Vaakumvõimendiga pidurisüsteemis on rõhku kusagil 170atti. Õhuga pole seal enam midagi teha.Algselt postitas: logman
Kui korras piduripumbaga ja õhutatud piduri korral pedaaliga kolbi välja ei jõua suruda ,siis proovi seda teha veel suruõhuga.
Aga ettevaatust ,kui see mürsk (kolb) sealt pääseb!!!
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Atm. ja Bar ,kuidas need seotud on? Suhet pean silmas. Teab keegi?
Kui hüdromasinatel olevad pumbad annavad välja isegi kuni 400 baari rõhku ,saab veel nende kontrollniplitest võetud rõhku kasutada. Tuleb vaid kompunnida vastav voolik ,mille tegemisega saavad hakkama Hydroscand ja Baltflex. Ja leida masin ,mille külge see aretis keerata. Mul on ta olemas
,aga kaugel ,Ida-Virus hetkel.
Tavaline töörõhk tõstesilindrites on 110-180 baari ,sõidupumpades e. hüdrostaadis 380 baari. See on väga ränk laks.
Määrdeprits annab kah päris suure rõhu välja. Raskemad vennikesed on päris mitu voolikut puruks litsunud ,kui nippel umbes on.
Krt. ma kaldun arvama ,et Marksil on ka peapumbaga probleemid.
Kui hüdromasinatel olevad pumbad annavad välja isegi kuni 400 baari rõhku ,saab veel nende kontrollniplitest võetud rõhku kasutada. Tuleb vaid kompunnida vastav voolik ,mille tegemisega saavad hakkama Hydroscand ja Baltflex. Ja leida masin ,mille külge see aretis keerata. Mul on ta olemas

Tavaline töörõhk tõstesilindrites on 110-180 baari ,sõidupumpades e. hüdrostaadis 380 baari. See on väga ränk laks.
Määrdeprits annab kah päris suure rõhu välja. Raskemad vennikesed on päris mitu voolikut puruks litsunud ,kui nippel umbes on.
Krt. ma kaldun arvama ,et Marksil on ka peapumbaga probleemid.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Atm ja baar on enam vähem võrdsed ühikud.Algselt postitas: logman
Atm. ja Bar ,kuidas need seotud on? Suhet pean silmas. Teab keegi?
Tavaline töörõhk tõstesilindrites on 110-180 baari ,sõidupumpades e. hüdrostaadis 380 baari. See on väga ränk laks.
Mina sealt süsteemist väljavõtteid küll teha ei soovitaks. See on päris ohtlik asi. Sellise surve joaga lõigatakse teatud tingimustel metalli. Rääkimata siis inimkehast.
Õlisüst ilma nõela kasutamata:regan
Isegi survepesuriga (110atti) on võimalik nahka vigastada.
C
-
mmarks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 356
- Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
- Asukoht: Kohila
- Autod: Audi, BMW, Moškvitch
Saingi liikuma. Ühendasin silindrid-kolvid otse vooliku külge, pumpasin mõnda aega ja lõpuks olidki kolvid väljas. Algul ei läinud need tagasi, kuid see vajas lihtsalt harjutamist. Ei tea, miks nad siis enne sadula küljes ei liikunud... Ja mis kõige parem, parempoolse piduri võtsin laiali ja sain tööle, panin kokku, õhutasin ära ning imekombel oli ka vasak pool tööle hakanud. Nüüd on kõik õhutatud ja pidurid head. Tänan vastajaid!
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
http://www.unc.edu/~rowlett/units/index.html
mõõtühikute probleemi peaks sellel lehel lahendatud saama
bar (b)
a metric unit of atmospheric pressure, equal to one million dynes per square centimeter, 100 kilopascals, 750.062 torr, 1.019 72 kilograms of force per square centimeter (kgf/cm2), or about 14.503 78 pounds per square inch (lbf/in2). The word comes from the Greek baros, "weighty." We see the same root in our word, barometer, for an instrument measuring atmospheric pressure. One bar is just a bit less than the average pressure of the Earth's atmosphere, which is 1.013 25 bar. In practice, meteorologists generally record atmospheric pressure in millibars (mb). In English-speaking countries, barometric pressure is also expressed as the height, in inches, of a column of mercury supported by the pressure of the atmosphere. In this unit, one bar equals 29.53 inches of mercury (in Hg).
mõõtühikute probleemi peaks sellel lehel lahendatud saama
bar (b)
a metric unit of atmospheric pressure, equal to one million dynes per square centimeter, 100 kilopascals, 750.062 torr, 1.019 72 kilograms of force per square centimeter (kgf/cm2), or about 14.503 78 pounds per square inch (lbf/in2). The word comes from the Greek baros, "weighty." We see the same root in our word, barometer, for an instrument measuring atmospheric pressure. One bar is just a bit less than the average pressure of the Earth's atmosphere, which is 1.013 25 bar. In practice, meteorologists generally record atmospheric pressure in millibars (mb). In English-speaking countries, barometric pressure is also expressed as the height, in inches, of a column of mercury supported by the pressure of the atmosphere. In this unit, one bar equals 29.53 inches of mercury (in Hg).
