21011,masuurik, 1980

21011,masuurik, 1980

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
-
-Lada-Niva-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 15 Nov 2009 15:26
Asukoht: Vanaküla
Autod: Wolksvagen Passat 1.8 59Kw . Teine auto : Lada niva 1.6 . Vanem Version !
Kontakt:

Postitus Postitas -Lada-Niva- »

Nomaisa .. Super work :) .
Se kui sa ütlesid midagi ,et kui silmad kinni panna siis tunned end nagu kiired ja vihastes vms ..
Ma arvan ,et kui silmad kinni panna .... siis tunneb enamatki :D. Eino ... Jõhker ! :) .


Kled .. Täiega tahaks videot salongist . Kui sa näitad kõike võimaliku mis autos sees saab teha + loomulikult su pagasn :D . Sub jne .. Seda tahaks kindalt kuulda mis sealt tagant pagasnist tuleb :D .

[Muudetud: 11-28-2009 Priidic]
Masuurik ütleb : PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Õige se on !
Masuurik suurim fänn ! :spin
The Best Car Ever !
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

Algselt postitas: -Lada-Niva-
Kled .. Täiega tahaks videot salongist . Kui sa näitad kõike võimaliku mis autos sees saab teha + loomulikult su pagasn :D . Sub jne .. Seda tahaks kindalt kuulda mis sealt tagant pagasnist tuleb :D .
Vot sellepärast ongi mõtekas käia klubi üritustel- saad oma silmaga kiigata ning kui omanik lubab, siis oma näpuga ka katsuda ja oma kõrvaga kuulata;):D.
Ei aga masin on ikka super ja aina rohkem uhkemaks läheb:P.
Tundub, et ideed vist ei ammendu selle masina kallal niipea:rolleyes.
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Lõpuks sai see päev õhtusse.Tervelt 12 tundi keevitand, mõõtnud ,lõigand ja jurand.Lõpuks istmed sees,tugevad raamid ja kinnitused valmis ning värvitud.Kõrvalistme nurk sai veidi väiksem,sest seal võivad jalad ära väsida nii kõrgel+ beibedel kergem välja saada.Raam kinnitub läbi põhja.Põhja all on paksust rauast 10x10 plaat ning 12 stoppermutter koos seibiga otsas.Järgmiseks tuleks käsipidurit ehitama hakata ja seejärel konsooli ning istmeriide vahetust.Mõttes mõlgub ka lävepakkude ümber tegemine.Tegime Visiblega täna ühe ringi kah.Päris asjalik seal sees sõita.Tema iste pold muidugi valmis ja ta kiikus niisama kõrval rihmades.:lol
Pilt
Pilt
Pilt
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
p
Peep063
Postitusi: 229
Liitunud: 20 Juul 2007 09:27
Asukoht: Vändra / Tallinn
Autod: Vaz 21063 / Vaz 21061

Postitus Postitas Peep063 »

istudes küljeaknast ikka välja näed?? ...tahaks ise ka seda mõnu tunda kui seal toolis istuda :P...Mis ülevaatuse/arki mehed ütlevad selliste muutuste kohta autos?
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Ah kurat seda teab mis nad arvavad:D...väljavaatamine toimub sisuliselt tagaaknast:lol:lol.Täna just mõõtsin,et raskuskese on lingi 40 cm tahapoole kolinud.Sain ennem ühele plaanile veel kinnitust testisõidu käigus.Esipiduritele vaja jahutus teha.Metsik pidamine tekib ning ketas läheb ülikuumaks juba paari suurema pidurdusega.Sõidust maha tulles suitsesid esikoopad rohkem kui summuti.Seda oli raplas ka viimati peale 2 ringi näha.Ees spoileris 2 ovaalset auku.Sealt oleks paras 2 suurt õhutoru ketta juurda tuua.Ketta kaitseplekk tuleks ka ära võtta siis.Kaspari rinka kärul samamoodi lahendatud jahtus mu teada...on kaspar nii ?!?!
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: masuurik
Esipiduritele vaja jahutus teha.Metsik pidamine tekib ning ketas läheb ülikuumaks juba paari suurema pidurdusega

Peale paari suuremat pidurdust?
Järelikult ei ole suurem asi klots mis suitsema hakkab.
Jahutusega on see lugu, et siis pead omal rooli käiku piirama hakkama, sest vastasel juhul on üks rataste välja keeramine ning uued torud ;)
Mõtekam on tänavaautole teha suunajad. Iseküsimus, mis Sul sellest lõpuks tuleb :P
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Käisime jah sõitmas,et proovida istme sobivust.miski 5km vb tuli kokku.Selle aja sees sai 3 korda intensiivselt 0 piduratud.Ülejäänd oli lihtsalt tõkatõka,aga miski asi läheb ikka nii kuumaks,et suits taga.ilmselt klots võib suitsu teha.ketta ise võtab korra lillaks.Samas ei imesta kah ,et kuumaks võtab kuna hoo saab maha ikka üpris nobedalt.Suunatajate all mõtled sa täpsemalt mida?

