Nimelt oman sama keevitust mis motamees - Pionier MIG 161/1. Midagi paha keevituse kohta öelda ei ole. Oma töödeks on resurssi piisavalt olenemata, et ta on 1-faasiline. Auto keevitab suhteliselt hästi ära (oleneb muidugi keevitajast ka:P). Sellist Lada plekki võtab ikka jube hästi, kui pinnad on puhtad ja mass korralik. Paksem plekk (millega omal lappisin) läheb ka hästi, kuigi võtab natuke rohkem aega. Muu metall tahab ikka siristamist, päris plõks ja valmis nagu elektroodkeevitusega ei ole. Ise kasutan praegu 0,6mm traati, enne oli ka 0,8. Viimane oli nagu paksema kraami laskmiseks etem.
Gaas: Gaaasiballoon istub mul keevituse taga kogu aeg, vastavas kohas. Kasutan 20kg ballooni. Muidugi, nüüd on gaas otsas ja tuleb uue järele minna, eks näeb, kui kulukas ta on, sest esimese balloni sain puhtmuidu. Ja veel, kui ballooni minnakse rentima, siis reduktor olgu õige: Argooniballoonil on oma keere, CO2-l oma. Mina kasutan AGA mix 20, milles on 80%argoon + 20%süsihappegaas. Keevitust ostes saime sellega tünga, võtsime vale reduktori. Aga mix 20 kasutab argooni reduktorit.
Siiamaani on töötanud aparaat ustavalt. Korra suutsin ise traadi traadidüüsi kinnikeevitada. Oma lollus oli, kuumaks ajasin liialt asja. Traadi etteanne veel töötab, kõik kiruvad neid tänapäeva traadimehanisme, et pidid nõrgad olema. Mul veel pole midagi juhtunud (ptüi,ptüi,ptüi).
Maksis aparaat eelmisel suvel koos reduktori, 5kg traadi ja muu kolaga ligi 6000kr. Mis ta nüüd maksab ei tea.
Lõpetuseks ütlen, et soovitan soojalt seda masinat garaa?itingimustesse, kus aegajalt keevitatakse. Päris tööstuslikuks, ei tea kas kõlbab. Aga mingi "korra kahe aastajooksul teen" riist ta ka pole. Ei tasuks ära.
Minu keevitus:
