Õhufilter õline

Õhufilter õline

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Õhufilter õline

Postitus Postitas Ladarider »

Probleem on siis selline, et õhufilter paksult õline ja seal kus mootori küljes see tuulutus voolik läheb sealt pressib ka õli välja, milles võib viga olla? (Eriti palju hakkab õli siis ajama kui talveasendis)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

surve karteris - mootor kulunud
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Võta karterikork ära ja vaata kui palju sealt gaase välja tuleb...olaafiga sama arvamus...surve karteris...vähemalt täiskomplekt kolvirõngaid läheb mängu
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Aga kui mootor kulund kas, siis jõud ei peaks ära kaduma või auto suitsema?Neid probleeme pole...:(

Vabandan teema tegin valesse kohta ka veel:puzzled
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no ilmselt pole mootor veel nii kulunud..
mõõda kiirelt surved ära silindris - saame kõik kohe targemaks.
jama võib tulla ka ainult ühest silindrist :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
arvejomm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 01 Dets 2005 08:34
Asukoht: Kilulinn->Lelle->Rakvere
Autod: Traktor tüüpi Mondeo

Postitus Postitas arvejomm »

Võta karterituulutuse tsüklon lahti ja puhasta ära, ja siis vaata et sul ikka tuulutustorus hari kah sees on?
r
richard
Suletud kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas richard »

Minu auto tuulutustorust tulevad ka gaasid, õlit pole näha , kas on see normaalne? Ja kas tuulutustorus on see hari vajalik? Mul oli seal mingi hari, aga ta oli väga halvas seisukorras, praegu pole.
a
arvejomm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 01 Dets 2005 08:34
Asukoht: Kilulinn->Lelle->Rakvere
Autod: Traktor tüüpi Mondeo

Postitus Postitas arvejomm »

See hari maksab U. 10 eeku ja ta on üsnagi tarvilik
m
mirroslav
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Nov 2005 18:45
Asukoht: tallinn
Autod: vaz 2103, zaz 968m

Postitus Postitas mirroslav »

õli tuleb ka sealt voolikust mis läheb ploki kaane külge(uuematel ei olegi seda) ja omal panin ka kinni kuna polevat vajalik asi.
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Algselt postitas: arvejomm
See hari maksab U. 10 eeku ja ta on üsnagi tarvilik
Just. Selle harja eesmärk ongi õli kinni püüda ja tagasi karterisse tilgutada. ;)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: wax


Just. Selle harja eesmärk ongi õli kinni püüda ja tagasi karterisse tilgutada. ;)
Selle harja algne ülesanne on ikkagi leegi sumbutamine.
Kindlasti toimetab ka wax'i nimetet asja. Kõik oleneb sellest, kus ta asub.
C
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Algselt postitas: motamees
Algselt postitas: wax


Just. Selle harja eesmärk ongi õli kinni püüda ja tagasi karterisse tilgutada. ;)
Selle harja algne ülesanne on ikkagi leegi sumbutamine.
Kindlasti toimetab ka wax'i nimetet asja. Kõik oleneb sellest, kus ta asub.
Leegi? Me räägime vist erinevatest asjadest üldse :) Pean silmas "õlipüüdurit" (või kuidas seda iganes nimetatati), mis karterituulutuse toru sees on. Karteris vist leeki ei ole, või on? ;)
Või on õlipüüdur õlivardatorus? Nüüd on küll kõik segi nagu puder ja kapsad :D
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sõltub mootori kulumisastmest :lol
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Usun, et ei räägi erinevatest asjadest. Jutt käib karterituulutuse vooliku sees olevast keerdsõelast. Selle õige koht on vooliku ülaosas, kusagil voolikupõlve kandis (olen neid väga palju näinud just õhupuhasti stutseri sees). Leek võib tulla karburaatorist tagasilöögina. Kui see leek mingil imekombel mööda voolikut karterisse satub, on võimalik väga suur jama. Näiteks siis, kui bensiin on mingil põhjusel karterisse sattunud (bensiinipumba membraani rike).
Muidugi, kui see spiraal paigutada vooliku alaosasse, siis on ta olipüüdur.
Kataloogides ja kirjanduses on selle nimi "plamjagasitel" (leegikustuti). Seda saad kontrollida originaalraamatuid uurides.
C
e
Einman1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 117
Liitunud: 08 Veebr 2006 12:28
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: Vaz 2105 PROJEKT
Kontakt:

Postitus Postitas Einman1 »

mul oli sama mure ... kuid võta karterikork maha ja vaata kas sealt tuleb gaase... kui gaas välja lasta peaks asi paranema.. või teine võimalus et mootor on kulunud...
igatahes minul aitas see ésimene varjant ;)

edu:)
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Algselt postitas: Einman1
mul oli sama mure ... kuid võta karterikork maha ja vaata kas sealt tuleb gaase... kui gaas välja lasta peaks asi paranema.. või teine võimalus et mootor on kulunud...
igatahes minul aitas see ésimene varjant ;)

edu:)
Mõtled seda korki kust õli välja lasta või?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Einman1
mul oli sama mure ... kuid võta karterikork maha ja vaata kas sealt tuleb gaase... kui gaas välja lasta peaks asi paranema.. või teine võimalus et mootor on kulunud...
igatahes minul aitas see ésimene varjant ;)

edu:)
No sellise idee peale annab ikka tulla. Veel imelikum, et gaaside välja laskmisest oli abi.
Kas sul on mingi balloonmootor, kus pidevalt gaasid surve all sees on. Lasid "ballooni" tühjaks ja asi kohe korras.
C
a
allah
Foorumi kasutaja
Postitusi: 283
Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
Asukoht: Tallinn
Autod: 02, 013, 083

Postitus Postitas allah »

Algselt postitas: Ladarider
Algselt postitas: Einman1
mul oli sama mure ... kuid võta karterikork maha ja vaata kas sealt tuleb gaase... kui gaas välja lasta peaks asi paranema.. või teine võimalus et mootor on kulunud...
igatahes minul aitas see ésimene varjant ;)

edu:)
Mõtled seda korki kust õli välja lasta või?
Pole õli, pole probleemi! :lol
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Üldiselt tuleb vana masina puhul lähtuda ikkagi õli kulust. Kui ikka õli väga palju juurde valama ei pea siis pole ka mõtet muretseda. Kui palju on väga palju, see sõltub juba masina omaniku sisetundest ja sellest kas põletatud õli küünlaid mäkerdama ei hakka. ;) Omal ajal ka liiter 100km'le kulunud ja polnud ka hullu midagi.:lol Tänapäeval vist nii enam ei kõlba.
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Üldiselt õli võtab mul masin väga vähe:)
Vasta