Vahetasin kõik roolivardad ära ja nüüd vaja kokkujooksu reguleerida. Ega praegu sõita ei saagi eriti, see kokkujooks on ikka väga mööda momendil, asfaldil sõites kostab kerget kummivilina moodi heli.

Mõtlesin, et laseks kusagil ära teha, aga sellega jälle väikesed probleemid. Esiteks üsna mitmes kohas kus käisin, öeldi, et nad ei saa sellise auto kokkujooksu reguleerida, sest arvutis (mille abil reguleerimine käib) puuduvad andmed selle kohta. Paar kohta ikka leidsin ka kus öeldi, et saavad ära teha, ühes kohas taheti 475, teises 375 kr, (tunni hind, aga alla tunni ei võetagi, samas olen kuulnud ka, et saab kusagil 275-ga vms), aga neis järjekorrad üsna pikad, mõtlesin, et prooviks ise enam-vähemgi paika saada, et vähemalt sõita saaks ja kummi ei sööks.
Nüüd siis küsimused:
*kui suur kokkujooks 063-l peaks olema? Raamatust lugesin ?igulite kohta, et mingitel vanemat tüüpi varraste-liigendite-hoobadega süsteemil 4 mm (ilma koormusta 9), uuematel 3 mm. Samas mu autol on hoopis mingi teistsugune tähistus kui need raamatus mainitud (ei ole "vanem" ega "uuem", ilmselt veel uuem. Raamat ju aastast 197*, auto aga 1985:spin)
*kust kohast seda kokkujooksu suurust mõõta, kas velje serva järgi või rehvi?
*kuidas koduste vahenditega seda kõige parem reguleerida oleks?
* kokkujooksu reguleerimisel pidi vist kuidagi ka tagarataste asendit arvestama?