Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
p
pvr
Suletud kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pvr »

Peapumba mansettide vahetamise järel on pidurite õhutustamine üks igavene rist ja viletsus. Oma kogemustest soovitan, et ära hakka õhutustamisega pihta tagumistest silindritest, sul on vaja kõigepäält pumba sisse õli saada, kaku kusagilt pumbale lähemalt voolik lahti, ja sealt, põidla abiga lase pumbas olevat õhku välja, põhimõte sama mis nipli abil õhutustamine, lased sõbral pedaali põhja vajutada näpp peale ja ootad ja siis uuesti samamoodi seni kuni hakkab õli tulema.
p
pazz
Suletud kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pazz »

nii asi siis selline et hakkasin õhutama ja jama, eest juhipoolt ja tagan kõrvalistujapoolt õhutus niplil nukid maas ning lahti ei saa. Õhutasin siis eest kõrvalistuja poolset pidurit ning võtma hakkas hoopis teistpoolt ratas :P Nii andke nõu kuda ma need teised niplid lahti saan, tagant isegi pohhui võin tagumise piduri silndri ära vahetada aga eest ei taha kudagi lammutama hakata. Loodan et saate sellest textist aru. Inf olex oodatud:o
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui sul piduritorud keeravad( eest see kahe silindri vaheline kaar ) siis on sealt ka võimalus tasapisi õhku välja lasta.
C
p
pvr
Suletud kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pvr »

niplite lahtisaamisex on kõige parem võimalus poldieemaldajat kasutada, originaalis on se mõeldud nii et puurid poldile pikki telge augu sisse ja siis on selline vastuvindiga kooniline jurakas mida hakkad sisse keerama (auku pole vaja sisse puurida kuna niplil se juba on) ostad eelnevalt poest loomulikult uue nipli, tartu laada poes maxis see vist 8 või 7 eek
aga poldieemaldaja on kallim lõbu, mina sain enda niplite eemaldamiseks seda naabrimehelt laenata.
w
wax
Foorumi kasutaja
Postitusi: 193
Liitunud: 13 Mär 2002 10:16
Asukoht: Tallinn/Võru
Autod: Ladasid enam pole
Kontakt:

Postitus Postitas wax »

Originally posted by pvr
aga poldieemaldaja on kallim lõbu, mina sain enda niplite eemaldamiseks seda naabrimehelt laenata.
poldieemaldaja maksab 20-30 krooni ;)
a
asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas asjamees »

kui sa juba kandid maha keerasid siis kasuta ROTENBURGERI tange suured ja tugevad (saksa kvaliteet);) tööriist kogu eluks hinda ma enam ma ei mäleta. .aga sa võid ju ka torutangidega proovida.
p
pvr
Suletud kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas pvr »

Pea kuu on siis sellest möödas kui pidurid korda said. alguses töötas kõik ilusti, kuid täna hommikul et kooli minna hakkasin autot käivitama hoides jalga piduril tunnen et see imelikult sygavale läks, kakusin siis kapoti lahti ja etskae keegi oli piduri õli rotti pannud ja selle tagarataste alla valanud :) Asi lõppes õnnelikult kõigest kooli hilinemisega. Aga yhte ma siiski küsiksin miks mansetid pidasid pea kuu aega ilusti (agajalt sai vedeliku taset kontrollitud) ja siis yhe pauguga, vaest on uue ja vana õli kokku puutel ikka mingi keemilne reaksioon????
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mis jama jutud siinmingit niplit eemaldama. Uus pidurisilinder maksab sama palju/vähe (vist 75) kui need abinõud. Abinõudega jääb veel see võimalus et silinder tuleb ikka ära vahetada. Milleks siis veel vahepeal muuga tegelda .
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

