turbo+fiati pritse?
turbo+fiati pritse?
-
wwilson
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 534
- Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
- Asukoht: haapsalu
- Autod: 21053
- Kontakt:
uurisin asja ja tuli ka mõttesse proovida teist varianti ehk siis Turbo Karpa Mootor. kas on sellele varinadile vaja blow offi?
ise arvan et ei tegi seal nii suurt rõhku et oleks väga vaja?coolerit ka vaja ei lähe,seda sai Mossiga arutatud.
kas siis panna mingi teine karpa või suurendada dyyse?
mootorile tuleb veel kerge hooratas ja loodetavasti ka väheke parem nukkvõll.
Kas on veel miskit vaja muuta?
ise arvan et ei tegi seal nii suurt rõhku et oleks väga vaja?coolerit ka vaja ei lähe,seda sai Mossiga arutatud.
kas siis panna mingi teine karpa või suurendada dyyse?
mootorile tuleb veel kerge hooratas ja loodetavasti ka väheke parem nukkvõll.
Kas on veel miskit vaja muuta?
sellel punasele 06 sai ka algul karburaatoriga turbot proovitud mõtetult suur närvikulu selle asja käima saamisega siis viskas kopa ette ja sai pritsung muretsetud , nüüd töötab nagu kella värk. blow off läheb alates 1 bar vaja .
Ei tea mis võlli see eelmises postis olev mees mõtles , kui nukkvõlli siis töötab ka originaaliga väga 5+
Ei tea mis võlli see eelmises postis olev mees mõtles , kui nukkvõlli siis töötab ka originaaliga väga 5+
Tegelt oleneb kummale poole turbot karpa paned me panime pärast turbot , panime originaal bensiinipumba 1 bar rõhku pumpama aga sellest jäi väheks. ühe kambritäie bensuga sai sõita küll ja seal oli neid jamasid veel .(see oli loomulikult originaal karpaga , mõne turbo karpaga peaks kõik ilusti laabuma)
-
wwilson
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 534
- Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
- Asukoht: haapsalu
- Autod: 21053
- Kontakt:
täna sai siis otsitud.sai leitud sobivat flantsi materjali, leitsin ka kollede jaoks roostevaba toru juppe.ainus raske osa on selle kõige kokkukeevitamine,eriti karpa flantsi,seal siis vaja 2 toru vedada kokku yheks.aga kyll hakkama saab.kui kolled valmis siis tuleb kapotti õhuvõtu ava aretada et lisaõhku tuua peale.
Aretamist on palju.vana rana 06 raam läheb siis emexi teed kuna ei kannata teha sellega midagi ja elektrijuhtmestikku polnud sellel peal.
vaja nyyd siis otsida midagi uut millele see kõik peale panna(loodan su peale Valdz).
Aretamist on palju.vana rana 06 raam läheb siis emexi teed kuna ei kannata teha sellega midagi ja elektrijuhtmestikku polnud sellel peal.
vaja nyyd siis otsida midagi uut millele see kõik peale panna(loodan su peale Valdz).
-
wwilson
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 534
- Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
- Asukoht: haapsalu
- Autod: 21053
- Kontakt:
tsiteerides Tehnika ja Tootmine 1987 nr 7 :
Mootorit tuleb mõistagi kohandada : alandada surveastet 1,0...2.0 ühiku võrra,paigaldada vastupidavamad kolvid ja plokikaanetihendid,naatriumjahutusega väljalaskeklapid,vastupidavamast materjalist võllilaagrid ja õliradiaator.Mõõduka ülelaade rõhu juures,mis tagab juba 20-protsendilise lisa võimsuses ja pöördemomendis,võib seevastu ülekate gaasijaotusfaasides olla väiksemgi,homogeense küttesegu tõttu võib tagasi minna sissepritseseadmest odavama karburaatori ning sisselasketrakti väiksemate ristlõigete juurde.
et nagu mis kõik võib võtta mootorist välja aga .. kas keegi oskab öelda palju hind sellele kõigele tulla võib??
Mootorit tuleb mõistagi kohandada : alandada surveastet 1,0...2.0 ühiku võrra,paigaldada vastupidavamad kolvid ja plokikaanetihendid,naatriumjahutusega väljalaskeklapid,vastupidavamast materjalist võllilaagrid ja õliradiaator.Mõõduka ülelaade rõhu juures,mis tagab juba 20-protsendilise lisa võimsuses ja pöördemomendis,võib seevastu ülekate gaasijaotusfaasides olla väiksemgi,homogeense küttesegu tõttu võib tagasi minna sissepritseseadmest odavama karburaatori ning sisselasketrakti väiksemate ristlõigete juurde.
et nagu mis kõik võib võtta mootorist välja aga .. kas keegi oskab öelda palju hind sellele kõigele tulla võib??