Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: logman
Kui korras piduripumbaga ja õhutatud piduri korral pedaaliga kolbi välja ei jõua suruda ,siis proovi seda teha veel suruõhuga.
Aga ettevaatust ,kui see mürsk (kolb) sealt pääseb!!!
Vaakumvõimendiga pidurisüsteemis on rõhku kusagil 170atti. Õhuga pole seal enam midagi teha.
C
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Atm. ja Bar ,kuidas need seotud on? Suhet pean silmas. Teab keegi?

Kui hüdromasinatel olevad pumbad annavad välja isegi kuni 400 baari rõhku ,saab veel nende kontrollniplitest võetud rõhku kasutada. Tuleb vaid kompunnida vastav voolik ,mille tegemisega saavad hakkama Hydroscand ja Baltflex. Ja leida masin ,mille külge see aretis keerata. Mul on ta olemas ;) ,aga kaugel ,Ida-Virus hetkel.
Tavaline töörõhk tõstesilindrites on 110-180 baari ,sõidupumpades e. hüdrostaadis 380 baari. See on väga ränk laks.
Määrdeprits annab kah päris suure rõhu välja. Raskemad vennikesed on päris mitu voolikut puruks litsunud ,kui nippel umbes on.
Krt. ma kaldun arvama ,et Marksil on ka peapumbaga probleemid.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: logman
Atm. ja Bar ,kuidas need seotud on? Suhet pean silmas. Teab keegi?
Tavaline töörõhk tõstesilindrites on 110-180 baari ,sõidupumpades e. hüdrostaadis 380 baari. See on väga ränk laks.
Atm ja baar on enam vähem võrdsed ühikud.
Mina sealt süsteemist väljavõtteid küll teha ei soovitaks. See on päris ohtlik asi. Sellise surve joaga lõigatakse teatud tingimustel metalli. Rääkimata siis inimkehast.
Õlisüst ilma nõela kasutamata:regan
Isegi survepesuriga (110atti) on võimalik nahka vigastada.
C
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Saingi liikuma. Ühendasin silindrid-kolvid otse vooliku külge, pumpasin mõnda aega ja lõpuks olidki kolvid väljas. Algul ei läinud need tagasi, kuid see vajas lihtsalt harjutamist. Ei tea, miks nad siis enne sadula küljes ei liikunud... Ja mis kõige parem, parempoolse piduri võtsin laiali ja sain tööle, panin kokku, õhutasin ära ning imekombel oli ka vasak pool tööle hakanud. Nüüd on kõik õhutatud ja pidurid head. Tänan vastajaid!
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui pidurikettaid õigeaegselt ei vahetata, võib juhtuda niisugune asi.Pilt
C
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Oh sa juudanahk!!!:o Loodan, et see isend järsul pidurdusel see minu taga olev auto ei juhtu olema! :mad:
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

http://www.unc.edu/~rowlett/units/index.html
mõõtühikute probleemi peaks sellel lehel lahendatud saama
bar (b)
a metric unit of atmospheric pressure, equal to one million dynes per square centimeter, 100 kilopascals, 750.062 torr, 1.019 72 kilograms of force per square centimeter (kgf/cm2), or about 14.503 78 pounds per square inch (lbf/in2). The word comes from the Greek baros, "weighty." We see the same root in our word, barometer, for an instrument measuring atmospheric pressure. One bar is just a bit less than the average pressure of the Earth's atmosphere, which is 1.013 25 bar. In practice, meteorologists generally record atmospheric pressure in millibars (mb). In English-speaking countries, barometric pressure is also expressed as the height, in inches, of a column of mercury supported by the pressure of the atmosphere. In this unit, one bar equals 29.53 inches of mercury (in Hg).
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

Pean kohe mainima, et ei jõudnud tervet seda teemat läbi lugeda selle pikkuse tõttu, võimalik, et oleksin sealt ka leidnud vastused.:P
Igatahes asi selline, et plaanis piduriõli vahtada kuna ei tea kas ja millal seda üldse vahetatud on. Lugesin, et erinevaid pidurivedelikke tavaliselt ei tohi segada (mõningate eranditega). Kui ma nüüd uue vedeliku tahan panna, siis peaks terve süsteemi vanast vedelikust korralikult tühjaks saama. Kuidas seda teha, kust välja lasta, kas peaks ka kõik silindrid maha kiskuma, et nende seest korralikult õli välja saada? Või on vaja isegi läbi pesta mingi asjaga? Ja millist vedelikku tasuks üldse panna, midagi, mis kergelt keema ei läheks ja samas ka silindrid seismisel kinni ei kipuks jääma (praegu on ühe esimesega väike probleem)?
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Mul on selline veider probleem, et esipidurid krigisevad, kui pedaali kõvasti vajutada - seda seisval autol :D
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

ühe poole klots kinni, ketas paindub?
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Klotsid liiguvad kõik ilusti, kolvid samuti. Klotside fiksaatorpulgad (misiganes nende nimetus on :D) puhastasin ära, et äkki klotsivedrud teevad häält, aga ikka sama lugu.

Kettal on muidu välimisel äärel selline lillakas riba - liigne kuumus?
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

kuumus ikka, midu ketas siniseks ei lähe. See omakorda viitab sellele et pidur peal olnud. Seda kriginat pead ikka nii otsima et ratas ära ja sõber surub pedaali.
3
3way
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

pidurite vahetus

Postitus Postitas 3way »

lugesin küll kõik leheküljed läbi aga ei leidnud vajalikku infot: 01-l pole ju teada olevalt pidurivõimendit, kuidas ja kas on võimalik see võimendi sinna peale istutada ja kui see võimalik on siis kas peab vahetama ka piduritorusid, mis jooksevad töösilindrisse?
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Jõud taga, peab minema.
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

Kahjuks ei tea milline pidurivedelik praegu sees on ja millist nüüd juurde kallamiseks osta. Momendil ei saa ka vaadata milist värvi ta on, äkki saate öelda eri värvide põhjal, millisel juhul milline vedelik on ja mida nüüd sinna juurde kallata?
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

värvi järgi ei saa alati neid eristada(näiteks kui on vana vedelik sees). DOT on üldiselt läbipaistev(nagu vesi). PSK-d on punakat ja läbipaistvat hästi õrna kollakas-oran?i tooniga. PSK on tugeva spetsiifilise lõhnaga (meenutab piiritust) DOT-il üldiselt lõhn puudub (uuel vedelikul on piparmündi sarnane lõhn).
pidur = kiiruse surm
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

keegi võiks seda teemat puhastada siis leiaks küsimustele vajalikud vastused kiiremini ülesse;)
pidur = kiiruse surm
v
veiko
Suletud kasutaja
Postitusi: 150
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas veiko »

Mida praegusel ajal muidu soovitatakse panna? Kui näiteks PSK on, siis millist vedelikku sinna lisada võib ja samas kui DOT on, siis millist segada võib (või siis segada ei või, kui nii lihtsam on öelda). ja neid DOT-e on veel erineva tähistusega (eri numbritega).:puzzled
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

DOT(4) on kõige sõbralikum teiste pidurivedelikega aga muidugi nõnda segada ei ole soovitatav. ikka kasutada ühte marki. arvatavasti on sul seal PSK sees.
pidur = kiiruse surm
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Veiko ,kui ei tea ,mida sisse kallata ,siis pumpa süsteem tühjaks ja vaheta õli ära ning jäta meelde ,mis nüüd sees on.
Saab ka võtta mingisse nõusse kahed õlid ja proovida neid omavahel segada. Kui segunevad ,on kõik hästi. See siis vaesema rahva üritus rohkem ,nn. "kokkuhoid" ,kuid õli ei maksa tegelikult muhvigi ,et teha õlle kõrvalt üks vahetus.
PSK ei ole kõige parem asi ketaspiduritele. Ära sõidab ,aga kogemused Aravetel näitasid ,et teisel ringil juba hakkas pedaal jala all vetruma. Mul samaaril see sees.
Kui ekstreemseid olusid vaja taluda ,siis ikkagi soovitan DOT'i.
Vasta