Blokk katki või terve?

Blokk katki või terve?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Blokk katki või terve?

Postitus Postitas Mel »

Sain 1,5-se mootori, eelmine omanik arvas, et blokk on katki, vist külmetanud, aga polnud väga kindel ka katki olekus. Mootor oli aga täiesti lahti võetud.
Seega, kas on võimalik kuidagi kindlaks teha, kas blokk terve või katki, ilma mootorit kokku panemata?
Silmaga vaadates ei paista küll kuskil midagi viga olevat.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Aga mille järgi eelmine omanik siis otsustas et plokk katki?Kui on ikka katki siis saab ka ilma kokku panematta,kuid mõned tetailid tuleb ikka peale keerata või raud plaadid teha.
56506878
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Eelmine omanik ütles, et surve tuli jahutussüsteemi. Ma pakkusin näiteks ka plokikaane tihendi varianti, kuid vana oli veendunud, et külm liiga teinud.
Lisaks kolvid, kepsud, vänt on küljes.
Kui on ikka katki siis saab ka ilma kokku panematta,kuid mõned tetailid tuleb ikka peale keerata või raud plaadid teha.
Viitsid rääkida kuidas?
s
sigle
Suletud kasutaja
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas sigle »

Ma ei tea, mida teadjamad mehed räägivad, aga minuarust võis vanal hoopis plokikaas psses olla, seda juhtub nagu tihemini
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Originaali postitas sigle
Ma ei tea, mida teadjamad mehed räägivad, aga minuarust võis vanal hoopis plokikaas psses olla, seda juhtub nagu tihemini
Kaant saab ju survestada, kuid ka blokki ennast peaks ju saama!?
nii mina kontrollix:)
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Keerad plokile kaane peale.Veepumba asemele keerad(teed eelnevalt)metall plaadi.Kaane küljes olevale kolmikule paned ühe otsa kinni ja teisest kallad vee sisse.Ning paned selle otsa ka kinni,aga nii et saaks õhu surve sisse lasta.Ja kui nii ei näita siis tuleb küünla august survestada mootor,kõik neli üks haaval.Muidugi nii naljalt ploki lõhki ei löö et pragu näha ei ole.Kui muidugi 03 ei ole puuritud 06-ks.
56506878
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Kui suur peab õhu surve olema?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Küll - küllale liiga ei tee..
:D
palju on niipalju pane, ega plokk katki ei lähe ;)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Tänan nõuannete eest!
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

aga kuidas auto peal oleval mootoril ploki korrasolekut kontrollida?:puzzled
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Esialgne postitaja marks
aga kuidas auto peal oleval mootoril ploki korrasolekut kontrollida?:puzzled
eks ikka vesi sisse ja mootor tööle ja siis vaadata kas kuskilt jookseb ja kas vesi kaob ära ja kui vesi silindrisse jookseb siis on seda sumbutist tuleva auruna näha ajab hullult valget auru välja

asjale tuleb läheneda loogiliselt ega siin mingeid ime nippe ei ole kuidas seda kindlaks teha :spin
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

mul satub vesi kuidagi moodi õliga segamini
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

üks võimalus on kindlasti plokikaane tihend aga tõmba mootor laiali ja uuri;)
z
zigullivend
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas zigullivend »

mul oli sama kamm. mootor võeti lahti, plokikaane tihend ja kõik need muud tihendid seal külgede peal vahetati ka.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

kas siis võib hakata lekkima kui on plokikaanelt 2mm maha
lastud ja ei ole tugevdatud?
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Vesi 4.silindris.

Postitus Postitas SexSix »

Tegu küll FIAT 2000TC mootoriga aga siiski küsin.Nüüd teist korda ei jõudnud starter käima vedada,nigu kännu taga kinni(mingis kindlas asendis).Kuna kunagi küünlaid maha keerates oli 4.silindri oma punaka varjundiga siis täna keerasingi 4.küünla maha.Märg(vesi).Ja starterit andes läks käima(starter jõudis surnud seisu üle tõmmata.Samas lõi küünlaaugust udupive välja).Küünal tagasi ja käivitub ja käib kui kell.Pika seismise järel nüüd siis teistkortselt selline jama.Tundub,et väntvõlli(kolvi,sisse-ja väljalaskeklapi)mingis asendis satub silindrisse vesi.
Surved 12,2;12,3;12,9 ja 4.silindris 12,3.
VARJANDID?
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Algselt postitas: SexSix
Tegu küll FIAT 2000TC mootoriga aga siiski küsin.Nüüd teist korda ei jõudnud starter käima vedada,nigu kännu taga kinni(mingis kindlas asendis).Kuna kunagi küünlaid maha keerates oli 4.silindri oma punaka varjundiga siis täna keerasingi 4.küünla maha.Märg(vesi).Ja starterit andes läks käima(starter jõudis surnud seisu üle tõmmata.Samas lõi küünlaaugust udupive välja).Küünal tagasi ja käivitub ja käib kui kell.Pika seismise järel nüüd siis teistkortselt selline jama.Tundub,et väntvõlli(kolvi,sisse-ja väljalaskeklapi)mingis asendis satub silindrisse vesi.
Surved 12,2;12,3;12,9 ja 4.silindris 12,3.
VARJANDID?
Silinder jookseb kuskil vett täis kui kolb on ASS-is. Kas sõidu aeg jahutus vedelik kaob? Kas summutist sooja mootori korral ka auru tuleb? Plokikaanetihend, kaas või plokk annab kuskit läbi!! Võiksid sooja mootori korral silindrit survestada kui kolb on alumises surnud seisus.
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Silindrisse jookseb jah NATS vett.Seistes ja sõiduaeg vedelik kaob(seepärast vesi sees),aga radikast või lõdvikust on ka leke.Sumbutajast auru nagu ei pane tähele aga pika kihutamise peale tekkivad vee-õli segused täpid tagapaneelile(mootor ajab hirmsasti õli välja ja ka vesi tilgub kuskilt radika ja lõdviku vahelt.ASS vist alati mingi klapp avatud?
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Komprimeerimis taktil ASS-it ÜSS-i ei ole klapid lahti ja kui sinna jookseb vett siis ongi sil. kinni. Ega sa enne ei näe viga kui kaane maha võtad. Siis on olemas spets vahendid Leak Finder, peale pihustades jne. Seal on veel teisi vigu kapoti all nagu sa ütlesid siis kui mootor pole nii tähtis ja kaant ei viitsi maha võtta siis võid proovida jahutussärgi lappijat sisse valada ja ehk jääb pidama.
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Mootor siiski tähtis!

Postitus Postitas SexSix »

Mootor piisavalt haruldane (auto ka),et ei tahaks vanarauda saata!Ja nendesse igasugustesse "lisadesse" usku pole.Veel eriti kui mootor kord 100c juures sealsamas jälle miinuskraadide juures.Metall mängib.Kunagi VAZ-il oli vesi sees ja külmus sisselaskekollektor puruks(pragu).Loodan,et plokk ja kaan terved.
Vasta