K:kas tavaline käigukast peab vastu ralliladal?
K:kas tavaline käigukast peab vastu ralliladal?
-
mm-rally
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 107
- Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
- Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318
K:kas tavaline käigukast peab vastu ralliladal?
küsimus siis selline et kas rally ladal peab ja piisab 4 sest astist,kui nagu mootoril on ligi 100hj..?
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
endal umb. 600kilti vastu pidanud 100hj mootoriga. Eks ta ikka kulub rohkem kui tavamootoriga, aga see ju loogiline. See siduri jutt on tõsi. Tavakastiga pole kuidagi võimalik ilma sidurita vahetada. Sain nii ühest käimakastist lahti, kui sidur
ainult poolikult lahutas. Üks vana tegija, kelle käest ma auto ostsin ütles, et kunagi olla ta tavakastil lülitushargid või midagi muud taolist ümber teinud, et lülitusmuhvi, või hammasratta sügavamale hambasse lükkab ja see kast olevat kauem vastu pidanud. Ehk on keegi sellest midagi kuulnud ja oskab õpetada?
ainult poolikult lahutas. Üks vana tegija, kelle käest ma auto ostsin ütles, et kunagi olla ta tavakastil lülitushargid või midagi muud taolist ümber teinud, et lülitusmuhvi, või hammasratta sügavamale hambasse lükkab ja see kast olevat kauem vastu pidanud. Ehk on keegi sellest midagi kuulnud ja oskab õpetada?
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
võta kast kaenlasse...hunnik raha ja tule minu juurde:D:D:DAlgselt postitas: karel
endal umb. 600kilti vastu pidanud 100hj mootoriga. Eks ta ikka kulub rohkem kui tavamootoriga, aga see ju loogiline. See siduri jutt on tõsi. Tavakastiga pole kuidagi võimalik ilma sidurita vahetada. Sain nii ühest käimakastist lahti, kui sidur
ainult poolikult lahutas. Üks vana tegija, kelle käest ma auto ostsin ütles, et kunagi olla ta tavakastil lülitushargid või midagi muud taolist ümber teinud, et lülitusmuhvi, või hammasratta sügavamale hambasse lükkab ja see kast olevat kauem vastu pidanud. Ehk on keegi sellest midagi kuulnud ja oskab õpetada?
see hooaeg käis mu ladal pärast igat krossi etappi kast laiali..ja umbes poled jupid läksid vahetusse....siis sai seda muhvi ja sügavama hambumise teemat natuke ümber tehtud...ennem oli liiga täpseks aetud...ja kui väheke läks vahetus nihu tegi hakmmakatele haiget koledalt
pms soovitan lihtsalt panna kast uutest juppidest kokku...tugevdatud kahvlid sisse ja vaadata et hambumine oleks enamvähem....mina sain originaal juppidega..ilma käiamata ja keevitamata hambumise päris heaks...esimene kast oli käiatud ja keevitatud ja ei olnud hea...krossis ei saa nii täpse asjaga sõitta....kuna hüppad ja kargad seal jubedalt
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
aga äkki võtta sünkrod lihtsalt välja. Minuteada ladapõhistel ESTfieldidel on tava
lada kastid ilma sünkronisaatoriteta. Siis peaks juba olema ruumi leiutada, kuid mina ka ei tea sest pole kunagi lada kasti remontinud.
Samas ise panin ka südamerahuga alla peaagu uue lada 4käiguse kasiti ilma igasuguste modifikatsioonideta. Läheb katki siis läheb, pannakse uus alla ja jääb ära igasugune leiutamine ning sellega seotud aja ja rahakulu, sest ega see kasutatud 4 käigune kast midagi ei maksa;)
lada kastid ilma sünkronisaatoriteta. Siis peaks juba olema ruumi leiutada, kuid mina ka ei tea sest pole kunagi lada kasti remontinud.
Samas ise panin ka südamerahuga alla peaagu uue lada 4käiguse kasiti ilma igasuguste modifikatsioonideta. Läheb katki siis läheb, pannakse uus alla ja jääb ära igasugune leiutamine ning sellega seotud aja ja rahakulu, sest ega see kasutatud 4 käigune kast midagi ei maksa;)