1300 mootor , 5kkast ja 06 differ
1300 mootor , 5kkast ja 06 differ
-
uurmo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 39
- Liitunud: 09 Jaan 2010 00:50
- Asukoht: viimsi
- Autod: oman nivat
- Kontakt:
1300 mootor , 5kkast ja 06 differ
väike probleem siin et kas selline kooslus nagu 1300 mootor 5kkast ja 06 differ annab midagi või jääb mootor selle jaoks väga lahjaks.autol on hetkel 1300 mootor 5kkast ja 01 differ.uus differ on 1600 06 alt võetud.et kas tasub sellist diffrit proovida selle mootoriga.mootor on 011 oma
tähtis on ikka reduktori peaülekanne mitte see mis masina alt see võetud on... Tee see asi omale selgeks millise ülekandega on reduktor, mis ülekannetega on kast. Siis saab asja edasi vaadata.
kiirem reduktor = kehvem kiirendus ja bensiini kokkuhoid
5k kastiga võid ka 01 difri jätta - see päris hea
kiirem reduktor = kehvem kiirendus ja bensiini kokkuhoid
5k kastiga võid ka 01 difri jätta - see päris hea
Roolin nii kuis jaksan
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
minul on 1300 cm3 mootor ja 4.1 peaülekanne (jätke k...t need diffrid rahule!) ja pole minekul häda midagi. Tippkiirus ca 150 km/h (seega 10 km rohkem, kui passis lubatud). Muidugi tuleb arvestada seda, et minu trandulett on kõvasti kergem kui algselt. Veel sõltub asi kummidest, suurema läbimõõduga kui 175/70 R 13 poleks vist tark panna.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
reduktori ülekanne koos käigukasti ülekannetega on kõige olulisem komponent auto juures..Algselt postitas: pavlik
minul on 1300 cm3 mootor ja 4.1 peaülekanne (jätke k...t need diffrid rahule!) ja pole minekul häda midagi. Tippkiirus ca 150 km/h (seega 10 km rohkem, kui passis lubatud). Muidugi tuleb arvestada seda, et minu trandulett on kõvasti kergem kui algselt. Veel sõltub asi kummidest, suurema läbimõõduga kui 175/70 R 13 poleks vist tark panna.
tänavasõidus teeb 4,44 ülekandega auto ikka päris pika puuga teistele ära juhul kui konel vähegi võimu on..
ise mõtlen 4.7 ja 5k kasti peale praegu (4.44 jääb ikkagi kiireks..) mingit mõtet ei ole piinata autot kiirete ülekannete ja kõrgete kummidega (kui just pole palju maantesõitu..)
kuhu te ikka 160km/h sõitma hakkate.. tähtis on kiirendus.

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Ei ole see kiirendus ainuke oluline kriteerium. Linnas on tavalisest seadest ka piisav, palju sa ikka jaksad lendkruiseritega maadelda.
Oluline on ka maanteel madalamad pöörded mis tagavad väiksema mootorimüra.
Rehvimüra ja muu müra suhtes aitavad müramatid. Tuulemüra suhtes vist ainult Kerdi lahendatud vimaveerenni eemaldus.
Oluline on ka maanteel madalamad pöörded mis tagavad väiksema mootorimüra.
Rehvimüra ja muu müra suhtes aitavad müramatid. Tuulemüra suhtes vist ainult Kerdi lahendatud vimaveerenni eemaldus.
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
No kuule robi! Kui sa tahad vaikset autot, siis vaata midagi muud kui Lada. Minu arusaamise järgi on madalad pöörded märksa kasulikumad selleks, et iga läbitud kilomeetriga rahakoti kergenemine vähem tunda oleks (loe: väiksem kütusekulu).
