Suunajad - 90% pidurdamisest on ikkagi kui rattad ja kere on nö. otse ("trailbraking" välja arvata). Ehk siis on vaja suunata õhku rataste keskmise asendi korral piduriketastele. Selleks ei ole vaja mingeid torusid, vaid natuke mõtlemist ja algteadmisi plekitööst.
Miks klots hakkab suitsema on sellest, et klotsi tööpind läheb nii kuumaks, et ta klaasistub ning hakkab kärssama just see klaasistunud osa.
Ketaste kohta ütleme nii, et aukudega kettal on rohkem jahutusomadusi kui puhastusomadusi, kuid see toimib täielikult ainult ventileeritud ketta puhul.
Soontega kettal jälle vastupidi - rohkem puhastust, vähem jahutust.
Soontega ketas näiteks kulutab aga klotsi rohkem kui aukudega.
Parim lahendus oleks seega ventileeritud, aukude ja soontega.
Aga see on klotsi eluea arvelt.
Klotsidest:
Igapäevasõiduautol on all DS2500 klotsid ja soontega pidurikettad.
Ei ütleks, et pidur külmalt on kehvem kui tavalise B-varuosa klotsiga, soojalt aga jääb asi juba rehvi pidamise taha lõpuks

DS3000 tänavale oleks juba tõsine "overkill", sest töötemperatuuri saavutamiseks läheb omajagu aega ning selle ajaga kui vaja on uuesti pidurit rakendada on pidur juba maha jahtunud.
Olen sõitnud ka igapäevasõiduautoga millel on all keraamilised klotsid ning peale paari kolme pidurdust oli tunne, et hea õnne korral saaks tagumised rattad maast lahti foori taha pidurdades. Rehv ei olnud ka muidugi tavaline tänavarehv.

Seega tänavale sobib DS Performance väga hästi, natuke rohkem "overkilli" tahad, pane 2500.
Mossi pakutud komplekt on üsna hea lahendus. Kui vaja saad kettad lasta üle treida ja "vóila"