[Muudetud: 28-11-2009 masuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Muidu mu Brembo kettad ja Ferodo DS Performance klotsid on müügiks. Kulumisresurssi ca 75% ma usun. Mind Audrus alt ei vedanud. Lisajahutust polnud, vaid plekid võtsin ära.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Algselt postitas: masuurik
.Kaspari rinka kärul samamoodi lahendatud jahtus mu teada...on kaspar nii ?!?!

minu khm khm kärul on jah sedasi lahendatud. lisaks on juba teine aasta vent ketas ja wilwoodi 4 kolviga sadul ja viimati ka DS3000 klotsid. DS2500 klotsiga ei olnud mingit anomaaliat aga DS3000 teeb ketta juba täitsa siniseks ja roolis on kerge vibra algul, mis peale pidurite töötempi saavutamist ära kaob :) . tänavasõidus vent tundub kind-of-stupid sest kui foori või mis iganes kohta full stopi teed siis pole sellest torust küll abi. kusagil rajal jah aga niisama tänaval ei usu. pigem investeeri paremasse klotsi ja lase relakaga kettale sooned sisse (võid augud ka läbi puurida kui viitsid :) )
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Kettad on juba läbi puuritud.Kummad üldiselt paremad on,kas sooned või augud?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

minul on soonitud et klotsi pinnda puhastaks koguaeg.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

sooned on üldiselt puhastamise eesmärgil augud niisama for show
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Suunajad - 90% pidurdamisest on ikkagi kui rattad ja kere on nö. otse ("trailbraking" välja arvata). Ehk siis on vaja suunata õhku rataste keskmise asendi korral piduriketastele. Selleks ei ole vaja mingeid torusid, vaid natuke mõtlemist ja algteadmisi plekitööst.

Miks klots hakkab suitsema on sellest, et klotsi tööpind läheb nii kuumaks, et ta klaasistub ning hakkab kärssama just see klaasistunud osa.
Ketaste kohta ütleme nii, et aukudega kettal on rohkem jahutusomadusi kui puhastusomadusi, kuid see toimib täielikult ainult ventileeritud ketta puhul.
Soontega kettal jälle vastupidi - rohkem puhastust, vähem jahutust.
Soontega ketas näiteks kulutab aga klotsi rohkem kui aukudega.
Parim lahendus oleks seega ventileeritud, aukude ja soontega.
Aga see on klotsi eluea arvelt.

Klotsidest:

Igapäevasõiduautol on all DS2500 klotsid ja soontega pidurikettad.
Ei ütleks, et pidur külmalt on kehvem kui tavalise B-varuosa klotsiga, soojalt aga jääb asi juba rehvi pidamise taha lõpuks :D
DS3000 tänavale oleks juba tõsine "overkill", sest töötemperatuuri saavutamiseks läheb omajagu aega ning selle ajaga kui vaja on uuesti pidurit rakendada on pidur juba maha jahtunud.
Olen sõitnud ka igapäevasõiduautoga millel on all keraamilised klotsid ning peale paari kolme pidurdust oli tunne, et hea õnne korral saaks tagumised rattad maast lahti foori taha pidurdades. Rehv ei olnud ka muidugi tavaline tänavarehv. :rolleyes
Seega tänavale sobib DS Performance väga hästi, natuke rohkem "overkilli" tahad, pane 2500.

Mossi pakutud komplekt on üsna hea lahendus. Kui vaja saad kettad lasta üle treida ja "vóila" :)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Peaks ka võibolla esialgu lisasoonimise ja plekieemaldusega alustama.Hetke peavalu on käsipiduri ehitus.Kogu jamps peab 35 cm originaalist tahapoole kolima,et mugav oleks:)
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Algselt postitas: PuZuP
DS3000 tänavale oleks juba tõsine "overkill", sest töötemperatuuri saavutamiseks läheb omajagu aega ning selle ajaga kui vaja on uuesti pidurit rakendada on pidur juba maha jahtunud.
ära unusta et ds3000 on race use only! ds2500 on viimane striit liigal klots ferodol.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: uzzac
ära unusta et ds3000 on race use only! ds2500 on viimane striit liigal klots ferodol.
Nagu see kedagi ennem takistanud on :P
Tegelikult on DS Performance viimane striit liigal klots.
DS2500 kvalifitseerub juba "Race" klotsides kategooriasse, kuid on öeldud et sobilik "Roadrace"-le :)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

tahad adreka üles saada siis lõika slikile sooned sisse ja pane DS3000 klots alla ja mine täna viimast naastuvaba päeva nautima. (Y)
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Tehtud :P
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Ei viitsi koguaeg akuplaati maha keerata,et + klemm eemaldada, kui auto ehituse vahepeal seisab.Kippus 2 nädalaga tühjaks tiksuma.Nüüd keerab aint kangi ja olemas.Korralik kaabel +korraliku lülitusega lüliti.
Plaanisin ka täna kässariga alsutada,aga ei tulnd sest välja midagi.eilsest ööst veel väsimust sees ja sai poole päevani magatud kah...teine päev.
Pilt
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Kui sellised koopakaared leiaks,läheks elu lõbusaks ja auto madalaks ja laiemaks:spin....just siukseid oleks tarvis.Inimliku hinnaga neid paraku pole ja analoogsed ka nagu puuduvad üldiselt.Üldiselt homme plaanis ehitada natuke kuna motivatsioon nagu ära kadunud viimasel ajal ja väga muutund asi pole...hakkan suureks kasvama?
.Pilt

[Muudetud: 11-12-2009 masuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Vasta