LUK-i siduri komlekt
LUK-i siduri komlekt
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Vot see katte materjali värk ongi. Võiduka oma haakub paremini ja laiema kasutamine oleks lihtsalt raiskamine nii materjali kui kaasaveetava massi kohalt.
Ma ostsin vist tookord 06 katted või kompunnisin mingitest ettejuhtuvatest valmislõigatud rõngastest ,ei mäleta enam. Aga materjal oli halli värvi ja sellist vasekiudu nagu tänapäevastes ,oli neis ikka väga vähe. Ketas sai nii paks ,et pidin korvi ja hooratta vahele seibid laduma ,muudmoodi ei lahutanud korralikult.
=Erijõud= ja on olemas ka =haardetegur= ,mida ei maksa unustada....
Ma ostsin vist tookord 06 katted või kompunnisin mingitest ettejuhtuvatest valmislõigatud rõngastest ,ei mäleta enam. Aga materjal oli halli värvi ja sellist vasekiudu nagu tänapäevastes ,oli neis ikka väga vähe. Ketas sai nii paks ,et pidin korvi ja hooratta vahele seibid laduma ,muudmoodi ei lahutanud korralikult.
=Erijõud= ja on olemas ka =haardetegur= ,mida ei maksa unustada....
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
tähendab võidusõidu kettaid on ka erinevaid(toon konreetseid näiteid lada ketastest):Algselt postitas: logman
Vot see katte materjali värk ongi. Võiduka oma haakub paremini ja laiema kasutamine oleks lihtsalt raiskamine nii materjali kui kaasaveetava massi kohalt.
=Erijõud= ja on olemas ka =haardetegur= ,mida ei maksa unustada....
1) kuuelabaline...igal labal katte suurus umbes 3,5x5 cm
see ketas võimaldab veidikenegi sujuvamat kohaltvõttu ja kestab paremini kui järgmine variant
2) kolmelabaline....katete suurus sama nagu eelmisel....materjal täpselt sama....aga ei võimalda mitte mingit libistamist ja võimsuse taluvus on suurem kui esimesel....aga kulub rohkem kui esimene variant
kuna materjali haardetegur(katte pindalad kokkuvõttes muidugi erinevad) sama siis ainuke töö kulgu mõjutav asi antud hetkel on ERIJÕUD...mida suurem erijõud seda parem haarduvus...aga kuskil maal on muidugi kompromiss kus katete pindala vähendamine mõjub juba kahjulikult
kahjuks pole uurinud katete vase sisaldust..aga see on väga suur...kate ise on täiesti vase värvi ja koosneb pms vist enamjaolt metallilistest komponentidest...igatahes visuaalselt pole kiudusid ega asbesti absoluutselt näha
aga ega tänavaliikurile pole vist küll mingit mõtet sellist asja alla panna...minu soovitus oleks küll mingi korralik tänavasõidu ketas osta ja sinna näiteks ardi pakutud sachs-i korv peale(tõesti hea korv on)
http://www.clutchnet.com/make/lada.html
Mingi väljamaa lehe leidsin aga kus eestis selliseid kettaid saada on ja mis hinna klassi need jäävad.
Mingi väljamaa lehe leidsin aga kus eestis selliseid kettaid saada on ja mis hinna klassi need jäävad.
http://www.clutchnet.com/search.php?mode=search
siin mingi uuem leht koos hindadega .
Huvitav kas need Eestisse ka jõuavad (kuhugi poodi kui neid veel seal pole )
siin mingi uuem leht koos hindadega .
Huvitav kas need Eestisse ka jõuavad (kuhugi poodi kui neid veel seal pole )
Pigem ikka tänavapeal pullimiseks esialgu eks vaatab mis tulevik toob
http://www.tecdoc.ee/ivar/pildid/lada/P9050002.JPG
Selline vaade siis kapoti alla.
http://www.tecdoc.ee/ivar/pildid/lada/P9050002.JPG
Selline vaade siis kapoti alla.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
http://www.automeister.ee/index.php?id= ... 0&lang=est (LUK)
http://test10.neti.ee/index.php?id=1136 (SACHS)
Küsi nendelt kah kas saab ja mis maksab.
http://test10.neti.ee/index.php?id=1136 (SACHS)
Küsi nendelt kah kas saab ja mis maksab.