesi tilgub kuskilt radika ja lõdviku vahelt.ASS vist alati mingi klapp avatud?
Komprimeerimis taktil ASS-it ÜSS-i ei ole klapid lahti ja kui sinna jookseb vett siis ongi sil. kinni. Ega sa enne ei näe viga kui kaane maha võtad. Siis on olemas spets vahendid Leak Finder, peale pihustades jne. Seal on veel teisi vigu kapoti all nagu sa ütlesid siis kui mootor pole nii tähtis ja kaant ei viitsi maha võtta siis võid proovida jahutussärgi lappijat sisse valada ja ehk jääb pidama.
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Mootor siiski tähtis!
Mootor piisavalt haruldane (auto ka),et ei tahaks vanarauda saata!Ja nendesse igasugustesse "lisadesse" usku pole.Veel eriti kui mootor kord 100c juures sealsamas jälle miinuskraadide juures.Metall mängib.Kunagi VAZ-il oli vesi sees ja külmus sisselaskekollektor puruks(pragu).Loodan,et plokk ja kaan terved.