Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Peapumba mansettide vahetamise järel on pidurite õhutustamine üks igavene rist ja viletsus. Oma kogemustest soovitan, et ära hakka õhutustamisega pihta tagumistest silindritest, sul on vaja kõigepäält pumba sisse õli saada, kaku kusagilt pumbale lähemalt voolik lahti, ja sealt, põidla abiga lase pumbas olevat õhku välja, põhimõte sama mis nipli abil õhutustamine, lased sõbral pedaali põhja vajutada näpp peale ja ootad ja siis uuesti samamoodi seni kuni hakkab õli tulema.
nii asi siis selline et hakkasin õhutama ja jama, eest juhipoolt ja tagan kõrvalistujapoolt õhutus niplil nukid maas ning lahti ei saa. Õhutasin siis eest kõrvalistuja poolset pidurit ning võtma hakkas hoopis teistpoolt ratas
Nii andke nõu kuda ma need teised niplid lahti saan, tagant isegi pohhui võin tagumise piduri silndri ära vahetada aga eest ei taha kudagi lammutama hakata. Loodan et saate sellest textist aru. Inf olex oodatud:o

niplite lahtisaamisex on kõige parem võimalus poldieemaldajat kasutada, originaalis on se mõeldud nii et puurid poldile pikki telge augu sisse ja siis on selline vastuvindiga kooniline jurakas mida hakkad sisse keerama (auku pole vaja sisse puurida kuna niplil se juba on) ostad eelnevalt poest loomulikult uue nipli, tartu laada poes maxis see vist 8 või 7 eek
aga poldieemaldaja on kallim lõbu, mina sain enda niplite eemaldamiseks seda naabrimehelt laenata.
aga poldieemaldaja on kallim lõbu, mina sain enda niplite eemaldamiseks seda naabrimehelt laenata.
Pea kuu on siis sellest möödas kui pidurid korda said. alguses töötas kõik ilusti, kuid täna hommikul et kooli minna hakkasin autot käivitama hoides jalga piduril tunnen et see imelikult sygavale läks, kakusin siis kapoti lahti ja etskae keegi oli piduri õli rotti pannud ja selle tagarataste alla valanud
Asi lõppes õnnelikult kõigest kooli hilinemisega. Aga yhte ma siiski küsiksin miks mansetid pidasid pea kuu aega ilusti (agajalt sai vedeliku taset kontrollitud) ja siis yhe pauguga, vaest on uue ja vana õli kokku puutel ikka mingi keemilne reaksioon????

- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
jään vastuse võlgu seoses asja kordaminekuga... ei ole enam sellist jama olnud... võibolla siis viga et läks keema? krt seda teab... kätt pole igastahes rohkem külge pannud ja asi toimib... pidurite endaga olen väga rahul, kuna kõik pidurid võtavad ühtlaselt... st plokki pidurdamisel auto läheb täiesti otse... vanasti kiskus paremale, nii et kruusa peal polnud paremate kurvide jaoks kässarit vajagi 

CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Uued piduriklotsid ja õhutamine?
täna klotside olukorda uurides einäe imet klotsid metallini kulund...
..palju uued klotsid maksavad...ja õhutamise kohta ka üks küsimus kuidas seda õhutamise punni lahti saada kui keere on pees:sein.....????

- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Oh jah...keere keermeks, aga nipli nukkide kulumise korral on veel võimalik see variant, et kasutad padrunvõtit...kui nukid maas, siis ei taha see padrun kah sinna hästi peale istuda...järelikult tuleb võtta sõber haamer(kes tahab, võtab kuvalda...maitse asi:D) ja ta padrun selle ümber kinni lüüa, juhul kui padrunit pärast veel esteetilistel kaalutlustel ei planeerita kasutada...siis nippel maha keerata ning uuega asendada...lihtne, kas pole...

-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
See spets võti on tõesti väga hea vahend.
Mina ostsin just koltsid - esimesed 20 eek ja tagumised 40 eek tükk. Aga üks kord oli hädasti vaja kahte tagumist klotsi, aga lähimas poes müüdi ainult saksa omasid ja neljase komplektiga. Ning hinnaks oli 285 eek komplekt. Klotsi metall osa oli tsingitud ja värvitud ja kate tundus olema hoopiski teisest materjalist kui vene omadel. Nüüd on autol kõik neli juba küljes ja kestavad väga hästi.

Mina ostsin just koltsid - esimesed 20 eek ja tagumised 40 eek tükk. Aga üks kord oli hädasti vaja kahte tagumist klotsi, aga lähimas poes müüdi ainult saksa omasid ja neljase komplektiga. Ning hinnaks oli 285 eek komplekt. Klotsi metall osa oli tsingitud ja värvitud ja kate tundus olema hoopiski teisest materjalist kui vene omadel. Nüüd on autol kõik neli juba küljes ja kestavad väga hästi.