Kuidas teha moorit "paremaks" ?

Kuidas teha moorit "paremaks" ?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
l
leinz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 28 Veebr 2010 17:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 21063

Kuidas teha moorit "paremaks" ?

Postitus Postitas leinz »

Auto on 21063 ehk 03 mootor (1500), aga peal on 011 plokikaas. Millegipärast on maksimaalne kiirus 125 km/h ja pöörded sel hetkel umbes 4700.

Tahaks teada, miks maksimaalne kiirus nii väike on. Samuti olen lugenud eelmisi teemasid ja tahaksin ka kiirendust paremaks (et oleks parem möödasõite teha) ja bensiinikulu väiksemaks - küll on kergendatud hooratast, lihvitud kõikvõimalikke kohti jmt.

Kuna ma ise selliste töödega hakkama ei saaks, siis kas keegi oleks nõus mingi tasu eest sellist tööd tegema?
Loomulikult tahaks ka arutlust, et miks maksimaalne kiirus nii väike on.
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Algselt postitas: leinz
Auto on 21063 ehk 03 mootor (1500), aga peal on 011 plokikaas. Millegipärast on maksimaalne kiirus 125 km/h ja pöörded sel hetkel umbes 4700.

Tahaks teada, miks maksimaalne kiirus nii väike on. Samuti olen lugenud eelmisi teemasid ja tahaksin ka kiirendust paremaks (et oleks parem möödasõite teha) ja bensiinikulu väiksemaks - küll on kergendatud hooratast, lihvitud kõikvõimalikke kohti jmt.

Kuna ma ise selliste töödega hakkama ei saaks, siis kas keegi oleks nõus mingi tasu eest sellist tööd tegema?
Loomulikult tahaks ka arutlust, et miks maksimaalne kiirus nii väike on.
21063 mootor originaalis 1.3 l
Iga ilmaga aktsioonis!
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

21063 - 06 kere, 011 (1300) mootor
21061 - 06 kere, 03 (1500) mootor
Plokikaaned tavaliselt kõigil 011 omad
Jupid Venemaalt!
l
leinz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 28 Veebr 2010 17:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 21063

Postitus Postitas leinz »

Algselt postitas: viaccess
21063 - 06 kere, 011 (1300) mootor
21061 - 06 kere, 03 (1500) mootor
Plokikaaned tavaliselt kõigil 011 omad
Tean seda, et mootori alumise osa peal on väljaulatuv number 03 ja plokikaanel 011
a
Allar21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
Asukoht: Saaremaa/Salme
Autod: Mazda 626
Kontakt:

Postitus Postitas Allar21 »

Algselt postitas: leinz
Auto on 21063 ehk 03 mootor (1500), aga peal on 011 plokikaas. Millegipärast on maksimaalne kiirus 125 km/h ja pöörded sel hetkel umbes 4700.

Tahaks teada, miks maksimaalne kiirus nii väike on. Samuti olen lugenud eelmisi teemasid ja tahaksin ka kiirendust paremaks (et oleks parem möödasõite teha) ja bensiinikulu väiksemaks - küll on kergendatud hooratast, lihvitud kõikvõimalikke kohti jmt.

Kuna ma ise selliste töödega hakkama ei saaks, siis kas
keegi oleks nõus mingi tasu eest sellist tööd tegema?
Loomulikult tahaks ka arutlust, et miks maksimaalne kiirus nii väike on.
küsimuse juurde tagasi tulles ütleb minu tarkus nii palju et äkki on karpa regullimata? Mingi pidur võib olla natuke peale jäänud. mul endal ei läinud just sellepärast auto 4 käiguga edasi. kui piduri maha sain lippas igases. vb pole sinu autol selliseid ülekaneid mis seda kiirust ületaks, mis on natuke kahtlane aga minu arusi võimalik. Mootor kui on just remonditud võib olla alles sissetöötamise teel.
l
leinz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 28 Veebr 2010 17:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 21063

Postitus Postitas leinz »

Üldiselt mul oleks hea meel, kui keegi asjatundja asja üle vaataks/remongiks - laseksin kasvõi mootoris vajalikke osi lihvida, hooratast kergendada vmt, kui selleks piisavalt oskusi ja teadmisi on.
p
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 615
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Samara 2108 Baltic

Postitus Postitas Priidic »

hmm, palju sellel mootoril läbisõitu on? tõenaoliselt kohvi mootor, või probleemid peaga...

