01...07 Salongi soojenduse võimendamine

01...07 Salongi soojenduse võimendamine

Välimusega ja salongiga seonduvad teemad
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

01...07 Salongi soojenduse võimendamine

Postitus Postitas skahar »

Vot selline mõte tekkis.
Kuna hetkel 05'l seda soendust timmida, siis ega sealt midagi suurt õhku puhu...võrdlus nt. bemariga(E30), kus nupu maksimumini keerates hakkavad juuksed peas lehvima ja tuba soe...

On keegi sellise teemaga kokku puutunud või arvab keegi samamoodi nagu mina, et seda venti võiks timmida ja õhuvoolavust parandada!?

variant oleks siis mingi teise ventilaatori paigaldus ja sooja torude ümber vedu või suurendamine vms

kas keegi on juba kokkupuutunud?


Siim@mõtlebjalgratastleiutadavist
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

01...07 on see ventilaatorivärk täiesti valesti ehitatud. Lihtsam on teine vent peale panna kui see korralikult puhuma saada. Oma 03 vendi sain enamvähem tööle kui olin õhutorud 30aasta jooksul kogunenud saastast puhastanud kuid ikkagi ei puhu kohapeal seistes piisavalt. Sõidu ajal aitab väljast tulev õhk natuke kaasa.
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: Tegija
01...07 on see ventilaatorivärk täiesti valesti ehitatud. Lihtsam on teine vent peale panna kui see korralikult puhuma saada. Oma 03 vendi sain enamvähem tööle kui olin õhutorud 30aasta jooksul kogunenud saastast puhastanud kuid ikkagi ei puhu kohapeal seistes piisavalt. Sõidu ajal aitab väljast tulev õhk natuke kaasa.
No siis ma pole ainuke kes kurdab:)
Aga mis süsteemi sinna peale aretada? Mingi vend Fiati omadest äkki?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Turbiin-ventikas on oluliselt vaiksem ja jõudsam.
Minu 02'el on Datsuni turbiin sinna aretatud. Sellest ka minu auto teemas juttu.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2011
C
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Äkki on keegi proovinud tiiviku labasi teravama nurga alla keerata või tuleks siis tõesti mingi teine tiivik peale aretada:puzzled
Keegi on äkki samasse pesasse sobiva võimsama ja vaiksema(vb vajab minu puhuri mootori lihtsalt õlitamist:lol) mootori avastanud?
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: motamees
Turbiin-ventikas on oluliselt vaiksem ja jõudsam.
Minu 02'el on Datsuni turbiin sinna aretatud. Sellest ka minu auto teemas juttu.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2011
siis tuleb ühed viinad võtta ja Sinu juurde tulla:spin
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

skahar mul sama asi. Et on E30 bemm millel ikka puhub aga six jah ei puhu korralikult. Bemm läheb kiiresti ja hästi sooja. Isegi talvel puhub tulist.
Aga jah sixil se värk seal lahjem. Et äkki annab hoopis mingi teise masina mootori sinna aretada. N: E30 BMW-e oma. Ehk on keegi proovinud :P
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Nagu joonisel näha töötab see süsteem imemise pealt.
Soojenduse korpus on suur selle tiiviku jaoks ja selle asukoht
ka mööda.See peaks olema enne radiaatorit ja töötama
surumise/puhkumise pealt,siis annaks asi effekti.
Kes teab kuidas 110/111-nel või Samaaral/Sputnikul asi
lahendatud on ?
Pilt
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: skahar
siis tuleb ühed viinad võtta ja Sinu juurde tulla:spin
Viin ei ole kohe kindlasti minu G-punkt.
C
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Samaral turbiinventikas mis võtab otstest õhku ja puhub labade vahelt välja. http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9516

Kui klassikule turbiin installida ,siis peaks teoreetiliselt turbiinil alumise otsa võimalikult kinni katma. Annab veel suurema efekti.
Aga Motal töötab niisamagi.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: logman

