Probleem mootori kokkupanekul
Probleem mootori kokkupanekul
Probleem mootori kokkupanekul
Kõik sai alguse sellest, et mootoril olid kahel keskmisel silindril väljalaske klapid kuuma saanud ja olid mõranenud. Ei viitsinud klappidega jamama hakkata ja panin teise plokikaane täiega peale. Nüüd aga tekkis kokku panemisel probleem: nimelt kõik peaks nagu õieti koos olema, aga sarteri andmisel on selline hääl nagu poleks silindrites mitte mingisugust kompressiooni. Ise arvasin, et panin nuka valesti peale ja üritasin seda parandada, kuid vahet ei mingisugust. Nuka panin selle õpetuse järgi:
Nukkvõlli ketirattal märk seespool. Paned selle ploki märgiga kohakuti. Väntvõlli rihmaratta märgi paned ploki peal oleva kõige pikema kriipsuga kohakuti (ÜSS). Siis asjad kokku ja ongi korras. Töötakt neljandas silindris, kui süüdet paned.
Kindlasti proovid enne käsitsi mootorit ringi ajada, küünlad maas. Hästi kergelt peab ringi käima ja kusagilt ei tohi takistada.
Tuli väga pikk jutt, aga ma loodan et saite aru. Tänan juba ette heade nõuannete eest.
Nukkvõlli ketirattal märk seespool. Paned selle ploki märgiga kohakuti. Väntvõlli rihmaratta märgi paned ploki peal oleva kõige pikema kriipsuga kohakuti (ÜSS). Siis asjad kokku ja ongi korras. Töötakt neljandas silindris, kui süüdet paned.
Kindlasti proovid enne käsitsi mootorit ringi ajada, küünlad maas. Hästi kergelt peab ringi käima ja kusagilt ei tohi takistada.
Tuli väga pikk jutt, aga ma loodan et saite aru. Tänan juba ette heade nõuannete eest.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Muidugi kõige olulisem see et kui see komplektne kaan on kuskil niiske käes seisnud ja siis jälle kuivas olnud.Tekkib selline asi et see tahm mis kanalites on tuleb kohati lahti ja kukub klapi vahele,ning jääb sinna kinni ja ei lase klapil korralikult sulguda enam.Ja muidugi ka raudne reegel et iga kord kui nukkvõll maha on käinud tuleb klapid reguleerida.Nukkvõlli väga vale peale panekuga keerad lihtsalt klapid kõveraks mis võib ka muidugi üks viga olla.
56506878
-
eElts
- Postitusi: 339
- Liitunud: 02 Jaan 2005 00:05
- Asukoht: Rae vald,Järveküla küla
- Autod: 2107(1991);21083(1997)
- Kontakt:
Ja seda, et kust sa selle pea said? Mul kevadel selline töö oli.... uus kaas seisis tuttaval kusagil garaazis ja pidin ka klapid ää sooveldama(enne pealepanekut kaan selili ja diislit valasin klappide peale-ei hoidnud minutit ka)... aitas
kuigi parem ja turvalisem oleks seda mõnel teadlikumal vennikesel vaadata
kuigi parem ja turvalisem oleks seda mõnel teadlikumal vennikesel vaadata
See trikk sai ka tehtud enne peale panekut ja klapid pidasid jumala normaalselt.Algselt postitas: Elts
enne pealepanekut kaan selili ja diislit valasin klappide peale-ei hoidnud minutit ka
Tegelikult oli viga ikkagi reguleerimata klapivahedes - ma enda lolli aruga mõtlesin, et pole mõtet regullida kuna just olid teisel mootori peal regullitud:sein
Aga nüüd asi korras ja tänan kõiki, kes viitsisid vastata;)