Põhi mastiksiga üle!

Põhi mastiksiga üle!

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Põhi mastiksiga üle!

Postitus Postitas Ladarider »

Tuli siis plaan, et teeks põhja+rattakoopad mastiksiga üle, aga samas tekkis ka küsimus, et palju seda sinna vaja läheks?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui pritsiga teha oleks vaja mingi kolm kilo.
C
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

See mis pritsiga tehakse on nagu aru saan siis väga vedel, kuidas ta põhjale külge muidu jääb ja mis masinat peab kasutama et seda peale pritsida?Ja palju muidu kilo võib maksta?Muidu ise mõtlesin, et võiks mingi selline mastiks olla mida pintsliga peale kannan.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Põhjamastiks spetspurgis hinnga 50-100eek. Spetspüstol mingi 250eek. Vaja ka suruõhku.
Pintsli mastiks kolme kilone purk oli kuskil 60eek (vene oma).
Pintsliga ei soovita panna. Töö väga ebakvaliteetne.
Ka pritsiga tööl omad nipid. Alla kindlasti vaja panna korrosioonitõrje vedelik.
C
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Tänud motomees infi eest aga muidu arvan, et teen ikka pintsliga üle peaasi, et plekk poleks lihtsalt paljas põhjal, peaks paar kolm aastat ikka ära ajama veel:bouncing Asi lihtsalt selles, et pole võimalusi teisiti teha.KAs muidu seda korrosioonitõrje vedeliku võib ka saada sellest poest kus mastiksit müügil? ps. uurisin siin äkki saab sellisest firmast nagu SOUDAL
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Minuarust oli Soudalil täitsa ML segu olemas. See peab aga hirmus kaua kuivama/tahenema enne, kui pintsliga kallale (pigitama) saab minna. Pritsiga sellepärast just lihtsam ongi.
Vaata ka "Väike uurimustöö korrosiooni kaitsest". Saad ehk sealt tarkust juurde.
C
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Nii, et see ML on korrosioonitõrje vedelik?Vaatasin ka "Väike uurimustöö korrosiooni kaitsest" väga palju infi oli seal:wow
Ps.loodan, et saan need värgid sealt firmast kätte:rolleyes
b
ben
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ben »

ML on möeldud õõnsuste korr. kaitseks näit. karbid seest. Põhja alla käib ikke bituumeni baasil korr. vastane vahend ja soovitaks püstoliga seda .

Carsystemi pintsliga korr. maxab 78 eeku 1l purk ja püstoliga 77 eeku 1l pudel.
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

EE nii, põhjale siis ikka otse kohe mastiks peale?Ja muidu kui sinna ostam lähen, siis küsin lihtsalt autole mõeldud mastiksit?Vabandan, aga pole kunagi tegelenud selle värgiga ja täielik lammas selles teemas:lol
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Ben
ML on möeldud õõnsuste korr. kaitseks näit. karbid seest. Põhja alla käib ikke bituumeni baasil korr. vastane vahend ja soovitaks püstoliga seda .
ML on üleüldine korrosioonivastane vedelik. Pannakse nii karpidesse kui ka avatud pindadele. Kohad, kus pind allub abrasiivsele toimele, tuleks ML katta veel kaitsava kattekihiga (näiteks pigi).
ML'i kiht peab olema piisavalt õhuke, et ta saaks ära kuivada. Kui ta jääb kusagile vedelasse olekusse, võib ta isegi teatud tingimustel osutuda kahjulikuks. Kindlasti peab enne karpide pritsimist puhastama drenaa?iavad.
C
v
Vaz2103
Foorumi kasutaja
Postitusi: 39
Liitunud: 18 Dets 2006 19:51
Asukoht: Haapsalu
Autod: vaz2103, vaz21063,vaz21013,vaz2108

Postitus Postitas Vaz2103 »

Kas sed vene aegset kahuri õli pole saada? Vanaisal sellega1986a. tehtud ja näeb siian suht värske välja.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

"kahuriõli" ei olegi õli, vaid tavalises olekus väga paks määre.
Kahurimääret liigub ka praegu veel. Hiljuti sain umbes 5kilo. Katsetasin sellega ka veitsa. Roostevastased omadused päris head. Viga ainult selles, et ta on paks. Seda saab peale kanda ainult kuumas olekus. Vastu külma plekki minnes ta tahkestub kohe ja pragude/valtside vahele ei jookse.
Üritasin teda ka lahustada ja siis pritsiga peale kanda. Ikkagi puudub tal voolavus ja töötlus jääb pinnapealseks.
Ka kuumana pritsides ei tule midagi välja. Nagu pihustist läbi jookseb jahtub kohe maha.
Kahurimääret väga hea kasutada lahtiste pindade kaitsmiseks.
Igapäevatöös kasutan seda poltühenduste määrimiseks. Kui kunagi kunde tagasi tuleb, siis mul lihtsam polte jälle lahti saada (või teistel).
C
m
Mikk195
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Mai 2005 19:45
Asukoht: Rapla
Autod: ZAZ965A (1965); Honda Prelude (1994)

Postitus Postitas Mikk195 »

Ise panin logarite alla kauhurimääret, aga ei kuumutanud seda või midagi taolist...lihtsalt suure pintsliga peale.

Aga küsimus selle pühja mastiksii kohta. Kas enne peab põhja miskit moodi ära ka pesema nt survepesuriga?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mida puhtam ja kuivem on põhi, seda parem.
Tavaliselt olen survepesuriga auto alt ära pesnud. Siis väheke "lõbusõitu" (muidugi kliendiga eelnevalt kokku lepitud). Vihmase ilmaga jääb sõit ära. Peale sõitu Puhun õhuga kõik karbid ja uurded puhtaks/kuivaks. Seejärel auto ööpäevaks kõetud garaasi lae alla. Siis kaitseõli peale. Jälle ööpäev. Siis õhuke pigikiht.
Reede hommikul tuuakse auto ja esmaspäeval saab kunde selle kätte.
Ühe korra olen ka põhjapesust loobunud. Auto põhi oli piisvalt puhas (natuke tolmune) ja väga kuiv.
Vastavalt vajadusele käib osandamine enne/pärast pesu (logarid, uksepolstrid ja muu staff, mis ette jääb).
C
m
Mikk195
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Mai 2005 19:45
Asukoht: Rapla
Autod: ZAZ965A (1965); Honda Prelude (1994)

Postitus Postitas Mikk195 »

Selge, siis üritan survepesuriga üle lasta enne möksimist. A kas see mastiks sobib ka uste sisse määrimiseks...sinna ikka peaks miskit panema kuna vesi jookseb sealt läbi veidi?
Vasta