Kuidas teha moorit "paremaks" ?
Kuidas teha moorit "paremaks" ?
-
lleinz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 28 Veebr 2010 17:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 21063
Kuidas teha moorit "paremaks" ?
Auto on 21063 ehk 03 mootor (1500), aga peal on 011 plokikaas. Millegipärast on maksimaalne kiirus 125 km/h ja pöörded sel hetkel umbes 4700.
Tahaks teada, miks maksimaalne kiirus nii väike on. Samuti olen lugenud eelmisi teemasid ja tahaksin ka kiirendust paremaks (et oleks parem möödasõite teha) ja bensiinikulu väiksemaks - küll on kergendatud hooratast, lihvitud kõikvõimalikke kohti jmt.
Kuna ma ise selliste töödega hakkama ei saaks, siis kas keegi oleks nõus mingi tasu eest sellist tööd tegema?
Loomulikult tahaks ka arutlust, et miks maksimaalne kiirus nii väike on.
Tahaks teada, miks maksimaalne kiirus nii väike on. Samuti olen lugenud eelmisi teemasid ja tahaksin ka kiirendust paremaks (et oleks parem möödasõite teha) ja bensiinikulu väiksemaks - küll on kergendatud hooratast, lihvitud kõikvõimalikke kohti jmt.
Kuna ma ise selliste töödega hakkama ei saaks, siis kas keegi oleks nõus mingi tasu eest sellist tööd tegema?
Loomulikult tahaks ka arutlust, et miks maksimaalne kiirus nii väike on.
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
21063 mootor originaalis 1.3 lAlgselt postitas: leinz
Auto on 21063 ehk 03 mootor (1500), aga peal on 011 plokikaas. Millegipärast on maksimaalne kiirus 125 km/h ja pöörded sel hetkel umbes 4700.
Tahaks teada, miks maksimaalne kiirus nii väike on. Samuti olen lugenud eelmisi teemasid ja tahaksin ka kiirendust paremaks (et oleks parem möödasõite teha) ja bensiinikulu väiksemaks - küll on kergendatud hooratast, lihvitud kõikvõimalikke kohti jmt.
Kuna ma ise selliste töödega hakkama ei saaks, siis kas keegi oleks nõus mingi tasu eest sellist tööd tegema?
Loomulikult tahaks ka arutlust, et miks maksimaalne kiirus nii väike on.
Iga ilmaga aktsioonis!
-
aAllar21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 200
- Liitunud: 05 Mai 2004 22:09
- Asukoht: Saaremaa/Salme
- Autod: Mazda 626
- Kontakt:
küsimuse juurde tagasi tulles ütleb minu tarkus nii palju et äkki on karpa regullimata? Mingi pidur võib olla natuke peale jäänud. mul endal ei läinud just sellepärast auto 4 käiguga edasi. kui piduri maha sain lippas igases. vb pole sinu autol selliseid ülekaneid mis seda kiirust ületaks, mis on natuke kahtlane aga minu arusi võimalik. Mootor kui on just remonditud võib olla alles sissetöötamise teel.Algselt postitas: leinz
Auto on 21063 ehk 03 mootor (1500), aga peal on 011 plokikaas. Millegipärast on maksimaalne kiirus 125 km/h ja pöörded sel hetkel umbes 4700.
Tahaks teada, miks maksimaalne kiirus nii väike on. Samuti olen lugenud eelmisi teemasid ja tahaksin ka kiirendust paremaks (et oleks parem möödasõite teha) ja bensiinikulu väiksemaks - küll on kergendatud hooratast, lihvitud kõikvõimalikke kohti jmt.
Kuna ma ise selliste töödega hakkama ei saaks, siis kas
keegi oleks nõus mingi tasu eest sellist tööd tegema?
Loomulikult tahaks ka arutlust, et miks maksimaalne kiirus nii väike on.
-
pPriidic
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 615
- Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Samara 2108 Baltic
hmm, palju sellel mootoril läbisõitu on? tõenaoliselt kohvi mootor, või probleemid peaga...
silindri surved ka mõõta, need ütlevad ka palju(kas üleval pea v rõngad, kolvid )
aga muidu...
süüde paigas?
klapivahed paigas?
kas esisild regullitud?
pidurid korras?
sellised pisiasjad tulid pähe hetkel
silindri surved ka mõõta, need ütlevad ka palju(kas üleval pea v rõngad, kolvid )
aga muidu...
süüde paigas?
klapivahed paigas?
kas esisild regullitud?
pidurid korras?
sellised pisiasjad tulid pähe hetkel
9x mõtle, 1x postita!!! 

-
lleinz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 28 Veebr 2010 17:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 21063
Läbisõitu ma täpselt ei tea, sest ostes oli nullis (väideti, et 100 000). Kuna tundub, et mootorit on vahetatud/uuendatud, siis võib see ehk isegi õige olla (muidu 1990 aasta auto). Probleemid peaga on ainult nii palju, et ma ei tea veel autodest suurt midagi (see esimene auto on mul ainult kaks kuud olnud ning olen elektrisüsteemi/almatuurialuse selgemaks saanud). Ühesõnaga, kui keegi tark inimene teaks, kuidas viga leida ja kuidas parandada, siis andku teada ja leiame ka mingi tasu selle eest.Algselt postitas: Priidic
hmm, palju sellel mootoril läbisõitu on? tõenaoliselt kohvi mootor, või probleemid peaga...
aga muidu...
süüde paigas?
klapivahed paigas?
kas esisild regullitud?
pidurid korras?
sellised pisiasjad tulid pähe hetkel
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
no diffris ei saa küll küsimus olla.. 4,44 diffriga ikka 150 jookseb välja @6000rpm
karpa ja süüde ikka ilmselt selles asjas süüdi..
kas mootor jõnksutab, tühikäigul jätab vahele ja rapub tugevasti?
kas kiirendades pole auke sees?
küünad, küünlajuhtmed, kontaktid, rootor, kondekas igaks juhuks vahetusse ja karpa puhtaks..
Tallinnas aitab sint AS Jäärak, kalda teel lasnamäe küljeall..
karpa ja süüde ikka ilmselt selles asjas süüdi..
kas mootor jõnksutab, tühikäigul jätab vahele ja rapub tugevasti?
kas kiirendades pole auke sees?
küünad, küünlajuhtmed, kontaktid, rootor, kondekas igaks juhuks vahetusse ja karpa puhtaks..
Tallinnas aitab sint AS Jäärak, kalda teel lasnamäe küljeall..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."