K: lõppkiirus
K: lõppkiirus
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1410
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Vaadake ise milleks on lada suuteline. Meie käik Tsehhi ja natuke sai kiirteel minna antud. Ja see auto on pärit meie klubist. Loodan et omanik ei pahanda
http://www.zone.ee/hok/Tsehhi%20kokkutulek%202006.wmv

Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1410
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Tule klubi üritustele ja saad rohkem teada, ei anna rohkem vihjeid. Vb ka omanik pahandab. Kui ta soovib siis räägib ise, mina hoian suu kinniAlgselt postitas: simok
![]()
peris hästi pani see lada
tohib küssada mis mootor oli peal( stock või kerge tuuninguga)?
loodan et ei risusta:rolleyes

Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1410
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Väike vahemärkus
Küsimus: Miks peab autot nii piinama? Mis näitaja see on palju masin teise käiguga läheb... Äkki teeks veel teema, et kui kiiresti ma oma masina kokku jooksutasin...Algselt postitas: Virus
no mul 03 1,5 laseb teisega vabalt 90
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
ma arvan, et sa arvad valesti. 1200 mootor talub pöördeid väga hästi. kui õli korralik, mootor korras ja jahutus toimib siis ta kokku ei jookse nii kergelt(vähemalt sõites. kohapeal läheb minu oma üle 8000 rpm ja see on juba küll kahjulik). 1200 mootoril on maks hobujõud 5500 pöörde juures ja põhijõudu on käes just tipp pööretel. kui mootorit tahad säästa siis muidugi ei pea pöördeid laskma nii hullusti, aga kui juba kiirendada siis ikka vihaselt . sellel on ka kindel seos tippkiirusega, kui sa madalalt kiiruselt ja pööretelt neljada sisse paned siis pole väikese mootori puhul suurt tippkiirust oodata.Algselt postitas: pedrox
jonx ütles väga hästi ....
minu arvates ei ole siksi mootor küll selline isend millega nii tehes kõik korras oleks.

- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
eelmisele:
ma usun su jutt kuna olen isegi neid raamatuid uurinud ja puurinud. sul on õigus. kokku arvatavasti veel ei jookse aga kiirenduse koha pealt ei ole see üldse õige käiguvahetus kui teisega 100ni lasta. ma olen igasuguste paukudega joont sõitnud nii ristmikul kui ka suurtel kogunemistel. kui juba kiirendamisest rääkida siis õige vahetus toimub teiselt kolmandale ikka tibakene varematel pööretel ja kiirustel kus on moment ja võimsus kõige optimaalsemad.
ikkagi. kes tahab piinata oma autot siis kütke nii palju kui tuleb.
ma usun su jutt kuna olen isegi neid raamatuid uurinud ja puurinud. sul on õigus. kokku arvatavasti veel ei jookse aga kiirenduse koha pealt ei ole see üldse õige käiguvahetus kui teisega 100ni lasta. ma olen igasuguste paukudega joont sõitnud nii ristmikul kui ka suurtel kogunemistel. kui juba kiirendamisest rääkida siis õige vahetus toimub teiselt kolmandale ikka tibakene varematel pööretel ja kiirustel kus on moment ja võimsus kõige optimaalsemad.
ikkagi. kes tahab piinata oma autot siis kütke nii palju kui tuleb.