01...07 Salongi soojenduse võimendamine
01...07 Salongi soojenduse võimendamine
01...07 Salongi soojenduse võimendamine
Vot selline mõte tekkis.
Kuna hetkel 05'l seda soendust timmida, siis ega sealt midagi suurt õhku puhu...võrdlus nt. bemariga(E30), kus nupu maksimumini keerates hakkavad juuksed peas lehvima ja tuba soe...
On keegi sellise teemaga kokku puutunud või arvab keegi samamoodi nagu mina, et seda venti võiks timmida ja õhuvoolavust parandada!?
variant oleks siis mingi teise ventilaatori paigaldus ja sooja torude ümber vedu või suurendamine vms
kas keegi on juba kokkupuutunud?
Siim@mõtlebjalgratastleiutadavist
Kuna hetkel 05'l seda soendust timmida, siis ega sealt midagi suurt õhku puhu...võrdlus nt. bemariga(E30), kus nupu maksimumini keerates hakkavad juuksed peas lehvima ja tuba soe...
On keegi sellise teemaga kokku puutunud või arvab keegi samamoodi nagu mina, et seda venti võiks timmida ja õhuvoolavust parandada!?
variant oleks siis mingi teise ventilaatori paigaldus ja sooja torude ümber vedu või suurendamine vms
kas keegi on juba kokkupuutunud?
Siim@mõtlebjalgratastleiutadavist
-
tTegija
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 187
- Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
- Asukoht: Viljandi
- Autod: Suzuki Baleno 1.3
- Kontakt:
01...07 on see ventilaatorivärk täiesti valesti ehitatud. Lihtsam on teine vent peale panna kui see korralikult puhuma saada. Oma 03 vendi sain enamvähem tööle kui olin õhutorud 30aasta jooksul kogunenud saastast puhastanud kuid ikkagi ei puhu kohapeal seistes piisavalt. Sõidu ajal aitab väljast tulev õhk natuke kaasa.
No siis ma pole ainuke kes kurdab:)Algselt postitas: Tegija
01...07 on see ventilaatorivärk täiesti valesti ehitatud. Lihtsam on teine vent peale panna kui see korralikult puhuma saada. Oma 03 vendi sain enamvähem tööle kui olin õhutorud 30aasta jooksul kogunenud saastast puhastanud kuid ikkagi ei puhu kohapeal seistes piisavalt. Sõidu ajal aitab väljast tulev õhk natuke kaasa.
Aga mis süsteemi sinna peale aretada? Mingi vend Fiati omadest äkki?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Turbiin-ventikas on oluliselt vaiksem ja jõudsam.
Minu 02'el on Datsuni turbiin sinna aretatud. Sellest ka minu auto teemas juttu.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2011
Minu 02'el on Datsuni turbiin sinna aretatud. Sellest ka minu auto teemas juttu.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2011
C
siis tuleb ühed viinad võtta ja Sinu juurde tulla:spinAlgselt postitas: motamees
Turbiin-ventikas on oluliselt vaiksem ja jõudsam.
Minu 02'el on Datsuni turbiin sinna aretatud. Sellest ka minu auto teemas juttu.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2011
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Nagu joonisel näha töötab see süsteem imemise pealt.
Soojenduse korpus on suur selle tiiviku jaoks ja selle asukoht
ka mööda.See peaks olema enne radiaatorit ja töötama
surumise/puhkumise pealt,siis annaks asi effekti.
Kes teab kuidas 110/111-nel või Samaaral/Sputnikul asi
lahendatud on ?

Soojenduse korpus on suur selle tiiviku jaoks ja selle asukoht
ka mööda.See peaks olema enne radiaatorit ja töötama
surumise/puhkumise pealt,siis annaks asi effekti.
Kes teab kuidas 110/111-nel või Samaaral/Sputnikul asi
lahendatud on ?

Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Samaral turbiinventikas mis võtab otstest õhku ja puhub labade vahelt välja. http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9516
Kui klassikule turbiin installida ,siis peaks teoreetiliselt turbiinil alumise otsa võimalikult kinni katma. Annab veel suurema efekti.
Aga Motal töötab niisamagi.
Kui klassikule turbiin installida ,siis peaks teoreetiliselt turbiinil alumise otsa võimalikult kinni katma. Annab veel suurema efekti.
Aga Motal töötab niisamagi.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mis tähendab -alumise otsa kinni katma-Algselt postitas: logman
Kui klassikule turbiin installida ,siis peaks teoreetiliselt turbiinil alumise otsa võimalikult kinni katma. Annab veel suurema efekti.
Aga Motal töötab niisamagi.
Mul on turbiin (trummel ventikas) ühe poolega. Nagu suur tass, millel küljepeal ribistik. Turbiin peab olema otsapidi vaheseina sees. Muidu hakkab õhk ringlema.
Ega mul praktikas see õhuvool väga räige ei olegi, mis aknale puhub. On aga oluliselt hääletum, kui originaal. Vähene puhumine võib ka seaotud olla paljudest soojaõhu väljaviikudest. Mul eraldi kanalid tagaistujate jalgadele ja küljeakendele ka veel.
Umbes nii nagu joonistasin. Punane on turbiin ja sinisega vahesein. Vahesein on keskelt turbiini suuruse auguga.

C
Jah, tegu oli metafoorse fraasiga, millega omal ajal sai kõik asjad jutti aetud....Algselt postitas: motameesViin ei ole kohe kindlasti minu G-punkt.Algselt postitas: skahar
siis tuleb ühed viinad võtta ja Sinu juurde tulla:spin
Tänapäeval ei saa isegi rahaga mõnes kohas hakkama, sest inimestel EI OLE AEGA/VIITSIMIST spets töid teha - suund on kapitalistlikult mass-tööle ehk kvantiteedile...
Aga seda puhumise asja ma niisama ei jäta, eks tuleb see süsteem kõik juppeks kakkuda ja sobitama hakata, kuid see Datsuni asi toimib hästi siis - motamees?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nagu eelpool mainisin, puhub akna peale nõrgalt. Talvel hätta pole jäänud. Täispöördeid tarvitanud ainult paaril korral.Algselt postitas: skahar
... kuid see Datsuni asi toimib hästi siis - motamees?
Kui aretasin seda asja, siis puhus igast august mühinal (siis lisakanaleid polnud). Auto peal enam nii äge ei ole. Eelpool mainisin ka, et kanaleid hulga rohkem,kui originaalil.
Küsimus - Kas teeksin uuesti turbiini peale ümber, kui aeg tagasi kerida?
Vastus - Kindlasti!
C
asi selge, logish et vaz'i orig. on lahja värk....Algselt postitas: motameesNagu eelpool mainisin, puhub akna peale nõrgalt. Talvel hätta pole jäänud. Täispöördeid tarvitanud ainult paaril korral.Algselt postitas: skahar
... kuid see Datsuni asi toimib hästi siis - motamees?
Kui aretasin seda asja, siis puhus igast august mühinal (siis lisakanaleid polnud). Auto peal enam nii äge ei ole. Eelpool mainisin ka, et kanaleid hulga rohkem,kui originaalil.
Küsimus - Kas teeksin uuesti turbiini peale ümber, kui aeg tagasi kerida?
Vastus - Kindlasti!
äitähh motamees!