1300 mootor , 5kkast ja 06 differ

1300 mootor , 5kkast ja 06 differ

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
u
urmo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 09 Jaan 2010 00:50
Asukoht: viimsi
Autod: oman nivat
Kontakt:

1300 mootor , 5kkast ja 06 differ

Postitus Postitas urmo »

väike probleem siin et kas selline kooslus nagu 1300 mootor 5kkast ja 06 differ annab midagi või jääb mootor selle jaoks väga lahjaks.autol on hetkel 1300 mootor 5kkast ja 01 differ.uus differ on 1600 06 alt võetud.et kas tasub sellist diffrit proovida selle mootoriga.mootor on 011 oma
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

tähtis on ikka reduktori peaülekanne mitte see mis masina alt see võetud on... Tee see asi omale selgeks millise ülekandega on reduktor, mis ülekannetega on kast. Siis saab asja edasi vaadata.

kiirem reduktor = kehvem kiirendus ja bensiini kokkuhoid
5k kastiga võid ka 01 difri jätta - see päris hea
Roolin nii kuis jaksan
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

06-l (1,5-1,6mootoriga) on originaalis alati (väidetavalt ühe erandiga) differ 4,1 ülekandega,seega pole tegemist kiirdifriga.
Ja selline kooslus on täiesti toimiv ja mõtekas.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
u
urmo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 09 Jaan 2010 00:50
Asukoht: viimsi
Autod: oman nivat
Kontakt:

Postitus Postitas urmo »

pöörded peaksid kõvasti madalamaks minema ja bensiini kulu ka.ja mis veel selle asjaga muutub
k
kopka
Suletud kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kopka »

kiirendus jääb kehvem
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

minul on 1300 cm3 mootor ja 4.1 peaülekanne (jätke k...t need diffrid rahule!) ja pole minekul häda midagi. Tippkiirus ca 150 km/h (seega 10 km rohkem, kui passis lubatud). Muidugi tuleb arvestada seda, et minu trandulett on kõvasti kergem kui algselt. Veel sõltub asi kummidest, suurema läbimõõduga kui 175/70 R 13 poleks vist tark panna.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: pavlik
minul on 1300 cm3 mootor ja 4.1 peaülekanne (jätke k...t need diffrid rahule!) ja pole minekul häda midagi. Tippkiirus ca 150 km/h (seega 10 km rohkem, kui passis lubatud). Muidugi tuleb arvestada seda, et minu trandulett on kõvasti kergem kui algselt. Veel sõltub asi kummidest, suurema läbimõõduga kui 175/70 R 13 poleks vist tark panna.
reduktori ülekanne koos käigukasti ülekannetega on kõige olulisem komponent auto juures..
tänavasõidus teeb 4,44 ülekandega auto ikka päris pika puuga teistele ära juhul kui konel vähegi võimu on..

ise mõtlen 4.7 ja 5k kasti peale praegu (4.44 jääb ikkagi kiireks..) mingit mõtet ei ole piinata autot kiirete ülekannete ja kõrgete kummidega (kui just pole palju maantesõitu..)
kuhu te ikka 160km/h sõitma hakkate.. tähtis on kiirendus.

:rolleyes
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Ei ole see kiirendus ainuke oluline kriteerium. Linnas on tavalisest seadest ka piisav, palju sa ikka jaksad lendkruiseritega maadelda.
Oluline on ka maanteel madalamad pöörded mis tagavad väiksema mootorimüra.
Rehvimüra ja muu müra suhtes aitavad müramatid. Tuulemüra suhtes vist ainult Kerdi lahendatud vimaveerenni eemaldus.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

eks iga üks otsib oma :D
nii palju kui on mehi on ka erinevaid ladasid (õnneks :) )
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

No kuule robi! Kui sa tahad vaikset autot, siis vaata midagi muud kui Lada. Minu arusaamise järgi on madalad pöörded märksa kasulikumad selleks, et iga läbitud kilomeetriga rahakoti kergenemine vähem tunda oleks (loe: väiksem kütusekulu).
Aga üldiselt kipuvad minu eelistused olema sarnased olaafi omadele (rahaliste võimaluste puudumise tõttu pean ma oma praeguse komplekti juures õnnelikku nägu tegema), siit üks mõttekäik: Lada 5k kastid on aretatud ju 05/07 käigukastist. Aga kas ei annaks 5. käiku juurde pookida 06 kastile (kiirem esimene käik, mis teoreetiliselt peaks sportliku sõidustiiliga paremini klappima)? Pole ühtegi 5k kasti lahti võtnud, aga nagu ma aru olen saanud on see sindrima 5. käik üsna eraldi külge pandud (koos korpusejupiga).
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

osadel viiestel on esimesed käigud kiiremad kui 06 kastil :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

olku räägi sellisest aeglasest 5k kastist lähemalt? mis markeeringuga see on? samuti võiks keegi korra mulle veel öelda, kuidas 1300 mootorile sobitada kõige aeglasem ülekanne üldse?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

4.44 reduktor (02) tagasilda.

võimalik tellida kuni 5.7 mäletamist mööda venest hinnad 3-4k vahel.
ja käigukastiks 2106 oma - kõige odavam ja kättesaadavam komplekt.
pole selle 4.44 silla ja neljase kastiga midagi nii hull liigelda maanteel.
rahulikult 100 sõites on tahokas 4000 juures
viiestest oli messi toorik mida tuha ehitas kõige kiiremate käikudega..

aeglane reduktor ja kiire kast - väga mõnus kiirendada.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

imelik mul on praegu 100 km/h pöörded 4000 ja kopikad peale?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

4.44 reduktor ja 1:1 (4. käik) = 4100rpm@100kmh
4.3 reduktor ja 1:1 = 4000@100km/h
4.1 ja 1:1 = 3800@100km/h
3.9 ja 1:1 = 3500 @100km/h

Arvutatud on need tqhq lehel oleva kalkulaatoriga kasutades originaalrehvimõõtu 175/70R13. Suurema kõrgusega rehvide kasutamisel muutub spido näit tegelikust väiksemaks. Samuti ei pruugi spido ja tahhomeeter olla teab mis täpsed, nende näitu võib vaid orienteeruvaks lugeda, täpsete andmete saamiseks oleks vaja äkki mingit GPS-süsteemi ja digitaalset tahhomeetrit?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Kas mitte spidomeeter ei hakka valetama peale difri vahetust? Tahhomeeter näitab ju ikka seda mis ennegi ja spidomeeter kah käigukasti juurest seda mis ennegi...vahe peaks olema vahetatud difriga autol aru saadav ainult teise autoga mõõtes (või mingil täpsemal moel, radariga nt.)
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Lisan et 4.3 reduktor ülekandega 10/43 aga 3.9 ülekandega 11/43
Jupid Venemaalt!
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Lihtne matemaatika näitab,et kui 100km/h on
4,3-4000rpm
ja 4,1-3800rpm(millega ma olen täitsa nõus),siis
3,9 -on hoopis 3600rpm ja 4,44 -4150rpm.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
o
oxecot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 05 Sept 2003 08:26
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas oxecot »

Auto tegeliku kiiruse saab käepäraste vahenditega suhteliselt täpselt teada mõõtes ühtlasel kiirusel sõites kilomeetri läbimiseks kulunud aja ning teisendades see kilomeetriteks tunnis. 3600/ 1km läbimise aeg sekundites = km/h.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

to Rocky: sul on õigus, selleks on ka käigukasti küljes olev spidotrossi reduktor vahetatav, see peaks siis olema vastav all olevale reduktorile.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Vasta