K: lõppkiirus

K: lõppkiirus

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

ok tänud.ühe probla juba avastasin.nimelt jooksis bensiin sorinal teise lõõri.sellepärast ta suitses ja puterdaski(bensiini kulust pole mõtet rääkidagi).peale selle jama kõrvaldamist nagu lippas paremini,aga siiski s.....i.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
r
risto002
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas risto002 »

tegu 21063 1,3L sain 4 käiguga 170km/h ja läheks veel pördeid 6000 rpm kas se on normaalne või on eelmine omanik midagi nokitsent kütust rüüpab nii palju kui tallud aga 5L benaga 60km ära ei sõida rahulikult sõites
k
kj
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 31 Okt 2005 22:35
Autod: BMW E34 TDS, Renault Megane

Postitus Postitas kj »

sügavalt kahtlen selles 170 km/h, ilmselt spido ka viga ka suur, normaalne see kindlasti pole:P
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

No mis masinad teil on:lol olen näinud 06-t millel läheb spido uuele ringilegi aga enamjaolt on siksidel piirajaks klapivedrud ehk siis liiga kõrgel põõrdel jooksevad klapid kolvile pähe:kuri
Muidugi to 06 on stock:spin
r
risto002
Suletud kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas risto002 »

Algselt postitas: kj
sügavalt kahtlen selles 170 km/h, ilmselt spido ka viga ka suur, normaalne see kindlasti pole:P
kas 21063 kõige kiirema üle kandega differ pole ???
k
kalle17
Suletud kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kalle17 »

mul on ültse nii et 60 läheb ilusti välja aga siis hakkab edasi venima:puzzled
l
ladaboy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 12 Juun 2008 08:58
Asukoht: võrumaa rõuge vald
Autod: lada

Postitus Postitas ladaboy »

enda siksist olen saanud 100 kuna ta ei olnud just kiita;)
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1410
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Vaadake ise milleks on lada suuteline. Meie käik Tsehhi ja natuke sai kiirteel minna antud. Ja see auto on pärit meie klubist. Loodan et omanik ei pahanda :P http://www.zone.ee/hok/Tsehhi%20kokkutulek%202006.wmv
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
s
simok
Suletud kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas simok »

:o :wow peris hästi pani see lada
tohib küssada mis mootor oli peal( stock või kerge tuuninguga)?
loodan et ei risusta:rolleyes
r
romka
Suletud kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas romka »

Istusin ise kunagi veneajal kõrval kui klassivend pigistas isa nullviiest teise käiguga 90km/h.
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1410
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Algselt postitas: simok
:o :wow peris hästi pani see lada
tohib küssada mis mootor oli peal( stock või kerge tuuninguga)?
loodan et ei risusta:rolleyes
Tule klubi üritustele ja saad rohkem teada, ei anna rohkem vihjeid. Vb ka omanik pahandab. Kui ta soovib siis räägib ise, mina hoian suu kinni :)
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
b
beast
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas beast »

Algselt postitas: Rum
Istusin ise kunagi veneajal kõrval kui klassivend pigistas isa nullviiest teise käiguga 90km/h.
see on täitsa võimalik, ise istusin roolis ja võtsin teise käiguga 100 välja(spidomeeter näitas 105-110, eks ta valetab ka tiba).
autoks 07 millel 011 mootor peal.
v
virus
Suletud kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas virus »

no mul 03 1,5 laseb teisega vabalt 90
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1410
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Väike vahemärkus

Postitus Postitas Jonx »

Algselt postitas: Virus
no mul 03 1,5 laseb teisega vabalt 90
Küsimus: Miks peab autot nii piinama? Mis näitaja see on palju masin teise käiguga läheb... Äkki teeks veel teema, et kui kiiresti ma oma masina kokku jooksutasin...
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

jonx ütles väga hästi ....
minu arvates ei ole siksi mootor küll selline isend millega nii tehes kõik korras oleks.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

hoopis huvitavam oleks kui kiirelt kasvavad auto pöörded 3nda käiguga 2000-6000 :)

kui viitsin mõõdan pärast ära
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

no ma olen ladaga saanud 3nda käiguga 130km/h välja.autoks siis 1.5 +turbo.asi selles et ei jõua nii kiiresti käike vahetada kui vaja oleks!
b
beast
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas beast »

Algselt postitas: pedrox
jonx ütles väga hästi ....
minu arvates ei ole siksi mootor küll selline isend millega nii tehes kõik korras oleks.
ma arvan, et sa arvad valesti. 1200 mootor talub pöördeid väga hästi. kui õli korralik, mootor korras ja jahutus toimib siis ta kokku ei jookse nii kergelt(vähemalt sõites. kohapeal läheb minu oma üle 8000 rpm ja see on juba küll kahjulik). 1200 mootoril on maks hobujõud 5500 pöörde juures ja põhijõudu on käes just tipp pööretel. kui mootorit tahad säästa siis muidugi ei pea pöördeid laskma nii hullusti, aga kui juba kiirendada siis ikka vihaselt . sellel on ka kindel seos tippkiirusega, kui sa madalalt kiiruselt ja pööretelt neljada sisse paned siis pole väikese mootori puhul suurt tippkiirust oodata.Pilt
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

eelmisele:
ma usun su jutt kuna olen isegi neid raamatuid uurinud ja puurinud. sul on õigus. kokku arvatavasti veel ei jookse aga kiirenduse koha pealt ei ole see üldse õige käiguvahetus kui teisega 100ni lasta. ma olen igasuguste paukudega joont sõitnud nii ristmikul kui ka suurtel kogunemistel. kui juba kiirendamisest rääkida siis õige vahetus toimub teiselt kolmandale ikka tibakene varematel pööretel ja kiirustel kus on moment ja võimsus kõige optimaalsemad.

ikkagi. kes tahab piinata oma autot siis kütke nii palju kui tuleb.
s
simok
Suletud kasutaja
Postitusi: 34
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas simok »

minu 011 läks ka ikke ropult hästi edasi aga kahjuks andis masina kere järgi tagant:(
Vasta