Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
m
mikser21
Suletud kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mikser21 »

need pubad tahavad kiiresti per.e minna...mul oli 1 läbi aga autoga sain kaasa...nüüd pian veel klotsid ostma..
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Esialgne postitaja mikser21
need pubad tahavad kiiresti per.e minna...mul oli 1 läbi aga autoga sain kaasa...nüüd pian veel klotsid ostma..

Mis nad nüüd siis nii kiiresti p****e lähevad...juhul kui sa neid iga nädal ei näpi, ei tohiks nendega eriti suurt midagi juhtuda...palju siis ikka pidureid õhutatakse...tavaliselt lähevad need läbi siis, kui oskamatult neid keerama hakatakse...jäetakse nippel saastast puhastamata ning hakatakse suurema võtmega kohe keerama, ning siis just keerataksegi nukid niplil maha...iga asja jaoks ikka oma suurus...:cool:
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
l
Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

Postitus Postitas Laurix »

mitte alati...isegi vaeva nähtud nende niplitega...lihtsalt peale õhutamist sai korralikult jõuga kinni keeratud...kuid mingi põhjusega (pidurivooliku purunemisega vist)oli vaja uuesti õhutada ja siis ei tahtnud enam lahti tulla...lehtvõtmega pole mõtetki üritada:( ...padrun ainult...või silmus:rolleyes
põlluralli rules
p
pvr
Suletud kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pvr »

Esialgne postitaja PuZuP
juhul kui padrunit pärast veel esteetilistel kaalutlustel ei planeerita kasutada...
kuidas kasutataxe padrunit esteetilistel kaalutlustel, kas see on mingi tuuningu alaliik, et minul on kõige ilusam tööristakast ???:P

aga küsimus järgmine üks tagapidur kipb peale jääma, aga mitte nii et pöörlemisel aru oleks saada et vastu käib, kui auto üles tõsta ja käega keerata käib täitsa vabalt aga ca100km/h viskab haisu salongi ja pärast katsudes on trummel kuum, aja see ka veel et hiljuti vahetatud tagumised ja esimesed töösilindrid ja pump on remondidtud, tegu on 2140 ega (et nägu ot nati)
k
kristjansen
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Pidurid

Postitus Postitas kristjansen »

kui pidurdan siis kostub tagant ratastest sahin nagu oleks klotsid läbi... klotsid aga on täiesti normis... ei saa aru... või on see seotud niiskete ilmadega??
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui on vale materjal (midagi isearetatut või poest mingi koperatiivi oma) pidurikatteks siis teeb ka sellist häält.
Mul sõber pani kunagi volga klotsidest ja natukese aja pärast viskas minema kuna tegi niiiiiii santi häält nagu oleks olnud vasta rauda.
C
m
M.I.R.
Foorumi kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 10 Mai 2003 20:41
Asukoht: TALLINN
Autod: VW GOLF GL '94

Postitus Postitas M.I.R. »

Mu siksil kostus kah, see oli vist kunagi suvel, pidurdades tagant selline hõõruv ja sahisev heli. Mõtlesin, et ah mis siis, ikkagi ju pidurdab. A ühel päeval kui tagurdama hakkasin, üks ratas plokis ja liikumine sellise autoga suht võimatu. Võtsin siis ratta maha ja mis ma näen- tükk seda klotsi materjali lahti tulnud ja ää murdund:o:P:sein
Kui klotsid täiesti korras, siis pole ju midagi karta, ega hääl sega sõitmist;)
m
mikser21
Suletud kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mikser21 »

äkki vale pidurivedelik...:P meil siin bmw sama kamm...või mansetid on kulund...igatahes kõik mis liigub see kulub vaata peasilinder üle äkki on seal probleem...:(
2
2107
Suletud kasutaja
Postitusi: 165
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas 2107 »

Tõenäoliselt on seisupidur liiga peale keeratud. Kui auto üles tõsta vajub sild alla ja tross ka lõdvemaks, kui koormus peal veab trossi liiga pingule.
PS. Mossele ei ole valet pidurivedelikku, kõik sobivad tänavasõiduks.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esialgne postitaja pvr
kui auto üles tõsta ja käega keerata käib täitsa vabalt aga ca100km/h viskab haisu salongi ja pärast katsudes on trummel kuum
Küll vana asi juba aga äkki on hoopis siduri viga. Suurel kiirusel hakab libisema. Sõites ju tagaratta haisu ei tohiks sisse lüüa. Kuumad on nad ju koguaeg. Ainult selliselt kiiruselt seismajäämine võtab nad juba kuumaks.
Kui korras siis ütle. Huvitav teada ka mis viga ja rohkem ei segata ka sind selle asjaga.
C
p
pvr
Suletud kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pvr »