Pean kohe mainima, et ei jõudnud tervet seda teemat läbi lugeda selle pikkuse tõttu, võimalik, et oleksin sealt ka leidnud vastused.
Igatahes asi selline, et plaanis piduriõli vahtada kuna ei tea kas ja millal seda üldse vahetatud on. Lugesin, et erinevaid pidurivedelikke tavaliselt ei tohi segada (mõningate eranditega). Kui ma nüüd uue vedeliku tahan panna, siis peaks terve süsteemi vanast vedelikust korralikult tühjaks saama. Kuidas seda teha, kust välja lasta, kas peaks ka kõik silindrid maha kiskuma, et nende seest korralikult õli välja saada? Või on vaja isegi läbi pesta mingi asjaga? Ja millist vedelikku tasuks üldse panna, midagi, mis kergelt keema ei läheks ja samas ka silindrid seismisel kinni ei kipuks jääma (praegu on ühe esimesega väike probleem)?

Igatahes asi selline, et plaanis piduriõli vahtada kuna ei tea kas ja millal seda üldse vahetatud on. Lugesin, et erinevaid pidurivedelikke tavaliselt ei tohi segada (mõningate eranditega). Kui ma nüüd uue vedeliku tahan panna, siis peaks terve süsteemi vanast vedelikust korralikult tühjaks saama. Kuidas seda teha, kust välja lasta, kas peaks ka kõik silindrid maha kiskuma, et nende seest korralikult õli välja saada? Või on vaja isegi läbi pesta mingi asjaga? Ja millist vedelikku tasuks üldse panna, midagi, mis kergelt keema ei läheks ja samas ka silindrid seismisel kinni ei kipuks jääma (praegu on ühe esimesega väike probleem)?
pidurite vahetus
lugesin küll kõik leheküljed läbi aga ei leidnud vajalikku infot: 01-l pole ju teada olevalt pidurivõimendit, kuidas ja kas on võimalik see võimendi sinna peale istutada ja kui see võimalik on siis kas peab vahetama ka piduritorusid, mis jooksevad töösilindrisse?
-
ffanatt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 309
- Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
- Asukoht: saaremaa
- Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE
värvi järgi ei saa alati neid eristada(näiteks kui on vana vedelik sees). DOT on üldiselt läbipaistev(nagu vesi). PSK-d on punakat ja läbipaistvat hästi õrna kollakas-oran?i tooniga. PSK on tugeva spetsiifilise lõhnaga (meenutab piiritust) DOT-il üldiselt lõhn puudub (uuel vedelikul on piparmündi sarnane lõhn).
pidur = kiiruse surm
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Veiko ,kui ei tea ,mida sisse kallata ,siis pumpa süsteem tühjaks ja vaheta õli ära ning jäta meelde ,mis nüüd sees on.
Saab ka võtta mingisse nõusse kahed õlid ja proovida neid omavahel segada. Kui segunevad ,on kõik hästi. See siis vaesema rahva üritus rohkem ,nn. "kokkuhoid" ,kuid õli ei maksa tegelikult muhvigi ,et teha õlle kõrvalt üks vahetus.
PSK ei ole kõige parem asi ketaspiduritele. Ära sõidab ,aga kogemused Aravetel näitasid ,et teisel ringil juba hakkas pedaal jala all vetruma. Mul samaaril see sees.
Kui ekstreemseid olusid vaja taluda ,siis ikkagi soovitan DOT'i.
Saab ka võtta mingisse nõusse kahed õlid ja proovida neid omavahel segada. Kui segunevad ,on kõik hästi. See siis vaesema rahva üritus rohkem ,nn. "kokkuhoid" ,kuid õli ei maksa tegelikult muhvigi ,et teha õlle kõrvalt üks vahetus.
PSK ei ole kõige parem asi ketaspiduritele. Ära sõidab ,aga kogemused Aravetel näitasid ,et teisel ringil juba hakkas pedaal jala all vetruma. Mul samaaril see sees.
Kui ekstreemseid olusid vaja taluda ,siis ikkagi soovitan DOT'i.