2104 Pick-Up, SexSix, 1988

2104 Pick-Up, SexSix, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: motamees

2)Diagonaalid kabiini
3)Veeleke põrandale

Diagonaalidaega on selline lugu, et need tuleb panna kabiini istme taha.
Sai nüüd see töö ette võetud.
Pehme tugiraami juurest vibreeris tagaseina ja raami katki. Üsna ruttu, peale kasutuselevõttu, hakkasin kuulma mingit imelikku nakitsemist.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Lõikasin pehme raamiosa tüki välja ja panin karpraua tüki asemele. Karpraua põhja puurisin augud. Läbi nende aukude puurisin augud ka tagaseina. Nii sai läbi aukude karpraua ühendada keevituse teel otse kasti raamiga.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Paigaldatud karpraua ja kasti raami vahel on ainult tagaseina plekk. Nii peaks jõud minema otse tugivardale ja sealt edasi hajub põrandasse-taladesse.

Vee lekke koht ei olnudki ilmselt tagaaken. Jätsin tagaseina ja põranda ühenduskohtadesse väiksed augukesed. Mõtlesin, et sealt saab kuidagi tuppa sattunud vesi välja valguda. Kuna aga auto on ettepoole kaldu, siis toimisid augud hoopis vastupidiselt. Panin need nüüd silikoniga kinni. Elu näitab, kas oletus oli tõene.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Vahepeal juhtus ka suure tuulega üks äpardus. Juhtusin jälle (02 oli sama lugu, samas kohas) tagantuulega autost välja minema, kui tuul rebis ukse käest. Minu käe ja tuule vahelises võitluses rauges hoog ikkagi niipalju, et väljapoole mõlki ei muljunud. Küll aga hävis uksepiiraja.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Õnneks on uusi piirajaid nüüd jälle poes saadaval. Auto ehitamise ajal neid müügil igastahes polnud.
Niimoodi metalli pooleks käristaski.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: motamees
Üks häiriv viga jäi kirja panemata. Nimelt on tagaklaas "vale" nurga all. ...
Just kirjutamise ajal tuli meelde selline aknakate, mis on paljude tihedate aukudega. Klaas kaotab peegeldava omaduse, aga paistab läbi.
Ühe vana auto küljest sai sellise aukudega katte kätte. Liimivat omadust enam pole. Panin siis lihtsalt kummi vahele. Mõnest kohast jäi ka liimiga kinni.
Peegeldamine ei kadunud täielikult, aga häiriv omadus kadus ära.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Must maantee päiksesulas,
kui kõrbes ma ...
Kevadel pidin soendusmati ära võtma. ....vaja tulede kojamehed lahti ühendada... ähh jäägu seniks, kuni vajadus äravõtmiseks tekib. Nüüd juba puht sportlikust huvist vaatan, kas saab suve üle. Täna igastahes laulusalmi moodi päike sulatas asfalti. Käisin maal. 20km järjestikkust sõitu 90km/h ei teinud midagi. Isegi koju (natuke linnasõitu) jõudsin ilma jahutusventika käivitumiseta.
.... ei saa ma nendest mittejahutamise juttudest aru. Kes tahab suuremat radikat, kes lisaõhu kanaleid ja kes niisama ülekuumenemisega hädas.

Koju jõudes proovisin ka tagasilla reduktori temperatuuri. Oli umbes 60-70 kraadi (natuke võib kätt peal hoida, siis hakkab torkima). Reduktoril otsustasin pool "puhvaikat" eemaldada. Tagumine osa esialgu jäi.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Vaatasin, et polegi siin teemas "puhvaika" panekut kajastanud.
No kastika all nägi ta välja samasugune, nagu 2103 all. Nüüdseks siis reduktori korpuse osa paljastatud.Pilt
C
m
maxmax1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 08 Mär 2008 14:48
Asukoht: Märjamaa
Autod: puudub :(

Postitus Postitas maxmax1 »

Algselt postitas: overspeed
Algselt postitas: motamees
Selle pisikese masina õlgadel (loe ratastel) on olnud pea kogu majaehituse varustamismured.
Väikest söidukit on nüüdseks töesti tublisti "piinatud". Ostsin hiljuti talle teise abilise ( Uaz aitas ennem juba ka nati) veel juurde. Iga söiduk omal kohal oma otstarbe järgi:

Päris kena Gaz 53 :D Ja see Pick up on ka kena aga mis see transiit number on? milleks see vajalik?

