uurisin täna oma masina kapoti alust ja leidsin et pneumoklapist tulev juhe tolkneb niisama, mis peaks mikrolülitisse minema.
Kus asub 2107 karburaatori mikrolüliti? ja kus asub pneumoklapi juht plokk. või missugused nad väljanäevad. Kas mul üldse need asjad eksisteerivad seal?
karpa mis peal on sellise markeeringuga 2107-1107010 vb lihtsalt see ära korjatud sealt?!:yllatunud või tõesti karpa ära vahetatud.
aga mida see süsteem muidu juurde annab?
Soovitan igatahes see venekeelne teave välja printida ja säilitada ,sest päris hästi on ära seletatud ,mis milleks ,kuidas remontida ,asendada ja ratsida ,kui midagi peaks peesse minema.
Selles artiklis on muide ka juttu sellest ,miks 08 vähem bentsu kui "klassik" joob ja kas 08 karpa (Solex) on ikka ökonoomsem kui "Ozon".
ongi ära vahetatud segu koguse kruvi..
süsteem sulgeb tühikäigu kanali hoides kokku ca 0.5L kütet maantesõidul..
selleks on eriline ökonomaiser karpal küljes kuhu läheb sisselaske kollektorist tulev vaakum läbi elektrilise vaakumklapi mida juhib siis mikrolüliti abil see elektronplokk..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kuna see tühikäigu kruvi on ära vahetatud ,siis see tühikäigu ökonomaiser ei tööta ( põhimõtteliselt on see ära vahetatud jupp poes müügil ja saab selle ökonomaiseri ka tööle pandud) Kuid see vajant ,mis sul on töökindlam.
Algselt postitas: Laurimetall
Kuna see tühikäigu kruvi on ära vahetatud ,siis see tühikäigu ökonomaiser ei tööta ( põhimõtteliselt on see ära vahetatud jupp poes müügil ja saab selle ökonomaiseri ka tööle pandud) Kuid see vajant ,mis sul on töökindlam.
eeldusel, et masinal see pneumoklapp ja juhtplokk olemas on. ise eriti sellesse süsteemi eriti ei usu. see toimib ju ainult siis kui gaasi tagasi lasta, ja kuni 1200 pöördeni, samal ajal kupatab peadüüs kütust pääle kuis jaksab, palju säält tühikäigu düüsist teda ikka tuleb, võrreldes peadüüsiga. Võibolla palju linnas sõites saab ökonoomiat, maantepääl kokkuhoid suht olematu.
Kui hakata siin ökonoomiat tahtma ,siis kõige esimene reegel eeldab seda ,et auto on laitmatult korras. Kõik laagrid määritud ,pidurid ei käi vastu,tuuletakistus minimaalne, jahutusvendilaator on asendatud elektrilisega, termostaat on korras ja muidugi ka muud mootori komponendid. Kui kõik see on korras ,siis võiks ka selle tühikäigu ökonomaiseri korda teha.Või panna mõni uuemat tüüpi karburaator.
motamehel on õigus. tulenevalt oma asukohast karburaatoris tõmmatakse läbi tühikäigu kanali palju rohkem kui enamik arvab..
ja kokkuhoid saavutatakse ikkagi maanteesõitudel. pikalt ühtlase kiirusega kulgedes..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: olaaf
motamehel on õigus. tulenevalt oma asukohast karburaatoris tõmmatakse läbi tühikäigu kanali palju rohkem kui enamik arvab..
ja kokkuhoid saavutatakse ikkagi maanteesõitudel. pikalt ühtlase kiirusega kulgedes..
Kuidas? Ühtlase kiirusega kulgedes läheb ju tühikäigust tulev bensiin samuti asja ette, st mootoris põlemiseks ja autu edasiliigutamiseks.Ökonoomia ikka mootoriga pidurdamisel.
Algselt postitas: kenu
aga samas, segu võib ju peadüüsi kruviga (see mis plommi all on) samuti lahjemaks keerata??
Peadüüsil ei ole segu reguleerimiseks kruvi (Gaz 51 oli). Plommi all ongi tühikäigu reguleerkruvi. Sõidusegu regullimine käibki mingil määral selle 35% arvel.
Algselt postitas: kenu
aga samas, segu võib ju peadüüsi kruviga (see mis plommi all on) samuti lahjemaks keerata??
Peadüüsil ei ole segu reguleerimiseks kruvi (Gaz 51 oli). Plommi all ongi tühikäigu reguleerkruvi. Sõidusegu regullimine käibki mingil määral selle 35% arvel.
Kas tühikäigul on siis kolm reguleerimiskruvi?? mida too kolmas reguleerib?