Plastiliin punktkeevituse tihendamiseks?

Plastiliin punktkeevituse tihendamiseks?

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Plastiliin punktkeevituse tihendamiseks?

Postitus Postitas Hulkur »

Kuidas sobiks plastiliin punktkeevituse tihendamiseks, et pori ei läheks keevituse vahele?

Ma mõtelen, et plastiliiniga tihendada ja värviga üle.
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

pahtel ja mastiks on paremad vahendid
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

plastiliin on rasvane ju, aga värv ei jää rasvasele pinnale
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Ei tea värv hakkas küll hästi plastiliinile peale. Ning pärast kui ära kuivas siis jäi see plastiliin kõva pinnapealt. Nii, et toimib. Aga eks näe kas ta sõidupealt ära kukub siis saab teada kas on mõtet plastiliiniga neid ääri vooderdada.
v
virus
Suletud kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas virus »

enda autot lahates avastasin ka esitiibade logaritagand keevituste pealt plastiliini ja mittte vähe ja sealt ei olnud roostes
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Nuh oleneb kuidas sa paned seda pinnale? Ma kruntisin ikka alt ära ja siis panin plastiliini keevitusele ja siis kruntisin üle plastiliiniga kaetud pinnad.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Aga miks tinaga ei tihenda?
Seda saab ju samamoodi pärast töödelda...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Mul oli seda vana plastiliini mis oli igasuguste värvide seguga juba ja mul oli seda plastiliini 4 kilo! Nii, et kasutasin seda.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Plastiliin on hügroskoopne, st seob vett. Mina teda küll oma autos ei kasutaks, eriti keevituskohtadel mis nagunii roostetama kipuvad
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

selleks on spetsiaalne hermeetik keevisliidetele!!!
ise pole vaja jalgratast leiutada..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Jah palju selline hermeetik maksab?

Plastiliin on tasuta sest see on kuskilt healt veneajalt saadud. Plastiliin hoiab küll seda niiskust ja pori eemal, et see ei läheks igasugustesse keresoppidesse!
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

siis võid ju samahästi igasugust pas*a sinna vahele toppida:P vanaema vanad moosid jne.
pidur = kiiruse surm
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Vanaema moos läheb käärima ja tekkitab roostet aga plastliin ei mädane.

Sa vaata enda auto karpidesse ja poritiibade vahele mis p#sk seal sees on? Sügaval veneajal pandi kõike kautosse mis korosiooni heemal hoidis.
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

nagu eespool juba mainitud seob plastiliin vett ja tänu sellele hakkab ta ka roostet tekitama + veel nagu juba ees pool mainitud ei taha plastiliin värvi peal hoida + veel hakkab ta suvel sulama ja iga väiksema puudutusega on värvil praod ja mõrad sees.
Aga muidugi kui autot müügiks teed siis vahet pole mis sinna kokku keerad ja kui hästi läheb leiad ehk mõne sotu kes selle ära ka ostab. :rolleyes
minu autol on karpides ja koobastes bituumeni baasil mõga. ise arvan et see on sellistesse kohtadesse kõigeparem. üle värvida ei soovita. kunagi tehti pigist sellist mastiksit mida pandi sellistesse kohtadesse. sulatati pigi ülesse kallati õli sekka et ta ära ei tahkuks ja siis määriti vajalikud kohad üle
pidur = kiiruse surm
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

See asi, et plastiliin ei taha värvi hoida see on nagu natuke vale. Väga hästi võtab värvi peale aga kui kruvikeerajaga kallele lähed siis tuleb maha koos plastiliiniga. Ega ma seda plastiliini sinna ei pane kust seda saab näpuga mudida. Plastiliiniga vooderdasin põhjalused keevitused. Enne plastiliini panekut kruntisin pinnad, panin plastiliini ja kruntisin üle ja mastik peale. Ei saagi aru, et mingi plastiliin on. Pinnad kus on plastiliiniga vooderdatud on suht siledad ja kõvad ja kui näpuga vajutada ei saagi aru, et oleks pehme.
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

kui se sul juba all on siis selle ära nokkimine on mehine töö. põhja all ta tõesti väga ette ei jää ainuke asi mille pärast muretseda ja põialt hoida on nüüd see et ta roostetama ei hakka sealt alt. edu!
pidur = kiiruse surm
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Eks näeb. Kolem aastapärast ma vaatan löön kruvikaga puhtaks ta ja neb mis taga siis on saanud.
a
alfaromeo
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas alfaromeo »

Mu enda ladal on ka seda möksi vahel kuid see ei ole plastiliin see sarnaneb küll temaga kuid veneajal kasutati teda ehitustel tihendamiseks et ta ei lase vett ega muud sellist sisse.

[Muudetud: 4-7-2007 AlfaRomeo]
Kasutaja avatar
Pets
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 10 Dets 2002 21:40
Asukoht: Haapsalu
Autod: 21011

Postitus Postitas Pets »

Ma enda autol lappisin pagasniku põhja laste voolimissaviga ära. Jäi väga hästi pidama, ei viitsinud plekki sealt välja vahetada nagunii keegi ei näe, pealegi voolimissavi sain väikse õe käest tasuta.
Kui gua??värvi lahustiga segada saab sellega ka autot värvida. Plastiliinid jäägu ikka kunstnikele ja lastele.

Edu keretöödel!

Peeter Kuusksalu
tel:5347 5347
a
amfiibinimene
Foorumi kasutaja
Postitusi: 108
Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
Asukoht: Keila
Autod: 21011 80

Postitus Postitas amfiibinimene »

vahest jääb silm peale discoveri peal jooksvale American Hotrodile ja seal sulatavad tegelased keevisliidetesse leeklambiga mingit metalli (pliiatsikujuline pulk) ja siluvad kaabitsaga laiali -- et kas tegu on tinaga või on mingi special jootevahendiga tegemist? Ja kui hästi ta sinna pinnale nakkub
Vasta