K: Mootori läbi pesemine

K: Mootori läbi pesemine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Ma natuke valesti seletasin tegelikult, tähendab see tükike oli selline nagu pehme sodi, mis mootoris kindlasti lahustab ka kohe ära arvan?
Tegelikult vaja järgmine nädal autoga sõitma ka juba minna ja pole veel võimalust õli ennem vahetada ja eile sai käima ka pandud.Kas nüüd, siis tasub karta kõige hullemat?:(

[Muudetud: 13-1-2007 Ladarider]
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Repairing a broken enging, always predict the worse... :)

Ega ta hästi ei mõju...sest sodi sees oli nagunii mingit liiva...
Kõige kinldam variant oleks ju loomulikult lahti võtta mootor ja puhtaks pesta, ning samas saaks ka kriitilisemad kohad üle vaadata, aga siinkohal vaheta alustuseks õli ära...
Muud suuremat Sa nagunii teha ei saa...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Algselt postitas: VAZ

10 000 km ongi mootoriõli vahetusvälbaks. Kasutan ka kvaliteetseid lääne õlisid, aga kui hakata iga 5000 tagant vahetama, siis hakkab ju liiga rahakoti pihta käima ning vahetada tuleb liiga tihti :spin
Rahakoti pihta ei käi see õlivahetus midagi, võrreldes sellega, kui palju raha bensu peale läheb. Lääne mineraalõli maksab ju ainult ~130.- ja filter 50.-, kokku kõigest 180 eek ;) .

Aga mingi poolsündiga sõidaks jah kuskil 8000km ikka ära.

edit: Näiteks minu 166000km sõitnud 06-e mootor, nägi klapikambrikaane alt välja selline:
http://www.e21.ee/galerii/album/album331/aat.jpg
Õli oli vahetatud alati kuskil 5000-7000km tagant.

[Muudetud: 13-1-2007 omega]
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

No äkki ma tegelikult liialdan ka natuke, sest lihtsalt kui sai hakatud seda varrast sinna tagasi lükkama, siis kraapis natuke lihtsalt sealt augu äärest kergelt sodi kaasa.Ühesõnaga panin mööda natuke esimene kord:spin
Ei tahaks nüüd tõesti tegelikult uskuda, et kõik õli vaja vahetada ära jne.:yllatunud
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

Algselt postitas: Ladarider
No äkki ma tegelikult liialdan ka natuke, sest lihtsalt kui sai hakatud seda varrast sinna tagasi lükkama, siis kraapis natuke lihtsalt sealt augu äärest kergelt sodi kaasa.Ühesõnaga panin mööda natuke esimene kord:spin
Ei tahaks nüüd tõesti tegelikult uskuda, et kõik õli vaja vahetada ära jne.:yllatunud
Siis ära vaheta. Vahetad lihtsalt õli ära ja asi vask. Kui tahad läbi pesta siis diislit või pesuvahendit sisse vastavalt soovile (rahakotile) ja asi korras. See väike tükk sodi ei anna sul seal midagi tunda.
pidur = kiiruse surm
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

No tegelikult kui see väike tükike sodi ei anna seal midagi tunda, siis vist ei hakka üldse praegu õli vahetama ja jätan pesu rohkem kevadeks.Viimati sai nagunii õli vahetatud mingi 2000 kilomeetri eest.Praegu pole seda kuskil ise vahetada ka.Arvan, et võin siis järgmisest nädalast ikkagi sõitu minna:rolleyes

[Muudetud: 13-1-2007 Ladarider]
v
Villem666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 99
Liitunud: 20 Mär 2006 08:26
Asukoht: Hiiumaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Villem666 »

On siis selline probleem, et omal mootoril ootab ka õlivahetus ja tekkis selline küsimus, et kas sellel lisandil on piisav puhastusvõime.
Et kui mul on valida kas võtta lisand (mida pannakse enne õlivahetust sisse) või võtta pesuõli (mis pantakse pärast vana õli väljalaskmist), kumb on parem või siis mõlemat kasutada? Või mõlemat pole lihtsalt otstarbekas kasutada?

Palun andke nõu.


Tervitustega Villu
v
Villem666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 99
Liitunud: 20 Mär 2006 08:26
Asukoht: Hiiumaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Villem666 »

Vabandan väga.

[Muudetud: 24-1-2007 Villem666]
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

teemast välja läinud või probleemist jagu saanud postitused võiksid postitjad ära ka kustutada muidu on "teri sõkaldest" tülikas otsida ja teema läheb väga pikaks.

[Muudetud: 24-1-2007 fanatt]
pidur = kiiruse surm
Vasta