Pikk jutt sitt jutt aga eks ma üritan seletada. Asi algas pärast tagumistetöösilindrite vahetamist kuna ma ostsin poest (mottamehe soovitusel) tutikad silindrid 2140 omad, aga kuna eelnevas kondistsioonis olid mul 412 töösilindrid mis on tsipa lühemad siis hakkas asi kuumaks minema, sai siis relakaga tööd tehtud ja oodatud törts paika kulumist ja kõik korras, aga kärsa hais ei kadunud kusagilt ja ratas läks ikke soojaks, see tuleb nägu välja tuleb laagrist. Kärsaghais tuli ikagi sidurist mis ytles täielikult ülese 130 iga tartu poole sõites, nüüd masin juba üle kuu aja küljepeal sidur välja vahetatud agakäigukastis sünkronisaatorite vahetamine lihtsalt ajapuudusel pooleli, õpingud ja noorsoo poliitika :D edandamine võtab oma aja. ja kui juba korra küljeli siis on mõtekas kõik tööd ära teha. omme on vabapäev võib kasti kokku panema hakata.


ps loodan etolen arusaadav kirjavigu suht palju väsimus surub peale
s
slikk
Suletud kasutaja
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas slikk »

kõige lihtsam on nii saada piduritrumblit kätte, et topid sealt nn tirimis aukudest mingit head kraami sisse n: trotüüli, plastiiti vms ja üks detonaator ka sisse sokutada ja lihtne nupuvajutus: tadaaa!!imeline ja üllatav tulemus.tuli nii mõndagi lahti, mis ennem lahti ei tulnud!!irw...:):D:P:lol
b
banof
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

trummlite eemaldamine

Postitus Postitas banof »

paned auto käima ja võtad ratta alt ära..tõstad auto ülesse ja istud autosse.
paned mingi 2-3 käiguga natukene ringi kiirema hooga ja siis pidurit..siis tulevad ise maha..aga ole ettevaatlik,sest se võib sealt hooga maha tulla:spin
k
kummisuitsetaja
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kummisuitsetaja »

Kui muu ei aita,siis suur haamer alati aitab:cool: Kuumaks,vett peale visata,üks suur pauk ja tuleb lahti nii mis koliseb;)
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Esialgne postitaja Kummisuitsetaja
Kui muu ei aita,siis suur haamer alati aitab:cool: ;)
ei aita see suur haamer sittagi...lihtsalt peksad trummlid puruks...muidugi vuib aidata aga kui ikka on kinni siis on kinni....mina endal peksin vanad trummlid puruks mudu kätte ei saand
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

pidurid "jäätuvad" kinni

Postitus Postitas Kytt »

mul piduritega sis siuke jama, et kui ommikul vaja kuskile sõita sis praktiliselt kohalt ei saagi-pidurid peal. liikuma saab sis kui pöörded vähemalt 5000 peal ja vaikselt siduriga mängida, 100-200 meetrit sõitu ja probleem kaob.
milles viga, kuidas vältida????
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Eks sul on pidur natuke peal. Tuleb hakata pidurisilindritega jamama.
Teine asi . Talvel mitte käsipidurit kasutada. Tuled sõidust on trummlid soojad. Tõmbad käsika peale ja nati aja pärast on piduriklotsid kinni külmunud. Natuke niiskust ikka seal vahel on. Eriti lumetuisuga. Sama võib olla ka esiklotsidega. Sinna ei saa aga midagi parata.
Kunagi talvel praamipeale sõites panin seal käsipiduri (seal peab) peale. Maha minema hakates olid klotsid kinni. Esirataste kraapides ja tagarataste lohinal sõitsin siis praamilt maha. Stividor vaatas lolli näoga- Mis see loll nüüd teeb. Mul oli siis Niva.
C
h
hullmaks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
Asukoht: Tallinn, mustamäe
Autod: vaz2105
Kontakt:

Postitus Postitas hullmaks »

teinekord kasulik ka k2sipidur pingutusest j2rgi lasta, saab ka klotsid veica kaugemale trumlist
-
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Ka on 1 võimalus nii et keerad pika poldi sisse sealt väiksest august(sealt kus olid need lisapoldid).Keerad sealt pika poldi sisse ja kui polt põhja jõuab keera edasi ja trummel surub ennast ise pealt ära.
m
M.I.R.
Foorumi kasutaja
Postitusi: 58
Liitunud: 10 Mai 2003 20:41
Asukoht: TALLINN
Autod: VW GOLF GL '94

Postitus Postitas M.I.R. »

Kas need augud(neid seal ju neli, aga polte ainult kaks) mitte polegi mõeldud trummlite eemaldamiseks, ise igatahes olen seda kasutanud ja töötab;)
Vasta