"ja siis yhe pauguga, vaest on uue ja vana õli kokkupuutel mingi keemiline reaksioon!!!!!" Mis sa arvad et dünamiit tuli reaktsiooni tulemusel.
Kontrolli järgi enne kui õli kahtlustama hakkad. Vast kohe näha milles küsimus. Ilmselt on pidurikate maha jooksnud ja surusid kolvi välja.
C
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

kui juba piduritest juttu, siis tunneks huvi, miks mul pidurid alles põhjast võtavad?
ära vahetatud kõik klotsid, tagumised töösilindrid, peatöösilinder, kõik torud ja voolikud. vahetamist tahaks veel trummlid ja kettad aga ikkagi miks?:sein aha jaa,iga ratas võtab erinevalt ka veel:kuri
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kas esipiduriklotsid on juba sisse töötanud (võtavad täistallaga)? Kas tagapiduri klotsidel on need automaatregulaatorid ka küljes/korras?
C
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

esimesed võtavad poole tallaga, tagumistel on regulaatorid olemas, kas nad ka töötavad, seda ma ei tea:puzzled
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

jään vastuse võlgu seoses asja kordaminekuga... ei ole enam sellist jama olnud... võibolla siis viga et läks keema? krt seda teab... kätt pole igastahes rohkem külge pannud ja asi toimib... pidurite endaga olen väga rahul, kuna kõik pidurid võtavad ühtlaselt... st plokki pidurdamisel auto läheb täiesti otse... vanasti kiskus paremale, nii et kruusa peal polnud paremate kurvide jaoks kässarit vajagi :lol
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
m
mikser21
Suletud kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Uued piduriklotsid ja õhutamine?

Postitus Postitas mikser21 »

täna klotside olukorda uurides einäe imet klotsid metallini kulund...:lol..palju uued klotsid maksavad...ja õhutamise kohta ka üks küsimus kuidas seda õhutamise punni lahti saada kui keere on pees:sein.....????
-
--sven--
Suletud kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas --sven-- »

võid ju proovida kullinokkadega.....ise õhutasin endal kah nii ...:)
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

proovi kullinokkade või näpitsate või millegiga mul endal oli ka sama jama ma tegin nii et keerasin selle näpitsatega välja ja viilisin sinna viiliga uued nukid peale et teinekord juba saaks mutrivõtmega;)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kulla mehed keere on see mis hoiab õhutusniplit silindri sees kinni sellel pole mutrivõtmega asja. Keeret lõigatakse keermelõikuriga. Kui keere maas siis tuleb uus nippel panna või silinder ära vahetada.
Esipiduriklotsi hind oli vist 15eek tükk ja tagumisel 35eek
C
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Oh jah...keere keermeks, aga nipli nukkide kulumise korral on veel võimalik see variant, et kasutad padrunvõtit...kui nukid maas, siis ei taha see padrun kah sinna hästi peale istuda...järelikult tuleb võtta sõber haamer(kes tahab, võtab kuvalda...maitse asi:D) ja ta padrun selle ümber kinni lüüa, juhul kui padrunit pärast veel esteetilistel kaalutlustel ei planeerita kasutada...siis nippel maha keerata ning uuega asendada...lihtne, kas pole...:cool:
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
z
zar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 18 Aug 2003 13:42
Asukoht: võru
Autod: fordiine
Kontakt:

Postitus Postitas zar »

Mul on lausa spets võti:). Ja üldse... ilma silmus-või padrunvõtmetta ei tasuks kallale minna
kui huvi on, siis miks ka mitte!?
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

See spets võti on tõesti väga hea vahend.:)
Mina ostsin just koltsid - esimesed 20 eek ja tagumised 40 eek tükk. Aga üks kord oli hädasti vaja kahte tagumist klotsi, aga lähimas poes müüdi ainult saksa omasid ja neljase komplektiga. Ning hinnaks oli 285 eek komplekt. Klotsi metall osa oli tsingitud ja värvitud ja kate tundus olema hoopiski teisest materjalist kui vene omadel. Nüüd on autol kõik neli juba küljes ja kestavad väga hästi.
Vasta