03-me mootoris on probleem.

03-me mootoris on probleem.

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
-
-ils-
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

03-me mootoris on probleem.

Postitus Postitas -ils- »

Juhtus siis selline asi....sõitsin rahulikult oma 03-ga ja peatusin hetkeks. Olin töötava auto kõrval, kui äkki auto välja suri. Enne suremist tegi veel imeliku metallse kolksatuse. Panin siis uuesti starterit ja jama majas...hirmus metalli kolin ja klõbin. egas midagi sõitsin siis oma pilli tuppa ja hakkasin arutama...ise endamisi lootsin, et oli purunend ainult leevendi ja kett käib vastu seda. Kambrikaas maas ja ennäe imet oligi leevendi ilma kummita...vahetasin uue vastu ära ja endal nägu peeru täis panin mootori kokku ja andsin starterit...:yllatunud - ikka sama jama. Harutasin küünlad maha ja märkasin et miski oli löönud teise silindri küünla elektroodi sisse(puruks). Siit ka küsimus, et mis võis seda teha? Lisainfoks ka see, et selles silindris enam survet ei teki.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Plokikaan maha ja siis selgub. Muud võimalust nagunii pole.
C
j
Juurikas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: 15 Okt 2010 14:53
Asukoht: Rakvere
Autod: Hea sigullist infot hankida
Kontakt:

Postitus Postitas Juurikas »

väga tuttav olukord kuid mina sain ilusti kodu sõidetud ei old mingit kolinat ega midagi kuid põnevaks läks paaripäevapärast kui oli vaja jälle sõitu minna kui käivitasid tegi mootor pool tiiru ja jäi kinni nagu kännutaha siis sai ka lammutama hakkatud ja välja tuli see et esimese silindri pealt leitsin kolm metallitükikest kaks neist pea sentimeetri pikest ja nii 4-5mm läbimõõduga ise arvan et eks need väljalaske klapi juhtpuksi tükid ole kuid kindlalt ei tea öelda pole veel jõud klappe väla võtta lihtsam oli igaksjuhuks teine kaan peale panna eks sull ole midagi säärast seal kolvipeal ringi lendamas edu lammutamisel
-
-ils-
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas -ils- »

Jõudsin siis töödega valmis nagu soovitati ja võtsin plokikaane maha. Pilt oli järgmine: 2 silindris oli pisikese poldi tükid(keerme osa). Ilmselt oli see sinna sattunud kaarburaatori pealt ohupuhasti kinnituselt. See oli löönud silindri ja plokikaane täkkeliseks. Lisan ka pildi. Ja siit järgmine loll küsimus: Kas sellise kolviga kannatab veel sõita või pean kolvi ära vahetama?:puzzledPilt
-
-ils-
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas -ils- »

Üks pilt ka plokikaanest. Rõhu ilmselt laseb välja klapivahelt. Seelest ka moraal...Tegin lollisti kui pärast väljasuremistveel natukene sõitsin selle kolinaga. Oleks ma kohe arutama hakanud oleks see polt palju vähem kahju tekitand ja oleks võibolla klapi terveks jätnud.Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kui originaalkolb siis kannatab sõita küll veel (ei ole seest kergemaks freesitud või pealt maha treitud)
samas kui sul mootoris surve ju ba 9-10 ringi oli on praegu enneolematult hea võimalus motorile kiire remont ka teha. kolvikomplekt maksis torreros 480-420 olenevalt mõõdust. kiirelt tehes saaksid enne suve veel uue mootori sissesõidetudki. kaanest võtad 1mm maha saad mootori effektiivsust ka tõsta.. kütet vähem jõudu rohkem..

plokikaanes lihvi kindlasti kõik klapid üle. kardan, et pead selle klapitaldriku ka ära vahetama - samas on siis eha võimalus kontrollida üle ka juhtpukside kulumine ning klapisääretihendid kindlasti kõik vahetusse.
kokkuvõtteks kui ise teed saad paari tuhandega mõnusa mootori suveks :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
-ils-
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas -ils- »

Plaan sis olaafi soovituste kohaselt järgmine: uusi kolbe ei hakka panema(Raha pole:rolleyes), kaan läheb lihvi, sportnukk on sebitud ja ka mingisugune sportsumpa, klapisääretihendid vahetusse.
Küsimus: Kindlasti on sellest siin foorumis räägitud aga ei ole üles leidnud. Kui palju läheb plokikaane lihvimine maksma? Töö lasen teha kuskil Võrukandis, parksepas vist. Äkki keegi on seal teind ja teab palju läheb? Asja juures veel võhik ka. Võtan sellest plokist 1mm maha ja asi korras w? Või pean veel midagi süsteemitama? Ma siin lugesin, et teised on midagi veel klappidega jamanud.
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