Aga üldiselt kipuvad minu eelistused olema sarnased olaafi omadele (rahaliste võimaluste puudumise tõttu pean ma oma praeguse komplekti juures õnnelikku nägu tegema), siit üks mõttekäik: Lada 5k kastid on aretatud ju 05/07 käigukastist. Aga kas ei annaks 5. käiku juurde pookida 06 kastile (kiirem esimene käik, mis teoreetiliselt peaks sportliku sõidustiiliga paremini klappima)? Pole ühtegi 5k kasti lahti võtnud, aga nagu ma aru olen saanud on see sindrima 5. käik üsna eraldi külge pandud (koos korpusejupiga).
Aga üldiselt kipuvad minu eelistused olema sarnased olaafi omadele (rahaliste võimaluste puudumise tõttu pean ma oma praeguse komplekti juures õnnelikku nägu tegema), siit üks mõttekäik: Lada 5k kastid on aretatud ju 05/07 käigukastist. Aga kas ei annaks 5. käiku juurde pookida 06 kastile (kiirem esimene käik, mis teoreetiliselt peaks sportliku sõidustiiliga paremini klappima)? Pole ühtegi 5k kasti lahti võtnud, aga nagu ma aru olen saanud on see sindrima 5. käik üsna eraldi külge pandud (koos korpusejupiga).
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
olku räägi sellisest aeglasest 5k kastist lähemalt? mis markeeringuga see on? samuti võiks keegi korra mulle veel öelda, kuidas 1300 mootorile sobitada kõige aeglasem ülekanne üldse?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
4.44 reduktor (02) tagasilda.
võimalik tellida kuni 5.7 mäletamist mööda venest hinnad 3-4k vahel.
ja käigukastiks 2106 oma - kõige odavam ja kättesaadavam komplekt.
pole selle 4.44 silla ja neljase kastiga midagi nii hull liigelda maanteel.
rahulikult 100 sõites on tahokas 4000 juures
viiestest oli messi toorik mida tuha ehitas kõige kiiremate käikudega..
aeglane reduktor ja kiire kast - väga mõnus kiirendada.
võimalik tellida kuni 5.7 mäletamist mööda venest hinnad 3-4k vahel.
ja käigukastiks 2106 oma - kõige odavam ja kättesaadavam komplekt.
pole selle 4.44 silla ja neljase kastiga midagi nii hull liigelda maanteel.
rahulikult 100 sõites on tahokas 4000 juures
viiestest oli messi toorik mida tuha ehitas kõige kiiremate käikudega..
aeglane reduktor ja kiire kast - väga mõnus kiirendada.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
imelik mul on praegu 100 km/h pöörded 4000 ja kopikad peale?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
4.44 reduktor ja 1:1 (4. käik) = 4100rpm@100kmh
4.3 reduktor ja 1:1 = 4000@100km/h
4.1 ja 1:1 = 3800@100km/h
3.9 ja 1:1 = 3500 @100km/h
Arvutatud on need tqhq lehel oleva kalkulaatoriga kasutades originaalrehvimõõtu 175/70R13. Suurema kõrgusega rehvide kasutamisel muutub spido näit tegelikust väiksemaks. Samuti ei pruugi spido ja tahhomeeter olla teab mis täpsed, nende näitu võib vaid orienteeruvaks lugeda, täpsete andmete saamiseks oleks vaja äkki mingit GPS-süsteemi ja digitaalset tahhomeetrit?
4.3 reduktor ja 1:1 = 4000@100km/h
4.1 ja 1:1 = 3800@100km/h
3.9 ja 1:1 = 3500 @100km/h
Arvutatud on need tqhq lehel oleva kalkulaatoriga kasutades originaalrehvimõõtu 175/70R13. Suurema kõrgusega rehvide kasutamisel muutub spido näit tegelikust väiksemaks. Samuti ei pruugi spido ja tahhomeeter olla teab mis täpsed, nende näitu võib vaid orienteeruvaks lugeda, täpsete andmete saamiseks oleks vaja äkki mingit GPS-süsteemi ja digitaalset tahhomeetrit?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
to Rocky: sul on õigus, selleks on ka käigukasti küljes olev spidotrossi reduktor vahetatav, see peaks siis olema vastav all olevale reduktorile.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme