Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
sai eelmine nädal laiali lammutatud 05 isereguleeirvad silindrid ja ma tooks nüüd välja oma teooria . Kuna autox on 06 ,siis on tal originaalis 01 silindrid ja vedrudega klotsid. Märgates ,et need vedrud liiguvad igal klotsil eri jõuga ja mõnel on isegi asi roostes ,siis märkasin ,et 05 silinder reguleerib 1-2 mm klotsi ja trummli vaheks ning seda on võimalik muuta ,kui silindri sees olevale rõnga kinnitusele seibe alla panna. Said siis klotsidelt vedrud ära võetud ja pandud teised silindrid. Nüüd ongi värk ,et kuna rõhuregulaatorit kah pole ,siis mis saab sellest ,kui hakkavad tagarattad plokeeruma samal ajal ,kui esimesed. Motamees rääkis ,et ei tohi nii olla aga ,et äkki siis peaks panema neid reguleer seibe rohkem ,et tagaklotside trummli ja klotsi vahe oleks suurem ning ,et esimesed plokeeruksid enne ,kui tagumised ( muidugi tugeval vajutamisel pokeeruvad kõik rattad)
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
ma seda tühikäiku mõtlesingi ,et esimesed läheksid ennem vastu klotse ,kui tagumised ,kuid on vist nii ,et peasilinder jaotatud taga ja esi piduritele nii ,et on nagu 2 silindrit üksteise otsas ja siis muidugi on nii ,et klotsid võivad ees minna vastu ketast kyll varem ,kui taga aga sellest suureneb piduri pedaali vabakäik ja kui vaja esimesed plokeeruma saada ,siis peab peasilindrist kogu õli olema rõhu all nii ees ,kui taga. ainus võimalus ,mis on väga loll on see ,et taga on natuke õhku sees ja selle võrra on taga pidurdamine kehvem ,kui ees. Kuid kui ei hakka mingite piduritega jamama ja jätaks nii nagu ,et kõik rattad korraga,mis siis juhtuma hakkab?
Entusiasm hakkab juba raugema, ikka ei saa õhku välja pidurisüsteemist
Vahetasin tagumised töösilindrid (uued), panin igaks juhuks klotsid kõrgema kattega, pump paar kuud tagasi vahetet, aga mitte halligi... 
Kui suur on võimalus, et uuena ostetud pump osutus mingiks juraks? Tookord veel võtsin kallima variandi... Ahh jaa, kõik torud on pingutatud pumba küljes kenasti, poldid all kinni, pump on ikka kuidagi õline altpoolt pidevalt. Ega see ka normaalne pole ju?


Kui suur on võimalus, et uuena ostetud pump osutus mingiks juraks? Tookord veel võtsin kallima variandi... Ahh jaa, kõik torud on pingutatud pumba küljes kenasti, poldid all kinni, pump on ikka kuidagi õline altpoolt pidevalt. Ega see ka normaalne pole ju?
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Mureks on sul need plastmass otsikud pumba küljes, mille otsa voolikud käivad. Nood suhteliselt õrnad asjad ning kui vähegi painutamist saavad näiteks vooliku klambrit kinni keerates või mõnd muud tööd seal lähedal tehes, murduvad ära ja hakkavad läbi andma ning õhku sisse tõmbama.Algselt postitas: raidos
Korralikul vaatlusel selgus, et märjad on need kohad, kus anumast tulevad voolikud kinnituvad pumba külge. Lähiajal selgitan välja, kas voolikud või on mureks midagi tõsisemat.
Poest ostad uued otsikud koos kummitihendiga (võid võtta ka vana küljest) ning sakilised stopperrõngad. (Noid ära vana küljest võta vaid pane uus) Kokku peaks maksma ca 20-25 EEK ja asi korras.
Paika sain mina need kõige paremini (12 või 13 täpselt ei mäleta) padrunvõtmega surudes. Siis läheb stopperrõngas ilusti otse sisse.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
mMarcuz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 286
- Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Autod: Avensis 2.0i
- Kontakt:
Pidurid korisevad 
Pidurid töötavad hästi ja kiirelt hoolt pidurdades pole midagi, aga kui auto hakkab juba seisma jääma siis tuleb alt korinat ja päris kõvasti. Siis piduripedaal veic ka vibreerib. Kohalt ära minnes jälle koriseb, kuigi pidurit ei hoia pealgi ja kui hoog juba suureneb, siis korin hakkab vaikselt intervalliga lakkama kuni kaob täiesti. Kui see alguses hakkas, siis tundus mulle, et korin oli kõvem just vaikse hooga rooli keerates, aga ma ei saa aru kuidas see saab piduritega seotud olla..
Ise arvan, et pean tagapidurid üle vaatama, sest tean, et üks silinder ajab väheke vedelikku läbi ja kui varem kässari peale tõmbasin ja kallakul ikkagi veerema hakkas, tegi natuke samalaadset korinat... äkki on mõni pidur peale jäänud??

Pidurid töötavad hästi ja kiirelt hoolt pidurdades pole midagi, aga kui auto hakkab juba seisma jääma siis tuleb alt korinat ja päris kõvasti. Siis piduripedaal veic ka vibreerib. Kohalt ära minnes jälle koriseb, kuigi pidurit ei hoia pealgi ja kui hoog juba suureneb, siis korin hakkab vaikselt intervalliga lakkama kuni kaob täiesti. Kui see alguses hakkas, siis tundus mulle, et korin oli kõvem just vaikse hooga rooli keerates, aga ma ei saa aru kuidas see saab piduritega seotud olla..

Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
-
ssandersass
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 1
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Mida teha kui pidurid jäävad peale???
Mida teha kui pidurid jäävad peale???
Mul on probleem piduritega. Mis am tegema peaksin??
Kui ma sõitma läksin ja pidureid vajutasin siis jäid mul juhipoolsed eest pidurid peale ja läksid kuumks ja siis ma ostsin uued silindrid sisse ja jälle sama jama, kogu aeg jäävad peale ja lähevad kuumaks , ma olen neid õhutanud ja ikka jääb peal, esi ratas on ka plokki jäänud, siis ei saa sõita.Mida ma tegema peaksin???
Mul on probleem piduritega. Mis am tegema peaksin??
Kui ma sõitma läksin ja pidureid vajutasin siis jäid mul juhipoolsed eest pidurid peale ja läksid kuumks ja siis ma ostsin uued silindrid sisse ja jälle sama jama, kogu aeg jäävad peale ja lähevad kuumaks , ma olen neid õhutanud ja ikka jääb peal, esi ratas on ka plokki jäänud, siis ei saa sõita.Mida ma tegema peaksin???
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Pidurid kuumenevad: Silindrid kinni, piduriõli tagasivool puudub, rattalaagrid läbi või lõtk suur.
Pidurikolbi viib tagasi silindri kandiline rõngastihend. Kui silinder vana ja kipub peale jääma, kolb aga liigub kergelt. Võtke ja keerake tihend välimise poolega sissepoole. Siis hakkab ta jälle oma ülesannet täitma. Vana tihend on väljapoole veninud ja ei tagasta enam kolbi.
Pidurikolbi viib tagasi silindri kandiline rõngastihend. Kui silinder vana ja kipub peale jääma, kolb aga liigub kergelt. Võtke ja keerake tihend välimise poolega sissepoole. Siis hakkab ta jälle oma ülesannet täitma. Vana tihend on väljapoole veninud ja ei tagasta enam kolbi.
C
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Ma küsiks ,et kas 06 ja 01 tagapidurite krontsteinid (käsipiduri hoob trummlis) On erinevad? Probleem selles ,et käsipidur ei pidurda autot. klotsid said uued ja silindrid kah 05 omad (ära sai võetud klotsidelt vedrud) Käsipiduri sain käima nii ,kui panin kahe klotsi vahelise metall lehe vahele ja käsipiduri hoova vahele u 2mm pleki tüki.Kuid uute klotsidega on see asi veidi imelik ja originaalis plekke pole
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
ühesõnaga on see hammas kulunud 2 mm ,mis on vahetüki otsas ja uut vaja , Kuid samamoodi peaks kuluma ka käsipiduri hoob (trummilis) nii ,et vaja ka hooba . Küsiks veel ,et olen näinud neid hoobasid pool kumeraid ,kui ka sirgeid ( on neil vahe kah ,või on üx lihtsalt mõeldud 01 ja teine 06 vedrudega klotsidele) Ma mõtlen käsipiduri seisukohalt