[Muudetud: 14-6-2008 maxmax1]
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Algselt postitas: maxmax1
[Päris kena Gaz 53 :D Ja see Pick up on ka kena aga mis see transiit number on? milleks see vajalik?
Et õiget numrimärki varjata... :P
k
kj
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 31 Okt 2005 22:35
Autod: BMW E34 TDS, Renault Megane

Postitus Postitas kj »

Ja milleks see õige numbri varjamine vajalik on, ma pole siiamaani aru saanud..
m
maxmax1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 08 Mär 2008 14:48
Asukoht: Märjamaa
Autod: puudub :(

Postitus Postitas maxmax1 »

jh? ma usun et kui ma tahan õiget vastust saada siis peab motamees vastama :sein
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: maxmax1
... aga mis see transiit number on? milleks see vajalik?
Transiitnumber on vajalik auto välismaale toimetamiseks. On ju vaja sõita näiteks piirile või laevale. See sisaldab liikluskindlustust ja on auto ID. Võib ka ilma numbrita treileril viia.
Teise küsimuse vastus käis juba läbi.
Algselt postitas: MuKi14
Et õiget numrimärki varjata... :P
Ei tea mina, miks seda tehakse. Ju siis on turvalisuse mõttes õige. Panen ka siis pildistamise ajal peale. Huvitavam ka. Näed, kui palju sai rääkida sellel teemal. ;)
C
m
maxmax1
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 08 Mär 2008 14:48
Asukoht: Märjamaa
Autod: puudub :(

Postitus Postitas maxmax1 »

k ma sain ka nyyd teada tänud
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Paar päeva kimbutas masinat mingi kotermann.
Kõigepealt hakkas asi väikse ülelaadimisega. Polnud midagi hullu, voltmeeter oli veel rohelisel skaalal. Tavalisest kohast aga kaugemal.
Täna siis otsustas masin nagu suuremalt tõrkuma hakata. Käivitus kenasti aga pööretel jukerdas kõvasti. Tühikäik normaalne. Tulin siis teosammul koju ja hakkasin viga otsima - pole nagu midagi. Hakkasin siis maale sõitma. Sain umbes 3km sõidetud ja jälle vana jama. Sain kudagi koju ja vahetasin kondeka ära. Nüüd sõitis maale nagu nurru.
Maalt tulles avastasin, et taga ääretuled ei põle (paistavad peeglist). Kälimehe juures väiksel uurimisel selgus, et ühe poole gabariidi kaitse ei lase voolu läbi. Tehtud, korras.
Kohvi joodud ja kaardimängud tehtud - kojusõit. Nüüd selgus, et üks kaugtuli ei põle. Ei tahtnud teel jändama hakata, sõitsin edasi. Nati aja pärast aga otsustas ise põlema hakata.
Voltmeetri seier ka nüüd tagasi vanas kohas (teinud pole midagi). Ehk nüüdseks kotermann läinud.
Algselt postitas: motamees
Nüüd juba puht sportlikust huvist vaatan, kas saab suve üle.
Saigi selle soendusmatiga suve läbi sõidetud. MINUL probleeme polnud. Isegi palava ilmaga Tallinna linna vahel (sõitsin Pärnu maateelt sisse, kuni sadamani) ei hakanud ventikas tööle (vent on töökorras).
Overspeed kaebas Tallinnast tulles (mina sõitsin sinna ja vahetasime autod), et 110/120 sõites kisub pika peale temperatuuri üles. Korra soojendus sisse ja jälle jupi aega rahu.
Nii ongi parem, Overspeedi plokk. :P
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: motamees
Voltmeetri seier ka nüüd tagasi vanas kohas (teinud pole midagi). Ehk nüüdseks kotermann läinud.
Kotermanne pole olemas. :P
Eile andis releeregulaator lõplikult otsad. Overspeed käis sõitmas ja helistas mulle äkki. Ütles, et voltmeetri seier on kadunud. Leidis üles parema ääre tagant. :D Ei tahtnud akut lõhki lasta ja võttis laadimise kaitsme hoopis välja. Laadimine oli nii võimas, et mootorist oli kohe tunda. Tühikäigul tahtis välja surra, sõites oli autol tuntav jõukadu.
Õnneks oli laadimise tablett väljaspoolt kättesaadav. Vahetasin uue vastu.
Ühtlasi valmistasin ka auto talveks ette. Naelad alla, külmakindel segu aknapaaki, õhuvõtt talve asendile, kvaliteetpirnid esituledesse ja lasin reduktori jälle vahu sisse. Soendusmatti polnud vaja ette panna, see kogu suve ees. :rolleyes
C
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Kas Sa tagasilda temp. andurit ei tahaks panna? Näiteks õli peale- või väljavalamisaugu korgi asemele. Saaks teada kas sellest vahust natukenegi kasu on.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ei taha.
Kindlasti tõstab see operatsioon õli temperatuuri. Kas sellest ka tulu tõuseb, ei tea. Samas ei maksa selline soendamine praktiliselt midagi.
Oleks mul Niva alles, siis saaksin ka mingeid järeldusi teha. Külmaga sõites on Nival paks õli tuntav. Alles 20km sõidu järel hakkab masin normaalselt veerema.
C
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Photographer
Midagi sulle !
Богини секса - see või :P

Autopildid juba läbi käinud. Igastahes oli mõnus jälle vaadata.

Lisan: Oi kurja, ei saagi teha copi/paste. Seal autopiltide all olid need pisikesed pildid, mida mõtlesin.

[Muudetud: 16-12-2008 motamees]
C
Vasta