Kui klassikule turbiin installida ,siis peaks teoreetiliselt turbiinil alumise otsa võimalikult kinni katma. Annab veel suurema efekti.
Aga Motal töötab niisamagi.
Mis tähendab -alumise otsa kinni katma-
Mul on turbiin (trummel ventikas) ühe poolega. Nagu suur tass, millel küljepeal ribistik. Turbiin peab olema otsapidi vaheseina sees. Muidu hakkab õhk ringlema.
Ega mul praktikas see õhuvool väga räige ei olegi, mis aknale puhub. On aga oluliselt hääletum, kui originaal. Vähene puhumine võib ka seaotud olla paljudest soojaõhu väljaviikudest. Mul eraldi kanalid tagaistujate jalgadele ja küljeakendele ka veel.
Umbes nii nagu joonistasin. Punane on turbiin ja sinisega vahesein. Vahesein on keskelt turbiini suuruse auguga.Pilt
C
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Ei tea, kas arvuti ventilaatorid annaks midagi juurde, kui need näiteks armatuuril kohe nende võrede alla panna? :lol
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: motamees
Algselt postitas: skahar
siis tuleb ühed viinad võtta ja Sinu juurde tulla:spin
Viin ei ole kohe kindlasti minu G-punkt.
Jah, tegu oli metafoorse fraasiga, millega omal ajal sai kõik asjad jutti aetud....
Tänapäeval ei saa isegi rahaga mõnes kohas hakkama, sest inimestel EI OLE AEGA/VIITSIMIST spets töid teha - suund on kapitalistlikult mass-tööle ehk kvantiteedile...

Aga seda puhumise asja ma niisama ei jäta, eks tuleb see süsteem kõik juppeks kakkuda ja sobitama hakata, kuid see Datsuni asi toimib hästi siis - motamees?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: skahar
... kuid see Datsuni asi toimib hästi siis - motamees?
Nagu eelpool mainisin, puhub akna peale nõrgalt. Talvel hätta pole jäänud. Täispöördeid tarvitanud ainult paaril korral.
Kui aretasin seda asja, siis puhus igast august mühinal (siis lisakanaleid polnud). Auto peal enam nii äge ei ole. Eelpool mainisin ka, et kanaleid hulga rohkem,kui originaalil.
Küsimus - Kas teeksin uuesti turbiini peale ümber, kui aeg tagasi kerida?
Vastus - Kindlasti!
C
s
skahar
Suletud kasutaja
Postitusi: 348
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas skahar »

Algselt postitas: motamees
Algselt postitas: skahar
... kuid see Datsuni asi toimib hästi siis - motamees?
Nagu eelpool mainisin, puhub akna peale nõrgalt. Talvel hätta pole jäänud. Täispöördeid tarvitanud ainult paaril korral.
Kui aretasin seda asja, siis puhus igast august mühinal (siis lisakanaleid polnud). Auto peal enam nii äge ei ole. Eelpool mainisin ka, et kanaleid hulga rohkem,kui originaalil.
Küsimus - Kas teeksin uuesti turbiini peale ümber, kui aeg tagasi kerida?
Vastus - Kindlasti!
asi selge, logish et vaz'i orig. on lahja värk....
äitähh motamees!
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: Raxo
Ei tea, kas arvuti ventilaatorid annaks midagi juurde, kui need näiteks armatuuril kohe nende võrede alla panna? :lol
Proovi järgi saad teada :spin
Mingil määral kindlasti. :rolleyes
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Algselt postitas: motamees
Mul on turbiin (trummel ventikas) ühe poolega. Nagu suur tass, millel küljepeal ribistik.
Sama asi on ka Gaz 52/53 ja vist Zil 130-ne soendusmootori
küljes.Selle saadavus ilmselt lihtsam kui Datsuni omal.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

väljamaalistel ka säherdused asjad - lammutusest saad selle boxi tavaliselt poolmuidu maha kerida.. siis ise kompunnid..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

[/quote]
Sama asi on ka Gaz 52/53 ja vist Zil 130-ne soendusmootori
küljes.Selle saadavus ilmselt lihtsam kui Datsuni omal. [/quote]
Ot ehk täpsustaks mind. Mul on olemas GAZ 52-he süsteem kõik olemas. Auto peal. Saab võtta sealt. ET kuidas seda teha seal.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Tee sel künal kapott lahti ja näed ise. Ta on nii kättesaadav ,et pane põll alla ja raputa.
Vasta