See kaan suht läbi omadega saia enam ei saa aga sepiku venitab ehk välja.
Kaanest 1mm maha ja asi korras kui tavalise nuki jätad.
Selle "sportnukiga" (oleneb nukist) ei käi sul peale selle paigaldamist tõenäoliselt enam mootor ringi (keerab klapi vastu kolbi):(
Plokikaane freesimise hind oleneb 100% tegijast u 100-300kr (ainult maha freesimine). Klappide tegemine samapalju või rohkemgi otsa.
Mootori juures ei saa väga odavalt tegutseda kuna odavam on veel kallim!
-
-ils-
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas -ils- »

Selle nukkvõlli ma katsetan lihtsalt ära. Panen peale ja proovin mootorit ringi keerata. Kui käib ringi sis proovin tööle, kui ei käi, võtan nuki maha.
Nii see on plokikaane mahavõtmine läheb 200 ja klappide tegemine läheb 700 ja seda on minujaoks liiga palju. Mul tuleb odavam külapealt korras plokikaan sebida ja see tegemisse saata. Mitte, et ma mingi koi olen, aga milleks raga tuulde loopida ja seda enam, et sellest plokikkanest saab ainult sepiku. Tahan ikka saia:D
Siinkohal jätan ka mehe kontaktandmed kes mul selle freesimise teeb. Siis ei ole Võrumeestel teinekord nuputamist. Töökoda asub tal Parksepas.
Toomas
5030219
-
-ils-
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas -ils- »

Plokikaan vahetatud ja uue problemi ees. Julgen selle probleemi jätta samasse teemasse, kuna ei leidnud teist vastavat teemat otsinguga.
Niisiis uus plokikaan peal(mitte lihvitud) ja klapid reguleeritud, süüde reguleeritud. Mootorit tööle pandes ei töötand kõik silindrid, aga nii, et pärast igat küünalde puhastamist tahmast lakkas töötamast eri silinder. Arvasin, et küünalde viga kuna olid peal väga vanad küünlad. Ostsin uued ja sama viga. Panin korra mootori tööle, 3. töötas halvasti ja 4. ei töötand üldse. Puhastasin küünlad ja asetasin samad küünlad samadesse silindritesse. Proovisin uuesti ja nüüd ei töötand 1. ja 3. korralikult.
Minu pea ei jaga asja välja niisiis küsin targematelt.
r
Ransom
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 21 Veebr 2005 14:24
Asukoht: Kose
Autod: Lada 21061 , 2101

Postitus Postitas Ransom »

Ei ole küll suur asja tundja, kuid äkki on viga jagaja kaanes või - rootoris. ;)
Vaz 21061
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Vaata küünlajuhtmed kõik üle. Samuti kõik süütepooli minevad juhtmed. Kui juhtmeid mitu korda maha võtta küünaldelt ja siis uuesti tagasi panna, suureneb küünlasse mineva juhtme ots. Seda tuleb aeg-ajalt näpitsatega kokku suruda;). Oma auto probleemi lahendab tavaliselt küünalde ja juhtmeotsade puhastamine. Massijuhtmed võid ka üle vaadata:)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Aga miks sa klapid ,-pesad lihvimata/lõikamata ja soveldamata jätsid?
See protseduur tuleks ikka iga võõra kaanega ette võtta enne paigaldamist. Mis siis et "sellel eelmisel mehel käis kõik nigu kellevärk". Vähemalt klappide pidamist peaks ikka kontrollima.
-
-ils-
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas -ils- »

Aga jh selle protseduuri jätsin küll tegematta mis logman ütles. Põhjus just see, et kaane võtsin töötava mootori pealt ja arvasin, et töötab minulgi kui kellavärk:puzzled Lähen kontrollin küünlajuhtmid ja jagajakaant.
-
-ils-
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas -ils- »

Kiitus ja tänu Allar21-le, sest tema pakutud variant vea probleemist oli õige. Küünlajuhtmete otsad olid suurenenud ja ei andnud enam õiget ühendust. Mõni minut näpitsatega tööd ja asi toimis jälle.:spin
k
kriss753
Suletud kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriss753 »

kui sa võru kandis elad siis vii lasvale
sääl sain ma klapid saabeldatud+ plokikaane 1,5 lihvitud ja kokku aint 350!:)
-
-ils-
Suletud kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas -ils- »

Äkki osakd numbri anda või täpsema asukoha...saavad teised Võrumehed ka teada kus nii odavat teenust saab?
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: -Ils-
Kiitus ja tänu Allar21-le, sest tema pakutud variant vea probleemist oli õige. Küünlajuhtmete otsad olid suurenenud ja ei andnud enam õiget ühendust. Mõni minut näpitsatega tööd ja asi toimis jälle.:spin
Seda ei usu ma mitte mingil juhul. Küünlajuhtmes on 10 000+V. Selline pinge hüppab igast ühendusest üle. Peale selle muutub säde küünla vahel ainult paremaks kui samas vooluringis ka mujal säde on. Ilmselt said veast juhuslikult lahti juhtmeid näppides.
Vasta