Väga hästi sobib selleks ka joogikõrs...jämedam ma mõtlen...otsa pead ainult nii sulatama, et nipli juures ei tekiks õhuvahet...
Edit: Muidugi parem on kasutada selleks voolikut...tsiklitel kasutati kunagi läbipaistvat plastikusarnasest materjalist kütusevoolikut...see on vast kõige parem selleks...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Algselt postitas: sigle
Peasilindrist tulev toru(mis peaks minema tagasilda) läheb juurdepandud silindri pealevooldu(see värk seal keermestatud, et pidurit vajutades laiali ei lendaks) ning lisatud silindrist edasi läheb tagasillal olevasse kolmikusse. Ja see stopper, mis tuleks kolvi taha panna on selleks, et jalaga pidurdades kolb välja ei hüppaks.
kuhu kohta seal see stopper pannakse?? oletame, et ma kasutan siduri peasilindrit, siis ei saa ma ju seda keermestada, sest seal on ju see pealevool plastmassist otsaga??? ja kui ma selle lisa silindri sinna vahele panen, siis käivad tagapidurid sealt läbi?? kas on see üldse nii võimalik??? pean just silmas seda, et ka siduri pesilindrist annab niimodi pidurivedelikku "läbi" juhtida ja samas ka käsipiduriks kasutada???
Algselt postitas: sigle
Peasilindrist tulev toru(mis peaks minema tagasilda) läheb juurdepandud silindri pealevooldu(see värk seal keermestatud, et pidurit vajutades laiali ei lendaks) ning lisatud silindrist edasi läheb tagasillal olevasse kolmikusse. Ja see stopper, mis tuleks kolvi taha panna on selleks, et jalaga pidurdades kolb välja ei hüppaks.
kuhu kohta seal see stopper pannakse?? oletame, et ma kasutan siduri peasilindrit, siis ei saa ma ju seda keermestada, sest seal on ju see pealevool plastmassist otsaga??? ja kui ma selle lisa silindri sinna vahele panen, siis käivad tagapidurid sealt läbi?? kas on see üldse nii võimalik??? pean just silmas seda, et ka siduri pesilindrist annab niimodi pidurivedelikku "läbi" juhtida ja samas ka käsipiduriks kasutada???
:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled
Ja piltlikult näeks siis asi selline välja???
Stopper on tal tegelikult olemas, aga räägivad mõned, et pidi nõrgaks jääma(ei tea, endal pole seda veel lõhki õnnestunud tallata) jutt siis sellest stoprist, mis asetseb silindri salongipoolses otsas. pealevoolu keermestamiseks tuleb see plastik üleüldse na**** visata ja sellele junnile siis korralik sisekeere keerata ning siis on vaja vastavat tutsi, mis sobiks sinna, et toru külge keerata. Väliselt näeb ta siis selline välja nagu pildilgi. Vastuseks sellele küsimusele, et kas ta läbi voolab sealt, JAHH VOOLAB KÜLL:) ainult mõlemaid pidureid korraga kasutada ei saa(hakkab kässari kangi tagasi sikutama)
Jutt tuli pikk ja lohisev niiet, kes tahab aru saada, see saab ja teised:cul
Missugused pidurid on kõige paremad ,kas reguleeritavad(2101) ise reguleerivad (2106) või isereguleerivad (2105). Olen näinud ka kombinatsooni ,kus on 05 silindrid ja 01 sild ,koos nende reguleer muteritega (seal taga)
seal esimese piduri sadulas on need kolvid, kuidas neid sealt kätte saada?ühe sain kätte nii et pumpasin ja kolb tuli lahti aga seejärel tuli sealt pidurivedelik välja ja teisi ei lükanud lahti ja need seal kinni kah, nüüd võtsin sadula maha ja olex vaja need sealt kätte saada sest vaja puhastada ja lihvida et need hakkaksid tööle, sest ennem olid pidurid peal ja silindrid ei töödanud
Palju kindlam ja vähem jama uued panna. Uute hind 75eek tk kuskil. Remontkomplekt 20eek.
Kui ikka tõesti ise tahad teha siis on mitmeid võimalusi. Kui väga kõvasti kinni siis õhuga lastes ilmselt ei tule- selle töö juures tuleb ka ohutust jälgida. Viimane variant on ühele augule punn ette ja teisele määrdenippel. Siis tavotipritsiga pressib alati välja. Pärast ainult hirmsasti puhastamist
võtsin lahti ja sain ühe tööle aga teist mitte, nii et ocustasin uued kõik osta et plex pärast probleeme, aga küsimis et mida see remontkomplekt tähendab/sisaldab?
tänud motamees, tegelt ostsinig tihendite komplekti ennem aga lihtsalt ei teadnud et seda nimetatkse remontkomplektiks:D
nii nüüd sai esimestel ära vahetatud silindird ja tagumistel kah ning peasilinder kah, aga probleem selles et õhutad ära ja siis tuleb kogu õhk välja ja ootad 5 minutit siis hakkad uuesti õhutama on õhk jälle sees, loogiliselt mõtlen et viga siis peab selles olema et saab õhu sisse kuskilt, aga sama lugu esimesete ja tagumsitega aga ramtust lugesin et alates peapumbast on esimesd ja tagumsied 2 erinevat süsteemi nii et äkki siis 2 viga või viga paagis?, ja kui õhk sisse tuleb siis peax kuskilt ju pidurivedelik väljas olema, aga ei leidnud seda ksukilt, nii et mõistus täica otsas, mõtleisn et kontrollin veel piduritorusi aga esmasel kontrollimisel ei pasitnud küll midagi
täna vahetsin ja puhastasin veel voolkuid ja paagi, reguleeriisn siis veel piduripedaali vabakäiku, aga ikka sama viga õhutad ära siis korras ja 5minuti pärast jälle õhk sees, kas keegi oskaks mulle veel midagi soovitada mu mõistus täica ocas ja kuidas see pedaalikäigu reguleerimine käib, et teaks kas tegin õieti??
Üks mõte tuli veel. Ega sul tagapidurid "isereguleeruvad" ole? Kui ei, siis äkki on klotsid trumlist liiga kaugel... Äkki aitab, kui neid ekstsentrikust nati peale keerata...