Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Väga hästi sobib selleks ka joogikõrs...jämedam ma mõtlen...otsa pead ainult nii sulatama, et nipli juures ei tekiks õhuvahet...
Edit: Muidugi parem on kasutada selleks voolikut...tsiklitel kasutati kunagi läbipaistvat plastikusarnasest materjalist kütusevoolikut...see on vast kõige parem selleks...:cool:
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

Algselt postitas: sigle
Peasilindrist tulev toru(mis peaks minema tagasilda) läheb juurdepandud silindri pealevooldu(see värk seal keermestatud, et pidurit vajutades laiali ei lendaks) ning lisatud silindrist edasi läheb tagasillal olevasse kolmikusse. Ja see stopper, mis tuleks kolvi taha panna on selleks, et jalaga pidurdades kolb välja ei hüppaks.

kuhu kohta seal see stopper pannakse?? oletame, et ma kasutan siduri peasilindrit, siis ei saa ma ju seda keermestada, sest seal on ju see pealevool plastmassist otsaga??? ja kui ma selle lisa silindri sinna vahele panen, siis käivad tagapidurid sealt läbi?? kas on see üldse nii võimalik??? pean just silmas seda, et ka siduri pesilindrist annab niimodi pidurivedelikku "läbi" juhtida ja samas ka käsipiduriks kasutada???

:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled

Ja piltlikult näeks siis asi selline välja???
Pilt
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

tegin väikse skeemi ka

Pilt
j
juimar haagis
Suletud kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas juimar haagis »

Algselt postitas: jeejee
Algselt postitas: sigle
Peasilindrist tulev toru(mis peaks minema tagasilda) läheb juurdepandud silindri pealevooldu(see värk seal keermestatud, et pidurit vajutades laiali ei lendaks) ning lisatud silindrist edasi läheb tagasillal olevasse kolmikusse. Ja see stopper, mis tuleks kolvi taha panna on selleks, et jalaga pidurdades kolb välja ei hüppaks.

kuhu kohta seal see stopper pannakse?? oletame, et ma kasutan siduri peasilindrit, siis ei saa ma ju seda keermestada, sest seal on ju see pealevool plastmassist otsaga??? ja kui ma selle lisa silindri sinna vahele panen, siis käivad tagapidurid sealt läbi?? kas on see üldse nii võimalik??? pean just silmas seda, et ka siduri pesilindrist annab niimodi pidurivedelikku "läbi" juhtida ja samas ka käsipiduriks kasutada???

:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled

Ja piltlikult näeks siis asi selline välja???
Pilt
Stopper on tal tegelikult olemas, aga räägivad mõned, et pidi nõrgaks jääma(ei tea, endal pole seda veel lõhki õnnestunud tallata) jutt siis sellest stoprist, mis asetseb silindri salongipoolses otsas. pealevoolu keermestamiseks tuleb see plastik üleüldse na**** visata ja sellele junnile siis korralik sisekeere keerata ning siis on vaja vastavat tutsi, mis sobiks sinna, et toru külge keerata. Väliselt näeb ta siis selline välja nagu pildilgi. Vastuseks sellele küsimusele, et kas ta läbi voolab sealt, JAHH VOOLAB KÜLL:) ainult mõlemaid pidureid korraga kasutada ei saa(hakkab kässari kangi tagasi sikutama)
Jutt tuli pikk ja lohisev niiet, kes tahab aru saada, see saab ja teised:cul
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ei hakka kässari kangi tegsi kiskuma. Silindrina võid kasutada ka mosse oma. Minuteada sellel pealevoolul ka keere sees.
C
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

juhhuuuu :):) käsipiduri mure ka siis nüüd lahendatud, seega peaks varsti minu siksil taga ketaspidurid olema :P
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

oi ja millised veel :cool: täna käisin vaatamas! julm! Mehele on palju antud loodusepoolt... tahaks kah!
Pilt
Pilt
Pilt
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Pidurite võrdlus

Postitus Postitas Laurimetall »

Missugused pidurid on kõige paremad ,kas reguleeritavad(2101) ise reguleerivad (2106) või isereguleerivad (2105). Olen näinud ka kombinatsooni ,kus on 05 silindrid ja 01 sild ,koos nende reguleer muteritega (seal taga)
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