silindri surved ka mõõta, need ütlevad ka palju(kas üleval pea v rõngad, kolvid )

aga muidu...

süüde paigas?

klapivahed paigas?

kas esisild regullitud?

pidurid korras?

sellised pisiasjad tulid pähe hetkel
9x mõtle, 1x postita!!! :cool:
v
vazist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
Asukoht: pärnumaa
Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70

Postitus Postitas vazist »

Kõigepealt reguleeri klapid, karpa (vaata kas teine lõõr üldse avaneb), vaheta küünlad jne. enne kui lihvima ja kergendama hakkad. Arvan, et tuleks alustada kergemast otsast.
l
leinz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 28 Veebr 2010 17:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 21063

Postitus Postitas leinz »

Algselt postitas: Priidic
hmm, palju sellel mootoril läbisõitu on? tõenaoliselt kohvi mootor, või probleemid peaga...

aga muidu...

süüde paigas?

klapivahed paigas?

kas esisild regullitud?

pidurid korras?

sellised pisiasjad tulid pähe hetkel
Läbisõitu ma täpselt ei tea, sest ostes oli nullis (väideti, et 100 000). Kuna tundub, et mootorit on vahetatud/uuendatud, siis võib see ehk isegi õige olla (muidu 1990 aasta auto). Probleemid peaga on ainult nii palju, et ma ei tea veel autodest suurt midagi (see esimene auto on mul ainult kaks kuud olnud ning olen elektrisüsteemi/almatuurialuse selgemaks saanud). Ühesõnaga, kui keegi tark inimene teaks, kuidas viga leida ja kuidas parandada, siis andku teada ja leiame ka mingi tasu selle eest.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

no diffris ei saa küll küsimus olla.. 4,44 diffriga ikka 150 jookseb välja @6000rpm

karpa ja süüde ikka ilmselt selles asjas süüdi..
kas mootor jõnksutab, tühikäigul jätab vahele ja rapub tugevasti?
kas kiirendades pole auke sees?
küünad, küünlajuhtmed, kontaktid, rootor, kondekas igaks juhuks vahetusse ja karpa puhtaks..

Tallinnas aitab sint AS Jäärak, kalda teel lasnamäe küljeall..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
leinz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 28 Veebr 2010 17:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 21063

Postitus Postitas leinz »

Sai siis natuke proovitud... tühikäigul lähevad pöörded 7000-ni ilusti välja, kolmanda käiguga läheb kiirus 100-ni, aga neljanda käiguga ei lähe eriti (max 120-125 siis).
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

2k ei avane, süüde hiline või ei saa kätte
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
leinz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 28 Veebr 2010 17:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 21063

Postitus Postitas leinz »

Algselt postitas: olaaf
2k ei avane, süüde hiline või ei saa kätte
Kui teine ei avaneks, kas seda siis juba varasemate käikudega aru ei peaks saama?
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ma arvan,et seda siin sedasi ära ei remondi.Tule Türile vaatame üle:cool:
56506878
l
leinz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 28 Veebr 2010 17:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 21063

Postitus Postitas leinz »

Algselt postitas: tuhajuhe
Ma arvan,et seda siin sedasi ära ei remondi.Tule Türile vaatame üle:cool:
Lõpuks ometi üks konkreetne pakkumine - muidu mõeldav, aga Türile ja tagasi sõit teeb hinnale 200 krooni juurde. Ehk on mõni lähemalt nõus aitama?
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

Teeb lähemalt aga äkki 500kr kallimalt?:ylbe
Roolin nii kuis jaksan
l
leinz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 28 Veebr 2010 17:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 21063

Postitus Postitas leinz »

Algselt postitas: doris
Teeb lähemalt aga äkki 500kr kallimalt?:ylbe
Eks ma saan selle enne välja uurida, palju kellegi tunnihind on ja palju kellelgi kogemusi on (ehk kui kiiresti tehtud saab).
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

as jäärak lasnamäel kalda teel..
infost saad numbri
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
ladakas
Suletud kasutaja
Postitusi: 24
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ladakas »

mul on ka 2106el tühikäigul jätab vahele ja jõnksutab ka milles asi olla võiks
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: ladakas
mul on ka 2106el tühikäigul jätab vahele ja jõnksutab ka milles asi olla võiks
alustuseks peksa pesa teinud öökullid karpast ja muudest torudest välja....ja teiseks räägi edaspidi konkreetsemalt ja detailsemalt oma probleemidest...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Vasta