LUK-i siduri komlekt

LUK-i siduri komlekt

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Vot see katte materjali värk ongi. Võiduka oma haakub paremini ja laiema kasutamine oleks lihtsalt raiskamine nii materjali kui kaasaveetava massi kohalt.
Ma ostsin vist tookord 06 katted või kompunnisin mingitest ettejuhtuvatest valmislõigatud rõngastest ,ei mäleta enam. Aga materjal oli halli värvi ja sellist vasekiudu nagu tänapäevastes ,oli neis ikka väga vähe. Ketas sai nii paks ,et pidin korvi ja hooratta vahele seibid laduma ,muudmoodi ei lahutanud korralikult.
=Erijõud= ja on olemas ka =haardetegur= ,mida ei maksa unustada....
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Algselt postitas: logman
Vot see katte materjali värk ongi. Võiduka oma haakub paremini ja laiema kasutamine oleks lihtsalt raiskamine nii materjali kui kaasaveetava massi kohalt.
=Erijõud= ja on olemas ka =haardetegur= ,mida ei maksa unustada....
tähendab võidusõidu kettaid on ka erinevaid(toon konreetseid näiteid lada ketastest):
1) kuuelabaline...igal labal katte suurus umbes 3,5x5 cm
see ketas võimaldab veidikenegi sujuvamat kohaltvõttu ja kestab paremini kui järgmine variant

2) kolmelabaline....katete suurus sama nagu eelmisel....materjal täpselt sama....aga ei võimalda mitte mingit libistamist ja võimsuse taluvus on suurem kui esimesel....aga kulub rohkem kui esimene variant

kuna materjali haardetegur(katte pindalad kokkuvõttes muidugi erinevad) sama siis ainuke töö kulgu mõjutav asi antud hetkel on ERIJÕUD...mida suurem erijõud seda parem haarduvus...aga kuskil maal on muidugi kompromiss kus katete pindala vähendamine mõjub juba kahjulikult

kahjuks pole uurinud katete vase sisaldust..aga see on väga suur...kate ise on täiesti vase värvi ja koosneb pms vist enamjaolt metallilistest komponentidest...igatahes visuaalselt pole kiudusid ega asbesti absoluutselt näha

aga ega tänavaliikurile pole vist küll mingit mõtet sellist asja alla panna...minu soovitus oleks küll mingi korralik tänavasõidu ketas osta ja sinna näiteks ardi pakutud sachs-i korv peale(tõesti hea korv on)
u
udunee
Suletud kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas udunee »

http://www.clutchnet.com/make/lada.html

Mingi väljamaa lehe leidsin aga kus eestis selliseid kettaid saada on ja mis hinna klassi need jäävad.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Lingi pisipiltidel olevad ongi just need kanged kettad ,mida Serbin tänavale ei soovitanud. Olen pealt näinud ,kuidas noorteklassi poiss mingi säärasega stardiharjutuses algul hädas oli. :P
Vaata selliste poole ,päris vinge ,aga sujuv.

Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no säherduse saab 250.- eest umbes torrerost kuulub nivale.
kas ka samaaril sama mõõduga pean üle mõõtma. nuut sama.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
u
udunee
Suletud kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas udunee »

http://www.clutchnet.com/search.php?mode=search
siin mingi uuem leht koos hindadega .
Huvitav kas need Eestisse ka jõuavad (kuhugi poodi kui neid veel seal pole )
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Küsimus teema autorile säärane ,et
mis selle turbopilliga edaspidi plaanis on? Kas hakkad tänaval pulli tegema või käib ettevalmistus ainult spets. kiirendusvõistluseks?
u
udunee
Suletud kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas udunee »

Pigem ikka tänavapeal pullimiseks esialgu eks vaatab mis tulevik toob

http://www.tecdoc.ee/ivar/pildid/lada/P9050002.JPG
Selline vaade siis kapoti alla.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Vasta