K: Karburaatori mikrolüliti

K: Karburaatori mikrolüliti

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

K: Karburaatori mikrolüliti

Postitus Postitas GhostRider »

uurisin täna oma masina kapoti alust ja leidsin et pneumoklapist tulev juhe tolkneb niisama, mis peaks mikrolülitisse minema.
Kus asub 2107 karburaatori mikrolüliti? ja kus asub pneumoklapi juht plokk. või missugused nad väljanäevad. Kas mul üldse need asjad eksisteerivad seal?

:mad: "kivi jälle eelmise omaniku kapsaaeda."
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Pildil on mikrolüliti!!!
Pneumoklapp asub paremal pool ja juhtplokk on vasakul klaasipesuri paagi kõrval (must karbike)Pilt
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

kuskilt lugesin . "kui see pole ühenduses siis mootor ei tööta" aga mul töötab. mida e süsteem reguleerib milleks eda vaja on:D?


edit leidsin musta karbikese 4 kontaktiga. pneumoklapp ka olemas
aga pole mikrolülitit:yllatunud . karburaator on originaal 2107...
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Võib-olla on peale pandud ilma elektroonikata karburaator ja seega pole rohkem vajagi,ei pneumoklappi ega muud staffi.:D
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

karpa mis peal on sellise markeeringuga 2107-1107010 vb lihtsalt see ära korjatud sealt?!:yllatunud või tõesti karpa ära vahetatud.
aga mida see süsteem muidu juurde annab?Pilt
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kui vene keelt tönkad ,siis sellelt lingilt http://www.autocitychannel.com/news/s1503.html otsi peale 12.joonist olev jutt tühikäigust. Saad teada palju vajalikku.
Ülevaatelise tõlke samalt vene lingilt sundtühikäigu ökonomaiseri kohta leiad siit: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 650&page=2

Soovitan igatahes see venekeelne teave välja printida ja säilitada ,sest päris hästi on ära seletatud ,mis milleks ,kuidas remontida ,asendada ja ratsida ,kui midagi peaks peesse minema.

Selles artiklis on muide ka juttu sellest ,miks 08 vähem bentsu kui "klassik" joob ja kas 08 karpa (Solex) on ikka ökonoomsem kui "Ozon".
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ongi ära vahetatud segu koguse kruvi..
süsteem sulgeb tühikäigu kanali hoides kokku ca 0.5L kütet maantesõidul..
selleks on eriline ökonomaiser karpal küljes kuhu läheb sisselaske kollektorist tulev vaakum läbi elektrilise vaakumklapi mida juhib siis mikrolüliti abil see elektronplokk.. :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Kuna see tühikäigu kruvi on ära vahetatud ,siis see tühikäigu ökonomaiser ei tööta ( põhimõtteliselt on see ära vahetatud jupp poes müügil ja saab selle ökonomaiseri ka tööle pandud) Kuid see vajant ,mis sul on töökindlam.
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Algselt postitas: Laurimetall
Kuna see tühikäigu kruvi on ära vahetatud ,siis see tühikäigu ökonomaiser ei tööta ( põhimõtteliselt on see ära vahetatud jupp poes müügil ja saab selle ökonomaiseri ka tööle pandud) Kuid see vajant ,mis sul on töökindlam.
eeldusel, et masinal see pneumoklapp ja juhtplokk olemas on. ise eriti sellesse süsteemi eriti ei usu. see toimib ju ainult siis kui gaasi tagasi lasta, ja kuni 1200 pöördeni, samal ajal kupatab peadüüs kütust pääle kuis jaksab, palju säält tühikäigu düüsist teda ikka tuleb, võrreldes peadüüsiga. Võibolla palju linnas sõites saab ökonoomiat, maantepääl kokkuhoid suht olematu.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Kui hakata siin ökonoomiat tahtma ,siis kõige esimene reegel eeldab seda ,et auto on laitmatult korras. Kõik laagrid määritud ,pidurid ei käi vastu,tuuletakistus minimaalne, jahutusvendilaator on asendatud elektrilisega, termostaat on korras ja muidugi ka muud mootori komponendid. Kui kõik see on korras ,siis võiks ka selle tühikäigu ökonomaiseri korda teha.Või panna mõni uuemat tüüpi karburaator.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: kenu
... palju säält tühikäigu düüsist teda ikka tuleb, võrreldes peadüüsiga.
Olen lugenud kusagilt tühikäigu osakaaluks kuni 35%.
C
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

motamehel on õigus. tulenevalt oma asukohast karburaatoris ;) tõmmatakse läbi tühikäigu kanali palju rohkem kui enamik arvab..
ja kokkuhoid saavutatakse ikkagi maanteesõitudel. pikalt ühtlase kiirusega kulgedes..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Algselt postitas: olaaf
motamehel on õigus. tulenevalt oma asukohast karburaatoris ;) tõmmatakse läbi tühikäigu kanali palju rohkem kui enamik arvab..
ja kokkuhoid saavutatakse ikkagi maanteesõitudel. pikalt ühtlase kiirusega kulgedes..
Kuidas? Ühtlase kiirusega kulgedes läheb ju tühikäigust tulev bensiin samuti asja ette, st mootoris põlemiseks ja autu edasiliigutamiseks.Ökonoomia ikka mootoriga pidurdamisel.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

selle arvelt on segu lahjem :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Algselt postitas: olaaf
selle arvelt on segu lahjem :)
õigus jah :sein

aga samas, segu võib ju peadüüsi kruviga (see mis plommi all on) samuti lahjemaks keerata??
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siis on ta tühikäigu jaoks liiga lahja - hakkab koperdama nagu pime põder
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: kenu
aga samas, segu võib ju peadüüsi kruviga (see mis plommi all on) samuti lahjemaks keerata??
Peadüüsil ei ole segu reguleerimiseks kruvi (Gaz 51 oli). Plommi all ongi tühikäigu reguleerkruvi. Sõidusegu regullimine käibki mingil määral selle 35% arvel.
C
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Algselt postitas: motamees
Algselt postitas: kenu
aga samas, segu võib ju peadüüsi kruviga (see mis plommi all on) samuti lahjemaks keerata??
Peadüüsil ei ole segu reguleerimiseks kruvi (Gaz 51 oli). Plommi all ongi tühikäigu reguleerkruvi. Sõidusegu regullimine käibki mingil määral selle 35% arvel.
Kas tühikäigul on siis kolm reguleerimiskruvi?? mida too kolmas reguleerib?
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

sai siis mikrolülitiga karpa 2140-1107010-20

nüüd küsimus kuidas need voolikud tuleb ühendada?

edit: kas uus karpa on mosse oma?kas on hea karpa?
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

see elektri skeem. aga kuidas need voolikud tuleb seal pneumoklapi ja kollektri ja karpa vahel ühendada
Vasta