Õõtshova puksid
Õõtshova puksid
-
uurmo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 39
- Liitunud: 09 Jaan 2010 00:50
- Asukoht: viimsi
- Autod: oman nivat
- Kontakt:
Õõtshova puksid
kui juba kevadel auto paranduseks läheb siis oleks tahtmine ka esisild korda teha lõplikult ja sellega oleks üks küsimus et kas õõtshoova puksid on ka sellised nagu on amortidel et puks on kahes osas ja kas kummi pukside sisse käib ka metallpuks veel või ei ja kas kuskil on võimalik osta juba õõtshoobasid millel on puksid sees
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Vahel ikka liigub sellist kraami kah. Kus ja mis hind ,kommenteerivad teised ,ise ei tea.
Puks ise näeb välja selline:
positsioon 2101-2904040 ja 2101-2904180 lehelt http://www.autocat.ru/catalog/?model=3&group=145
Puks ise näeb välja selline:
positsioon 2101-2904040 ja 2101-2904180 lehelt http://www.autocat.ru/catalog/?model=3&group=145
Ma ei saa aru miks on vaja tahta selliseid õõtsasid millel juba puksid sees, nende sisse panek pole mingi raske ja vaevanõudev töö. Ise olen korra selle töö ette võtnud ja esisillas vahetanud enamuse asju ära, õõtsad ise küll samaks jäid, kuid nende puksid ja muud detailied esisillas said vahetatud.
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
See viimane asi mis mutrite kohta ütlesid selles ma poleks väga kindel.Minu autol sai mõni aeg tagasi üks õõtshoob ära vahetatud ja mutrid sai ainult ketaslõikuriga maha...Algselt postitas: Urmo
uurisin selle pärast seda et kuna mul auto on vana 30 ja enamus silldades olevaid pukse on originaalid et kui pukside vahetamiseks läheb et kas ma pean seal veel midagi ära vahetama nagu need õõtsavõllid, muttrid ja seibid või piisab pukside vahetusest.loodan et muttrid tulevad lahti hästi.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1410
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Tahax ka oma alumised õõtsad ära vahetada aga nad ei tule lahti. Oleks abi vaja et kuidas neid üldse eemaldada.. Või kuidas nad ära käivad
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kahe mutriga kinnituva detaili 2101-2904032 keerad silla tala küljest lahti ja saad koos õõtshoovaga kätte. Pilt http://www.autocat.ru/catalog/?model=3&group=145
Loomulikult eemaldad ennem ratta ,amordika ,lased lahti alumise zarniiri ,võtad alt vedru ja õõtsa küljest stabilisaatorvarda.
Loomulikult eemaldad ennem ratta ,amordika ,lased lahti alumise zarniiri ,võtad alt vedru ja õõtsa küljest stabilisaatorvarda.
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Soovitus!
Kui plaan osta poest tänapäeva vene toodangu tava puksid (pidavat olema ka nn. sport puksid, mida ise näinud pole), siis peale vahetust soovitan sõita ainult tasapisi mööda siledat teed, sest kaua need vastu ei pea.Oma kogemusest võin öelda, et näiteks tagumised rektiivvarda puksid peavad vastu 350km. valusat andmist (proovitud kolm korda). Lõpuks leidsin mingid vanad vardad, koos korras puksidega ja tundub, et peavad.
Arvan, et sa peaks otsima kuskilt "vana-aegsed" õõtsa puksid või komplektsed õõtsad.
Kui plaan osta poest tänapäeva vene toodangu tava puksid (pidavat olema ka nn. sport puksid, mida ise näinud pole), siis peale vahetust soovitan sõita ainult tasapisi mööda siledat teed, sest kaua need vastu ei pea.Oma kogemusest võin öelda, et näiteks tagumised rektiivvarda puksid peavad vastu 350km. valusat andmist (proovitud kolm korda). Lõpuks leidsin mingid vanad vardad, koos korras puksidega ja tundub, et peavad.
Arvan, et sa peaks otsima kuskilt "vana-aegsed" õõtsa puksid või komplektsed õõtsad.
Mul firma "TPEK" toodang. Üle aasta on all olnud, kõikidel LK rajapäevadel osalenud ja korralikult piitsa saanud ning siiani kõik korras.ToM kirjutas:Keegi oskab soovitada õõtsapukse mis kohe ära ei pudene? Mõne korraliku lääne tootja omad näiteks... Polüretaanile ei hakka hammas peale veel.
Tegu siis ikkagi idanaabrite toodanguga.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1530
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Kas too SEVI on varuosa või tuuning tükk? Cccp omad pragunesid ka ära juba.VäikeMägilane kirjutas:Mis idanaabrid ise kasutavad vahel (kui just jäika puksi ei taha) on veel firma SEVI, mis peaks olema originaali ja polupuksi vahepealne variant igas mõttes.
Variant 2 on otsida cccp toodangut (kuid ega seismine ka head kautšukile ei tee)

m'kay