Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Esialgne postitaja mikser21
need pubad tahavad kiiresti per.e minna...mul oli 1 läbi aga autoga sain kaasa...nüüd pian veel klotsid ostma..
Mis nad nüüd siis nii kiiresti p****e lähevad...juhul kui sa neid iga nädal ei näpi, ei tohiks nendega eriti suurt midagi juhtuda...palju siis ikka pidureid õhutatakse...tavaliselt lähevad need läbi siis, kui oskamatult neid keerama hakatakse...jäetakse nippel saastast puhastamata ning hakatakse suurema võtmega kohe keerama, ning siis just keerataksegi nukid niplil maha...iga asja jaoks ikka oma suurus...

-
lLaurix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 133
- Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: M400/1 Omega2.4
- Kontakt:
mitte alati...isegi vaeva nähtud nende niplitega...lihtsalt peale õhutamist sai korralikult jõuga kinni keeratud...kuid mingi põhjusega (pidurivooliku purunemisega vist)oli vaja uuesti õhutada ja siis ei tahtnud enam lahti tulla...lehtvõtmega pole mõtetki üritada:( ...padrun ainult...või silmus:rolleyes
põlluralli rules
kuidas kasutataxe padrunit esteetilistel kaalutlustel, kas see on mingi tuuningu alaliik, et minul on kõige ilusam tööristakast ???:PEsialgne postitaja PuZuP
juhul kui padrunit pärast veel esteetilistel kaalutlustel ei planeerita kasutada...
aga küsimus järgmine üks tagapidur kipb peale jääma, aga mitte nii et pöörlemisel aru oleks saada et vastu käib, kui auto üles tõsta ja käega keerata käib täitsa vabalt aga ca100km/h viskab haisu salongi ja pärast katsudes on trummel kuum, aja see ka veel et hiljuti vahetatud tagumised ja esimesed töösilindrid ja pump on remondidtud, tegu on 2140 ega (et nägu ot nati)
-
kkristjansen
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 2
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Pidurid
kui pidurdan siis kostub tagant ratastest sahin nagu oleks klotsid läbi... klotsid aga on täiesti normis... ei saa aru... või on see seotud niiskete ilmadega??
-
mM.I.R.
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 58
- Liitunud: 10 Mai 2003 20:41
- Asukoht: TALLINN
- Autod: VW GOLF GL '94
Mu siksil kostus kah, see oli vist kunagi suvel, pidurdades tagant selline hõõruv ja sahisev heli. Mõtlesin, et ah mis siis, ikkagi ju pidurdab. A ühel päeval kui tagurdama hakkasin, üks ratas plokis ja liikumine sellise autoga suht võimatu. Võtsin siis ratta maha ja mis ma näen- tükk seda klotsi materjali lahti tulnud ja ää murdund
P:sein
Kui klotsid täiesti korras, siis pole ju midagi karta, ega hääl sega sõitmist;)
Kui klotsid täiesti korras, siis pole ju midagi karta, ega hääl sega sõitmist;)
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Küll vana asi juba aga äkki on hoopis siduri viga. Suurel kiirusel hakab libisema. Sõites ju tagaratta haisu ei tohiks sisse lüüa. Kuumad on nad ju koguaeg. Ainult selliselt kiiruselt seismajäämine võtab nad juba kuumaks.Esialgne postitaja pvr
kui auto üles tõsta ja käega keerata käib täitsa vabalt aga ca100km/h viskab haisu salongi ja pärast katsudes on trummel kuum
Kui korras siis ütle. Huvitav teada ka mis viga ja rohkem ei segata ka sind selle asjaga.
C
Pikk jutt sitt jutt aga eks ma üritan seletada. Asi algas pärast tagumistetöösilindrite vahetamist kuna ma ostsin poest (mottamehe soovitusel) tutikad silindrid 2140 omad, aga kuna eelnevas kondistsioonis olid mul 412 töösilindrid mis on tsipa lühemad siis hakkas asi kuumaks minema, sai siis relakaga tööd tehtud ja oodatud törts paika kulumist ja kõik korras, aga kärsa hais ei kadunud kusagilt ja ratas läks ikke soojaks, see tuleb nägu välja tuleb laagrist. Kärsaghais tuli ikagi sidurist mis ytles täielikult ülese 130 iga tartu poole sõites, nüüd masin juba üle kuu aja küljepeal sidur välja vahetatud agakäigukastis sünkronisaatorite vahetamine lihtsalt ajapuudusel pooleli, õpingud ja noorsoo poliitika
edandamine võtab oma aja. ja kui juba korra küljeli siis on mõtekas kõik tööd ära teha. omme on vabapäev võib kasti kokku panema hakata.
ps loodan etolen arusaadav kirjavigu suht palju väsimus surub peale

ps loodan etolen arusaadav kirjavigu suht palju väsimus surub peale
trummlite eemaldamine
paned auto käima ja võtad ratta alt ära..tõstad auto ülesse ja istud autosse.
paned mingi 2-3 käiguga natukene ringi kiirema hooga ja siis pidurit..siis tulevad ise maha..aga ole ettevaatlik,sest se võib sealt hooga maha tulla:spin
paned mingi 2-3 käiguga natukene ringi kiirema hooga ja siis pidurit..siis tulevad ise maha..aga ole ettevaatlik,sest se võib sealt hooga maha tulla:spin
-
kkummisuitsetaja
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2067
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 4x2102, Jeep & Toyota
pidurid "jäätuvad" kinni
mul piduritega sis siuke jama, et kui ommikul vaja kuskile sõita sis praktiliselt kohalt ei saagi-pidurid peal. liikuma saab sis kui pöörded vähemalt 5000 peal ja vaikselt siduriga mängida, 100-200 meetrit sõitu ja probleem kaob.
milles viga, kuidas vältida????
milles viga, kuidas vältida????
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Eks sul on pidur natuke peal. Tuleb hakata pidurisilindritega jamama.
Teine asi . Talvel mitte käsipidurit kasutada. Tuled sõidust on trummlid soojad. Tõmbad käsika peale ja nati aja pärast on piduriklotsid kinni külmunud. Natuke niiskust ikka seal vahel on. Eriti lumetuisuga. Sama võib olla ka esiklotsidega. Sinna ei saa aga midagi parata.
Kunagi talvel praamipeale sõites panin seal käsipiduri (seal peab) peale. Maha minema hakates olid klotsid kinni. Esirataste kraapides ja tagarataste lohinal sõitsin siis praamilt maha. Stividor vaatas lolli näoga- Mis see loll nüüd teeb. Mul oli siis Niva.
Teine asi . Talvel mitte käsipidurit kasutada. Tuled sõidust on trummlid soojad. Tõmbad käsika peale ja nati aja pärast on piduriklotsid kinni külmunud. Natuke niiskust ikka seal vahel on. Eriti lumetuisuga. Sama võib olla ka esiklotsidega. Sinna ei saa aga midagi parata.
Kunagi talvel praamipeale sõites panin seal käsipiduri (seal peab) peale. Maha minema hakates olid klotsid kinni. Esirataste kraapides ja tagarataste lohinal sõitsin siis praamilt maha. Stividor vaatas lolli näoga- Mis see loll nüüd teeb. Mul oli siis Niva.
C