Probleem mootori kokkupanekul

Probleem mootori kokkupanekul

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
milhouse
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Probleem mootori kokkupanekul

Postitus Postitas milhouse »

Kõik sai alguse sellest, et mootoril olid kahel keskmisel silindril väljalaske klapid kuuma saanud ja olid mõranenud. Ei viitsinud klappidega jamama hakkata ja panin teise plokikaane täiega peale. Nüüd aga tekkis kokku panemisel probleem: nimelt kõik peaks nagu õieti koos olema, aga sarteri andmisel on selline hääl nagu poleks silindrites mitte mingisugust kompressiooni. Ise arvasin, et panin nuka valesti peale ja üritasin seda parandada, kuid vahet ei mingisugust. Nuka panin selle õpetuse järgi:
Nukkvõlli ketirattal märk seespool. Paned selle ploki märgiga kohakuti. Väntvõlli rihmaratta märgi paned ploki peal oleva kõige pikema kriipsuga kohakuti (ÜSS). Siis asjad kokku ja ongi korras. Töötakt neljandas silindris, kui süüdet paned.
Kindlasti proovid enne käsitsi mootorit ringi ajada, küünlad maas. Hästi kergelt peab ringi käima ja kusagilt ei tohi takistada.

Tuli väga pikk jutt, aga ma loodan et saite aru. Tänan juba ette heade nõuannete eest.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kas klapivahed reguleerisid ära?
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Kas klapivahed (st.nukkade ja nookurite vahelised lõtkud) on reguleeritud 0,15 kaliibriga?
Ja üheski silindris survet pole???:yllatunud
Mul oli alles plokikaas maas,oli plokikaanetihendi vahetus,probleemi polnud.
Kõik toimib nagu kellavärk!!!
m
milhouse
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas milhouse »

Algselt postitas: Ardi Soovik
Kas klapivahed reguleerisid ära?
Klapid olid varem ära reguleeritud, aga ma vaatan üle, sest midagi muud ei oska praegu teha.

Kas on võimalik, et plokiaane tihend läks kuidagi valest vahele.
m
milhouse
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas milhouse »

Algselt postitas: Indy
Ja üheski silindris survet pole???:yllatunud
Ei ole mõõtnud, aga selline tunne on sest starter käib väga kergesti ringi ja häälest on kuulda.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

seal on kindlasti nii palju näpukaid et seda tahaks kohe ise näha.Kas dosool välja ei tilgu kuskilt kaane vahelt?
56506878
m
milhouse
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas milhouse »

Algselt postitas: tuhajuhe
seal on kindlasti nii palju näpukaid et seda tahaks kohe ise näha.
Sellest, et olen midagi valesti teinud sain isegi aru, aga mis võis valesti minna?
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Muidugi kõige olulisem see et kui see komplektne kaan on kuskil niiske käes seisnud ja siis jälle kuivas olnud.Tekkib selline asi et see tahm mis kanalites on tuleb kohati lahti ja kukub klapi vahele,ning jääb sinna kinni ja ei lase klapil korralikult sulguda enam.Ja muidugi ka raudne reegel et iga kord kui nukkvõll maha on käinud tuleb klapid reguleerida.Nukkvõlli väga vale peale panekuga keerad lihtsalt klapid kõveraks mis võib ka muidugi üks viga olla.
56506878
e
Elts
Postitusi: 339
Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
Autod: 2107(1991);21083(1997)
Kontakt:

Postitus Postitas Elts »

Ja seda, et kust sa selle pea said? Mul kevadel selline töö oli.... uus kaas seisis tuttaval kusagil garaazis ja pidin ka klapid ää sooveldama(enne pealepanekut kaan selili ja diislit valasin klappide peale-ei hoidnud minutit ka)... aitas
kuigi parem ja turvalisem oleks seda mõnel teadlikumal vennikesel vaadata
m
milhouse
Suletud kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas milhouse »

Algselt postitas: Elts
enne pealepanekut kaan selili ja diislit valasin klappide peale-ei hoidnud minutit ka
See trikk sai ka tehtud enne peale panekut ja klapid pidasid jumala normaalselt.
Tegelikult oli viga ikkagi reguleerimata klapivahedes - ma enda lolli aruga mõtlesin, et pole mõtet regullida kuna just olid teisel mootori peal regullitud:sein
Aga nüüd asi korras ja tänan kõiki, kes viitsisid vastata;)
Vasta