Probleem on siis selline, et õhufilter paksult õline ja seal kus mootori küljes see tuulutus voolik läheb sealt pressib ka õli välja, milles võib viga olla? (Eriti palju hakkab õli siis ajama kui talveasendis)
Võta karterikork ära ja vaata kui palju sealt gaase välja tuleb...olaafiga sama arvamus...surve karteris...vähemalt täiskomplekt kolvirõngaid läheb mängu
Minu auto tuulutustorust tulevad ka gaasid, õlit pole näha , kas on see normaalne? Ja kas tuulutustorus on see hari vajalik? Mul oli seal mingi hari, aga ta oli väga halvas seisukorras, praegu pole.
Just. Selle harja eesmärk ongi õli kinni püüda ja tagasi karterisse tilgutada.
Selle harja algne ülesanne on ikkagi leegi sumbutamine.
Kindlasti toimetab ka wax'i nimetet asja. Kõik oleneb sellest, kus ta asub.
Leegi? Me räägime vist erinevatest asjadest üldse Pean silmas "õlipüüdurit" (või kuidas seda iganes nimetatati), mis karterituulutuse toru sees on. Karteris vist leeki ei ole, või on?
Või on õlipüüdur õlivardatorus? Nüüd on küll kõik segi nagu puder ja kapsad
Usun, et ei räägi erinevatest asjadest. Jutt käib karterituulutuse vooliku sees olevast keerdsõelast. Selle õige koht on vooliku ülaosas, kusagil voolikupõlve kandis (olen neid väga palju näinud just õhupuhasti stutseri sees). Leek võib tulla karburaatorist tagasilöögina. Kui see leek mingil imekombel mööda voolikut karterisse satub, on võimalik väga suur jama. Näiteks siis, kui bensiin on mingil põhjusel karterisse sattunud (bensiinipumba membraani rike).
Muidugi, kui see spiraal paigutada vooliku alaosasse, siis on ta olipüüdur.
Kataloogides ja kirjanduses on selle nimi "plamjagasitel" (leegikustuti). Seda saad kontrollida originaalraamatuid uurides.
mul oli sama mure ... kuid võta karterikork maha ja vaata kas sealt tuleb gaase... kui gaas välja lasta peaks asi paranema.. või teine võimalus et mootor on kulunud...
igatahes minul aitas see ésimene varjant
Algselt postitas: Einman1
mul oli sama mure ... kuid võta karterikork maha ja vaata kas sealt tuleb gaase... kui gaas välja lasta peaks asi paranema.. või teine võimalus et mootor on kulunud...
igatahes minul aitas see ésimene varjant
Algselt postitas: Einman1
mul oli sama mure ... kuid võta karterikork maha ja vaata kas sealt tuleb gaase... kui gaas välja lasta peaks asi paranema.. või teine võimalus et mootor on kulunud...
igatahes minul aitas see ésimene varjant
edu:)
No sellise idee peale annab ikka tulla. Veel imelikum, et gaaside välja laskmisest oli abi.
Kas sul on mingi balloonmootor, kus pidevalt gaasid surve all sees on. Lasid "ballooni" tühjaks ja asi kohe korras.
Algselt postitas: Einman1
mul oli sama mure ... kuid võta karterikork maha ja vaata kas sealt tuleb gaase... kui gaas välja lasta peaks asi paranema.. või teine võimalus et mootor on kulunud...
igatahes minul aitas see ésimene varjant
Üldiselt tuleb vana masina puhul lähtuda ikkagi õli kulust. Kui ikka õli väga palju juurde valama ei pea siis pole ka mõtet muretseda. Kui palju on väga palju, see sõltub juba masina omaniku sisetundest ja sellest kas põletatud õli küünlaid mäkerdama ei hakka. Omal ajal ka liiter 100km'le kulunud ja polnud ka hullu midagi. Tänapäeval vist nii enam ei kõlba.