Põhi mastiksiga üle!
Põhi mastiksiga üle!
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Põhi mastiksiga üle!
Tuli siis plaan, et teeks põhja+rattakoopad mastiksiga üle, aga samas tekkis ka küsimus, et palju seda sinna vaja läheks?
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Tänud motomees infi eest aga muidu arvan, et teen ikka pintsliga üle peaasi, et plekk poleks lihtsalt paljas põhjal, peaks paar kolm aastat ikka ära ajama veel:bouncing Asi lihtsalt selles, et pole võimalusi teisiti teha.KAs muidu seda korrosioonitõrje vedeliku võib ka saada sellest poest kus mastiksit müügil? ps. uurisin siin äkki saab sellisest firmast nagu SOUDAL
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
ML on üleüldine korrosioonivastane vedelik. Pannakse nii karpidesse kui ka avatud pindadele. Kohad, kus pind allub abrasiivsele toimele, tuleks ML katta veel kaitsava kattekihiga (näiteks pigi).Algselt postitas: Ben
ML on möeldud õõnsuste korr. kaitseks näit. karbid seest. Põhja alla käib ikke bituumeni baasil korr. vastane vahend ja soovitaks püstoliga seda .
ML'i kiht peab olema piisavalt õhuke, et ta saaks ära kuivada. Kui ta jääb kusagile vedelasse olekusse, võib ta isegi teatud tingimustel osutuda kahjulikuks. Kindlasti peab enne karpide pritsimist puhastama drenaa?iavad.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
"kahuriõli" ei olegi õli, vaid tavalises olekus väga paks määre.
Kahurimääret liigub ka praegu veel. Hiljuti sain umbes 5kilo. Katsetasin sellega ka veitsa. Roostevastased omadused päris head. Viga ainult selles, et ta on paks. Seda saab peale kanda ainult kuumas olekus. Vastu külma plekki minnes ta tahkestub kohe ja pragude/valtside vahele ei jookse.
Üritasin teda ka lahustada ja siis pritsiga peale kanda. Ikkagi puudub tal voolavus ja töötlus jääb pinnapealseks.
Ka kuumana pritsides ei tule midagi välja. Nagu pihustist läbi jookseb jahtub kohe maha.
Kahurimääret väga hea kasutada lahtiste pindade kaitsmiseks.
Igapäevatöös kasutan seda poltühenduste määrimiseks. Kui kunagi kunde tagasi tuleb, siis mul lihtsam polte jälle lahti saada (või teistel).
Kahurimääret liigub ka praegu veel. Hiljuti sain umbes 5kilo. Katsetasin sellega ka veitsa. Roostevastased omadused päris head. Viga ainult selles, et ta on paks. Seda saab peale kanda ainult kuumas olekus. Vastu külma plekki minnes ta tahkestub kohe ja pragude/valtside vahele ei jookse.
Üritasin teda ka lahustada ja siis pritsiga peale kanda. Ikkagi puudub tal voolavus ja töötlus jääb pinnapealseks.
Ka kuumana pritsides ei tule midagi välja. Nagu pihustist läbi jookseb jahtub kohe maha.
Kahurimääret väga hea kasutada lahtiste pindade kaitsmiseks.
Igapäevatöös kasutan seda poltühenduste määrimiseks. Kui kunagi kunde tagasi tuleb, siis mul lihtsam polte jälle lahti saada (või teistel).
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mida puhtam ja kuivem on põhi, seda parem.
Tavaliselt olen survepesuriga auto alt ära pesnud. Siis väheke "lõbusõitu" (muidugi kliendiga eelnevalt kokku lepitud). Vihmase ilmaga jääb sõit ära. Peale sõitu Puhun õhuga kõik karbid ja uurded puhtaks/kuivaks. Seejärel auto ööpäevaks kõetud garaasi lae alla. Siis kaitseõli peale. Jälle ööpäev. Siis õhuke pigikiht.
Reede hommikul tuuakse auto ja esmaspäeval saab kunde selle kätte.
Ühe korra olen ka põhjapesust loobunud. Auto põhi oli piisvalt puhas (natuke tolmune) ja väga kuiv.
Vastavalt vajadusele käib osandamine enne/pärast pesu (logarid, uksepolstrid ja muu staff, mis ette jääb).
Tavaliselt olen survepesuriga auto alt ära pesnud. Siis väheke "lõbusõitu" (muidugi kliendiga eelnevalt kokku lepitud). Vihmase ilmaga jääb sõit ära. Peale sõitu Puhun õhuga kõik karbid ja uurded puhtaks/kuivaks. Seejärel auto ööpäevaks kõetud garaasi lae alla. Siis kaitseõli peale. Jälle ööpäev. Siis õhuke pigikiht.
Reede hommikul tuuakse auto ja esmaspäeval saab kunde selle kätte.
Ühe korra olen ka põhjapesust loobunud. Auto põhi oli piisvalt puhas (natuke tolmune) ja väga kuiv.
Vastavalt vajadusele käib osandamine enne/pärast pesu (logarid, uksepolstrid ja muu staff, mis ette jääb).
C