turbo+fiati pritse?

turbo+fiati pritse?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Väljavõte ?iguli raamatust:
Hoovõtt s paigalt kiiruseni 100 km/h juhi ja ühe sõitjaga on mudelil:
2101 - 20 s
21011- 18 s
2103 - 17 s
2106 - 16 s
2121 - 23 s.
Sõltuvalt karburaatori reguleerimisest ja mootori omadustest võib hoovõtu
aeg olla ka väiksem.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

tuttava käest kuulsin et selle punase 06 100km/h kiirendus on 8sek!
u
udunee
Suletud kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas udunee »

Päris 8 sekundit veel ei ole aga tubli 9 kindlasti.
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

uurisin asja ja tuli ka mõttesse proovida teist varianti ehk siis Turbo Karpa Mootor. kas on sellele varinadile vaja blow offi?
ise arvan et ei tegi seal nii suurt rõhku et oleks väga vaja?coolerit ka vaja ei lähe,seda sai Mossiga arutatud.
kas siis panna mingi teine karpa või suurendada dyyse?
mootorile tuleb veel kerge hooratas ja loodetavasti ka väheke parem nukkvõll.
Kas on veel miskit vaja muuta?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

võll peab siis kindlasti olema turbo kraadidega mitte jämedam vabalthingava võll! ehk mõne karpaga turbomootori originaalkarpa..
uuri autokatalooge, autolammutusi.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
u
udunee
Suletud kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas udunee »

sellel punasele 06 sai ka algul karburaatoriga turbot proovitud mõtetult suur närvikulu selle asja käima saamisega siis viskas kopa ette ja sai pritsung muretsetud , nüüd töötab nagu kella värk. blow off läheb alates 1 bar vaja .
Ei tea mis võlli see eelmises postis olev mees mõtles , kui nukkvõlli siis töötab ka originaaliga väga 5+
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

mis seal siis nii suurt on et korralikult tööle saada? kas siis jäi segu lahjaks?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mismõttes 5+
turbo kraadid on ju kardinaalselt erinevad.
originaalnukaga käib loogiliselt. aga teemaks oli just vähe parem nukkvõll..

toodud fiat uno 1,4 sportmootori nukad. vahe on selgelt näha
Pilt
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

minu jaoks natuke segane :S
aga mõttes oli muidu dr.tuha poolt pakutav väheke parem nukk võll?
on mõtet?
u
udunee
Suletud kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas udunee »

Tegelt oleneb kummale poole turbot karpa paned me panime pärast turbot , panime originaal bensiinipumba 1 bar rõhku pumpama aga sellest jäi väheks. ühe kambritäie bensuga sai sõita küll ja seal oli neid jamasid veel .(see oli loomulikult originaal karpaga , mõne turbo karpaga peaks kõik ilusti laabuma)
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Reegel nukkvõllide kohta:
Väga raske on leida turbokale nukkvõlli mis töötaks paremini kui stock võll.
(C.Bell "Maximum boost")
Ville super mossel ju ka tavaline nukk peal ja KÄIB!
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

tehti selgeks et lihtsam ikka teha karpa - turbo - mootor systeem.
teise systeemiga vaja karpat mis on olnud turbo mootoril originaalis,seda annab leida.tuleks siis veel panna võimsam bensiinipump.
see jääb siis hetkeliselt ära ja jääb vana systeemi juurde karpa-turbo-mootor.
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

täna sai siis otsitud.sai leitud sobivat flantsi materjali, leitsin ka kollede jaoks roostevaba toru juppe.ainus raske osa on selle kõige kokkukeevitamine,eriti karpa flantsi,seal siis vaja 2 toru vedada kokku yheks.aga kyll hakkama saab.kui kolled valmis siis tuleb kapotti õhuvõtu ava aretada et lisaõhku tuua peale.
Aretamist on palju.vana rana 06 raam läheb siis emexi teed kuna ei kannata teha sellega midagi ja elektrijuhtmestikku polnud sellel peal.
vaja nyyd siis otsida midagi uut millele see kõik peale panna(loodan su peale Valdz).
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

tsiteerides Tehnika ja Tootmine 1987 nr 7 :
Mootorit tuleb mõistagi kohandada : alandada surveastet 1,0...2.0 ühiku võrra,paigaldada vastupidavamad kolvid ja plokikaanetihendid,naatriumjahutusega väljalaskeklapid,vastupidavamast materjalist võllilaagrid ja õliradiaator.Mõõduka ülelaade rõhu juures,mis tagab juba 20-protsendilise lisa võimsuses ja pöördemomendis,võib seevastu ülekate gaasijaotusfaasides olla väiksemgi,homogeense küttesegu tõttu võib tagasi minna sissepritseseadmest odavama karburaatori ning sisselasketrakti väiksemate ristlõigete juurde.

et nagu mis kõik võib võtta mootorist välja aga .. kas keegi oskab öelda palju hind sellele kõigele tulla võib??
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

tuli veel selline mõte.
mis siis juhtub kui juhtida turbost tulev õhk kohe õhupuhastisse??
tekib sama effekt mis turbo * karpa*mootor variandil`?
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: wilson
ainult trykkida saan.skännerit pole:S
Too mulle...skännin sisse...Moss teab kui ruttu ;)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: wilson
tuli veel selline mõte.
mis siis juhtub kui juhtida turbost tulev õhk kohe õhupuhastisse??
tekib sama effekt mis turbo * karpa*mootor variandil`?
Effekt tekib sama kuid soovitan seda varianti mitte kasutada. Õhufilter peab kindlasti olema enne turbot!
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

jääb siis ikka sama asja juurde karpa-turbo-mootor.tuttavaga arutades jääb imelikuks et kas õhku rohkem ei peaks tulema peale???
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: wilson
jääb siis ikka sama asja juurde karpa-turbo-mootor.tuttavaga arutades jääb imelikuks et kas õhku rohkem ei peaks tulema peale???
Veidi konkreetsem ei tahaks olla? :puzzled
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

selles mõttes vähe õhku et ainus õhk mis saab on vaid see mis tuleb karburaatorist.teise variandi puhul veetakse just lisa õhk ju pritsesse/karpasse.kas on nyyd arusaadavam?
Vasta