Kõige paremad milleks???? mugavuse poolest on ikka isereguleeruvad 03/06 omad, ei pea pidureid reguleerima.
z
zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

Postitus Postitas zikz »

seal esimese piduri sadulas on need kolvid, kuidas neid sealt kätte saada?ühe sain kätte nii et pumpasin ja kolb tuli lahti aga seejärel tuli sealt pidurivedelik välja ja teisi ei lükanud lahti ja need seal kinni kah, nüüd võtsin sadula maha ja olex vaja need sealt kätte saada sest vaja puhastada ja lihvida et need hakkaksid tööle, sest ennem olid pidurid peal ja silindrid ei töödanud
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Palju kindlam ja vähem jama uued panna. Uute hind 75eek tk kuskil. Remontkomplekt 20eek.
Kui ikka tõesti ise tahad teha siis on mitmeid võimalusi. Kui väga kõvasti kinni siis õhuga lastes ilmselt ei tule- selle töö juures tuleb ka ohutust jälgida. Viimane variant on ühele augule punn ette ja teisele määrdenippel. Siis tavotipritsiga pressib alati välja. Pärast ainult hirmsasti puhastamist
C
z
zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

Postitus Postitas zikz »

võtsin lahti ja sain ühe tööle aga teist mitte, nii et ocustasin uued kõik osta et plex pärast probleeme, aga küsimis et mida see remontkomplekt tähendab/sisaldab?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Remontkomplektis uued tolmukotid ja rõngastihendid kolvi ja silindri vahele. Nelja silindri jaoks.
C
z
zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

Postitus Postitas zikz »

tänud motamees, tegelt ostsinig tihendite komplekti ennem aga lihtsalt ei teadnud et seda nimetatkse remontkomplektiks:D
nii nüüd sai esimestel ära vahetatud silindird ja tagumistel kah ning peasilinder kah, aga probleem selles et õhutad ära ja siis tuleb kogu õhk välja ja ootad 5 minutit siis hakkad uuesti õhutama on õhk jälle sees, loogiliselt mõtlen et viga siis peab selles olema et saab õhu sisse kuskilt, aga sama lugu esimesete ja tagumsitega aga ramtust lugesin et alates peapumbast on esimesd ja tagumsied 2 erinevat süsteemi nii et äkki siis 2 viga või viga paagis?, ja kui õhk sisse tuleb siis peax kuskilt ju pidurivedelik väljas olema, aga ei leidnud seda ksukilt, nii et mõistus täica otsas, mõtleisn et kontrollin veel piduritorusi aga esmasel kontrollimisel ei pasitnud küll midagi
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

point selles ,et 05 on ise reguleerivad silindrid ,aga 06 klotsid ,kummad on paremad? 05 silindritega saab kasutada odavaid 01 klotse
z
zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

Postitus Postitas zikz »

täna vahetsin ja puhastasin veel voolkuid ja paagi, reguleeriisn siis veel piduripedaali vabakäiku, aga ikka sama viga õhutad ära siis korras ja 5minuti pärast jälle õhk sees, kas keegi oskaks mulle veel midagi soovitada mu mõistus täica ocas ja kuidas see pedaalikäigu reguleerimine käib, et teaks kas tegin õieti??
a
ats007
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ats007 »

Mul oli täpselt sama jama. Põhjuseks oli mul aga esimeste piduriklotside ärakulumine (katet oli vaid paari milli jagu). Uued klotsid ja asi korras!
z
zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

Postitus Postitas zikz »

mul uued klotsid ka peal ei midagi:(
a
ats007
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ats007 »

Üks mõte tuli veel. Ega sul tagapidurid "isereguleeruvad" ole? Kui ei, siis äkki on klotsid trumlist liiga kaugel...:puzzled Äkki aitab, kui neid ekstsentrikust nati peale keerata...
z
zikz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 346
Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
Asukoht: Tallinn
Autod: citroen,fiat,renault

Postitus Postitas zikz »

ei oel isereguleeruvad, eksentrikud on paigas ja kui polekski siis plex ka midagi sest mul probleem selles et saab kuskilt õhu sisse,aga ei tea kust
Vasta