saaled
saaled
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
oü tõukur - www.hot.ee/toukur1
vänt oli vist 65.- kael (x9)
saaled mingi 500.- ringis (kepsu ja raamsaaled)
kui ise lahti võtad ja kokku paned siis 1500.- koos kõiksugu ennenägematute kulutuste, tihendite jne -ga.
juhul kui kepsud pole ellipsis ja vänt ikka kõlbab lihvi..
vänt oli vist 65.- kael (x9)
saaled mingi 500.- ringis (kepsu ja raamsaaled)
kui ise lahti võtad ja kokku paned siis 1500.- koos kõiksugu ennenägematute kulutuste, tihendite jne -ga.
juhul kui kepsud pole ellipsis ja vänt ikka kõlbab lihvi..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Küsimus: ostsin vene originaalmõõdus kepsusaaled, kodus lahti pakkides avastasin, et mitte ühelgi pole õlitusauku! Minu loogika ütleb, et kuna ladal toimib saaledele paiskõlitus läbi kepsusisese õlikanali, jäävad need saaled küll kuivale. Või loodetakse siin karterist väntvõlli läbiloputamisele? On kellelgi taoliste saaledega veel kogemusi, kas need hakkavad tööle ja saavad korralikku õlitust või viin nad poodi ja nõuan raha tagasi?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Paiskõlitus on gaz-51 mootoris kus läbi kepsusaale läheb õli kepsu ja sealt paisatakse ta nukkvõllile.Algselt postitas: GTA
Küsimus: ostsin vene originaalmõõdus kepsusaaled, kodus lahti pakkides avastasin, et mitte ühelgi pole õlitusauku! Minu loogika ütleb, et kuna ladal toimib saaledele paiskõlitus läbi kepsusisese õlikanali, jäävad need saaled küll kuivale. Või loodetakse siin karterist väntvõlli läbiloputamisele? On kellelgi taoliste saaledega veel kogemusi, kas need hakkavad tööle ja saavad korralikku õlitust või viin nad poodi ja nõuan raha tagasi?
lada mootoris sellist süsteemi ei ole kuna nukkvõll üleval. Õli tuleb plokist läbi raamsaale aukude väntvõlli sisse ja sealt läbi väntvõllis olevate kanalite kepsusaaledele. Kolvisõrm tahab ju ka õlitust, ülemine saale siis ikkagi auguga. Minu loogika (ei ole ise lada mootorit teinud)
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Väga hea ,et õlitusauke kepsusaaledel pole.Mina olen alati remondi käigus need avad sulgenud.Siis tõuseb õlisurve ja paraneb saalede ja nukkvõlli määrimine,ning väheneb õlikadu silindrite kaudu.Kolvisõrm ja silindrid saavad piisava õlituse paiskõlituse teel kepsusaalede vahelt lenduva õliga.
Uute Nivade 21213 1,7 mootori kepsudel need augud üleüldse puuduvad Olles kord remontinud Eesti Postile kuulunud 96a 21214(pritsungmootoriga Niva) mootorit ls.300000km (kett oli sedavõrd kulunud,et viskas üle ja klapid jooksid pähe),aga silindritel puudus praktiliselt kulumisrant(sil.originaalmõõdus).Seega saan väita,et õlitusest piisab ka vaid saalede vahelt paiskuva õliga.
Uute Nivade 21213 1,7 mootori kepsudel need augud üleüldse puuduvad Olles kord remontinud Eesti Postile kuulunud 96a 21214(pritsungmootoriga Niva) mootorit ls.300000km (kett oli sedavõrd kulunud,et viskas üle ja klapid jooksid pähe),aga silindritel puudus praktiliselt kulumisrant(sil.originaalmõõdus).Seega saan väita,et õlitusest piisab ka vaid saalede vahelt paiskuva õliga.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Kui ikka saalede süül mootor tuksis,siis vända lihvimisest pääsu pole.Vahel on ka näiliselt töökorras mootori väntvõllil juba sellised sooned ja ellips sees,et mootori koostamine ilma vänta lihvimata on mõtetu töö.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Teema püstitaja ju ei kirjeldanud, milles seisneb "saaled läbi"Algselt postitas: Ardi Soovik
Kui ikka saalede süül mootor tuksis,siis vända lihvimisest pääsu pole.Vahel on ka näiliselt töökorras mootori väntvõllil juba sellised sooned ja ellips sees,et mootori koostamine ilma vänta lihvimata on mõtetu töö.
Kas tõmbas juba mõne saale ringi väntvõlli peal või lihtsalt õlisurve nullis või kolin mootoris...
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Kui koduni 500m siis võib-olla pääsed kergelt,kuid kui 5km siis on tõenäoline jälle vända lihvimise/vahetuse vajadus.Õlisurve kadumise põhjustas suure tõenäosusega vahehammasratta õlipumbapoolsete nuutide üleviskamine,mida omakorda suure tõenäosusega põhjustab läbi õlipumba võtturi sõela õlipumba rataste vahele kiilunud metallitükike mis oli viimaseks piisaks kulunud nuutide üleviskamiseks.Metallitükikese sattumine karteri põhja võib-olla suure tõnäosusega olla põhjustatud kunagi kettileevendi lagunemise tõttu põhja vajunud rauatükikesed.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.