K:kas tavaline käigukast peab vastu ralliladal?

K:kas tavaline käigukast peab vastu ralliladal?

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

K:kas tavaline käigukast peab vastu ralliladal?

Postitus Postitas m-rally »

küsimus siis selline et kas rally ladal peab ja piisab 4 sest astist,kui nagu mootoril on ligi 100hj..?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mille järgi võetud ligi 100hj?

peab vastu küll kui sidurit ka kasutad.
muidugi miski pole igavene
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

endal umb. 600kilti vastu pidanud 100hj mootoriga. Eks ta ikka kulub rohkem kui tavamootoriga, aga see ju loogiline. See siduri jutt on tõsi. Tavakastiga pole kuidagi võimalik ilma sidurita vahetada. Sain nii ühest käimakastist lahti, kui sidur
ainult poolikult lahutas. Üks vana tegija, kelle käest ma auto ostsin ütles, et kunagi olla ta tavakastil lülitushargid või midagi muud taolist ümber teinud, et lülitusmuhvi, või hammasratta sügavamale hambasse lükkab ja see kast olevat kauem vastu pidanud. Ehk on keegi sellest midagi kuulnud ja oskab õpetada?
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Algselt postitas: karel
endal umb. 600kilti vastu pidanud 100hj mootoriga. Eks ta ikka kulub rohkem kui tavamootoriga, aga see ju loogiline. See siduri jutt on tõsi. Tavakastiga pole kuidagi võimalik ilma sidurita vahetada. Sain nii ühest käimakastist lahti, kui sidur
ainult poolikult lahutas. Üks vana tegija, kelle käest ma auto ostsin ütles, et kunagi olla ta tavakastil lülitushargid või midagi muud taolist ümber teinud, et lülitusmuhvi, või hammasratta sügavamale hambasse lükkab ja see kast olevat kauem vastu pidanud. Ehk on keegi sellest midagi kuulnud ja oskab õpetada?
võta kast kaenlasse...hunnik raha ja tule minu juurde:D:D:D
see hooaeg käis mu ladal pärast igat krossi etappi kast laiali..ja umbes poled jupid läksid vahetusse....siis sai seda muhvi ja sügavama hambumise teemat natuke ümber tehtud...ennem oli liiga täpseks aetud...ja kui väheke läks vahetus nihu tegi hakmmakatele haiget koledalt
pms soovitan lihtsalt panna kast uutest juppidest kokku...tugevdatud kahvlid sisse ja vaadata et hambumine oleks enamvähem....mina sain originaal juppidega..ilma käiamata ja keevitamata hambumise päris heaks...esimene kast oli käiatud ja keevitatud ja ei olnud hea...krossis ei saa nii täpse asjaga sõitta....kuna hüppad ja kargad seal jubedalt
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: ClubRoie
äkki keegi seletaks kuidas seda hambumist paremaks teha sest ise omal käel kohe seda teha ei taha :(
Kast kaenlasse, hunnik raha ja serbini juurde :P
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sünkrodega peab ilmselt midagi ette võtma.. ilmselt vedru poolt kitsamaks treima..
piirama hakkab ju sünkro mis jookseb muhvi põhja..
samas pole kasti ees kohe praegu ja ei saa sellise pilguga kiigata asja
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

aga äkki võtta sünkrod lihtsalt välja. Minuteada ladapõhistel ESTfieldidel on tava
lada kastid ilma sünkronisaatoriteta. Siis peaks juba olema ruumi leiutada, kuid mina ka ei tea sest pole kunagi lada kasti remontinud.
Samas ise panin ka südamerahuga alla peaagu uue lada 4käiguse kasiti ilma igasuguste modifikatsioonideta. Läheb katki siis läheb, pannakse uus alla ja jääb ära igasugune leiutamine ning sellega seotud aja ja rahakulu, sest ega see kasutatud 4 käigune kast midagi ei maksa;)
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

aga kui sünkronid välja vista,siis käiguvahetus sitemaks ei lähe v?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: m-rally
aga kui sünkronid välja vista,siis käiguvahetus sitemaks ei lähe v?
mis sa ise arvad :rolleyes
arvad et insenerid panid sünkrod kasti igaks juhuks :lol
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
e
ergo34
Foorumi kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 14 Nov 2009 11:53
Asukoht: Valgamaa
Autod: VAZ 2103

Postitus Postitas ergo34 »

Kui sünkrod välja võtad, siis sõidad enam-vähem nagu GAZ-52'ga. Pead kasutama vahe-sidurit, ja vahe gaasi.
Endal kogemused sellega. Aga samas kast peab kauem vastu. Ja kui sellega ära harju siis ple hullu midagi!!!
;););)
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

jah oled õigel teel.
gaas selleks ongi, et sellega mängida.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta