Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
m
MarT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 26 Apr 2008 15:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas MarT »

sinna kässari nupu keskele saab väikse augu puurida, ja sinna sisse siis kruvi keerata, kruvi kinni-stopper ei tööta, kruvi lahti, stopper töötab
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

sai eelmine nädal laiali lammutatud 05 isereguleeirvad silindrid ja ma tooks nüüd välja oma teooria . Kuna autox on 06 ,siis on tal originaalis 01 silindrid ja vedrudega klotsid. Märgates ,et need vedrud liiguvad igal klotsil eri jõuga ja mõnel on isegi asi roostes ,siis märkasin ,et 05 silinder reguleerib 1-2 mm klotsi ja trummli vaheks ning seda on võimalik muuta ,kui silindri sees olevale rõnga kinnitusele seibe alla panna. Said siis klotsidelt vedrud ära võetud ja pandud teised silindrid. Nüüd ongi värk ,et kuna rõhuregulaatorit kah pole ,siis mis saab sellest ,kui hakkavad tagarattad plokeeruma samal ajal ,kui esimesed. Motamees rääkis ,et ei tohi nii olla aga ,et äkki siis peaks panema neid reguleer seibe rohkem ,et tagaklotside trummli ja klotsi vahe oleks suurem ning ,et esimesed plokeeruksid enne ,kui tagumised ( muidugi tugeval vajutamisel pokeeruvad kõik rattad)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Survet mingite seibidega muuta ei saa. Lihtsalt piduri tühikäik läheb suuremaks, kui klotsid trumlist rohkem eemal. Ennem ei hakka ka esimesed võtma, kui tagumised vasta trumlit. Siin kehtib mingi koolis õpetatud reegel, et surve on suletud süsteemi igas nurgas ühene.
C
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

ma seda tühikäiku mõtlesingi ,et esimesed läheksid ennem vastu klotse ,kui tagumised ,kuid on vist nii ,et peasilinder jaotatud taga ja esi piduritele nii ,et on nagu 2 silindrit üksteise otsas ja siis muidugi on nii ,et klotsid võivad ees minna vastu ketast kyll varem ,kui taga aga sellest suureneb piduri pedaali vabakäik ja kui vaja esimesed plokeeruma saada ,siis peab peasilindrist kogu õli olema rõhu all nii ees ,kui taga. ainus võimalus ,mis on väga loll on see ,et taga on natuke õhku sees ja selle võrra on taga pidurdamine kehvem ,kui ees. Kuid kui ei hakka mingite piduritega jamama ja jätaks nii nagu ,et kõik rattad korraga,mis siis juhtuma hakkab?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Igapäevaelus ei juhtu midagi. Mingil elust enesest tulnud "põdratestil" võib aga väga halvasti minna.
C
r
raidos
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas raidos »

Entusiasm hakkab juba raugema, ikka ei saa õhku välja pidurisüsteemist :( Vahetasin tagumised töösilindrid (uued), panin igaks juhuks klotsid kõrgema kattega, pump paar kuud tagasi vahetet, aga mitte halligi... :(

Kui suur on võimalus, et uuena ostetud pump osutus mingiks juraks? Tookord veel võtsin kallima variandi... Ahh jaa, kõik torud on pingutatud pumba küljes kenasti, poldid all kinni, pump on ikka kuidagi õline altpoolt pidevalt. Ega see ka normaalne pole ju?
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

muidugi mitte. Kas on näha ,et kuskilt õli tilgub kui kah ,siis tee kindlaks ,kust ja mis põhjusel. õli lekkimine on lubamatu
r
raidos
Suletud kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas raidos »

Korralikul vaatlusel selgus, et märjad on need kohad, kus anumast tulevad voolikud kinnituvad pumba külge. Lähiajal selgitan välja, kas voolikud või on mureks midagi tõsisemat.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Algselt postitas: raidos
Korralikul vaatlusel selgus, et märjad on need kohad, kus anumast tulevad voolikud kinnituvad pumba külge. Lähiajal selgitan välja, kas voolikud või on mureks midagi tõsisemat.
Mureks on sul need plastmass otsikud pumba küljes, mille otsa voolikud käivad. Nood suhteliselt õrnad asjad ning kui vähegi painutamist saavad näiteks vooliku klambrit kinni keerates või mõnd muud tööd seal lähedal tehes, murduvad ära ja hakkavad läbi andma ning õhku sisse tõmbama.

Poest ostad uued otsikud koos kummitihendiga (võid võtta ka vana küljest) ning sakilised stopperrõngad. (Noid ära vana küljest võta vaid pane uus) Kokku peaks maksma ca 20-25 EEK ja asi korras.

Paika sain mina need kõige paremini (12 või 13 täpselt ei mäleta) padrunvõtmega surudes. Siis läheb stopperrõngas ilusti otse sisse.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
m
Marcuz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 286
Liitunud: 05 Okt 2002 14:15
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Autod: Avensis 2.0i
Kontakt:

Postitus Postitas Marcuz »

Pidurid korisevad :yllatunud
Pidurid töötavad hästi ja kiirelt hoolt pidurdades pole midagi, aga kui auto hakkab juba seisma jääma siis tuleb alt korinat ja päris kõvasti. Siis piduripedaal veic ka vibreerib. Kohalt ära minnes jälle koriseb, kuigi pidurit ei hoia pealgi ja kui hoog juba suureneb, siis korin hakkab vaikselt intervalliga lakkama kuni kaob täiesti. Kui see alguses hakkas, siis tundus mulle, et korin oli kõvem just vaikse hooga rooli keerates, aga ma ei saa aru kuidas see saab piduritega seotud olla..:puzzled Ise arvan, et pean tagapidurid üle vaatama, sest tean, et üks silinder ajab väheke vedelikku läbi ja kui varem kässari peale tõmbasin ja kallakul ikkagi veerema hakkas, tegi natuke samalaadset korinat... äkki on mõni pidur peale jäänud??
Hüvasti Punane Nool :\'( ..jäänud on mälestus hea...
s
sandersass
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Mida teha kui pidurid jäävad peale???

Postitus Postitas sandersass »

Mida teha kui pidurid jäävad peale???

Mul on probleem piduritega. Mis am tegema peaksin??
Kui ma sõitma läksin ja pidureid vajutasin siis jäid mul juhipoolsed eest pidurid peale ja läksid kuumks ja siis ma ostsin uued silindrid sisse ja jälle sama jama, kogu aeg jäävad peale ja lähevad kuumaks , ma olen neid õhutanud ja ikka jääb peal, esi ratas on ka plokki jäänud, siis ei saa sõita.Mida ma tegema peaksin???
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Pidurid kuumenevad: Silindrid kinni, piduriõli tagasivool puudub, rattalaagrid läbi või lõtk suur.

Pidurikolbi viib tagasi silindri kandiline rõngastihend. Kui silinder vana ja kipub peale jääma, kolb aga liigub kergelt. Võtke ja keerake tihend välimise poolega sissepoole. Siis hakkab ta jälle oma ülesannet täitma. Vana tihend on väljapoole veninud ja ei tagasta enam kolbi.
C
u
uudopyvi
Suletud kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas uudopyvi »

siia teemasse natuke ot küsimus aga ei hakka uut teemat tegema..

palju maksavad umkaudselt lada (03) esimesed piduriklotsid?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

15eek tükk
C
b
burner
Suletud kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas burner »

sama asi, et ei hakka uut teemat tegema: kas 01-e esimesed piduri supordid 06-ele istuvad?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

01-07 kõik suportid samad. Ka klotsid.
C
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Ma küsiks ,et kas 06 ja 01 tagapidurite krontsteinid (käsipiduri hoob trummlis) On erinevad? Probleem selles ,et käsipidur ei pidurda autot. klotsid said uued ja silindrid kah 05 omad (ära sai võetud klotsidelt vedrud) Käsipiduri sain käima nii ,kui panin kahe klotsi vahelise metall lehe vahele ja käsipiduri hoova vahele u 2mm pleki tüki.Kuid uute klotsidega on see asi veidi imelik ja originaalis plekke pole
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Ehk on käsipiduritrossiga midagi (roostes)?

Endal oli sama jama. Kuna käsipidur enam ei pidanud, panin uued klotsid....kuigi vanad ei olnud nii kulunud minu arust. Kuid ikkagi pidas hästi vähe. Ostsin siis uue trossi ja asi korras.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Laurimetallile: On veel üks asi mida sa pole vahetanud. Trummli kulumine mõjutab samuti seda vahetüki pikkust. Trumlil antud oma max diameeter. Pärast seda tuleb ta lihtsalt välja vahetada.
C
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

ühesõnaga on see hammas kulunud 2 mm ,mis on vahetüki otsas ja uut vaja , Kuid samamoodi peaks kuluma ka käsipiduri hoob (trummilis) nii ,et vaja ka hooba . Küsiks veel ,et olen näinud neid hoobasid pool kumeraid ,kui ka sirgeid ( on neil vahe kah ,või on üx lihtsalt mõeldud 01 ja teine 06 vedrudega klotsidele) Ma mõtlen käsipiduri seisukohalt
Vasta